יום המשפחה 2024: משפחה מהסרטים בסינמטק הילדים

יום המשפחה 2024, סרטים על משפחות, משפחת סופר על
משפחת סופר על

כל משפחה והסרט שלה… לכבוד יום המשפחה 2024 בסינמטק הילדים של המדיטק בחולון הכינו לנו חגיגה של סרטי משפחה אייקונים, הפעלות ושיחות לילדים על משפחות מהסרטים במסגרת מפגשים מהסרטים.

משפחה מהסרטים: יום המשפחה 2024

לכבוד יום המשפחה המתקרב, במהלך פברואר יוקרנו בסינמטק הילדים במדיטק חולון סרטי ילדים אייקונים העוסקים ביחסי הורים וילדים. סרטים קלאסיים כמו משפחת סופר על, ויק ההורס, המשלבים בתוכם סיפורי משפחות, הורים וילדים מיוחדים, שונים ומכל הסוגים.

התא המשפחתי מהווה עיסוק מרכזי בתעשיית הקולנוע הבינלאומית. בין הסרטים המפורסמים שיוקרנו יתגלו הורים שהתכווצו לגובה של עשרה סנטימטרים, בסרט הצילו כיווצתי את ההורים. אבא שהוא לוחם ויקינגי גדול ונחשב, בסרט האנימציה המקסים ויק ההורס וגם – חגיגות 20 שנה ליציאת הסרט משפחת סופר על בה ההורים הם, באופן מילולי, גיבורי העל החזקים בעולם.

לצד ההקרנות המיוחדות, יתקיימו גם שני מפגשים מהסרטים. לקראת ההקרנה של משפחת סופר על, סהר זוארץ, יועץ חינוכי, ידבר על ילדים, על משפחה ועל ההורים שלנו, ואיך אנחנו תמיד חושבים שהם ממש כמו גיבורי על ועדי ארד תספר לילדים על עבודתה כשחקנית ומדבבת בסרט משפחה בהחלפה 2.

ויק ההורס

סרט מלא בהרפתקאות המבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה (ועל סדרת הספרים המצליחה גם). ויק, ויקינגי צעיר וחכם, חולם להפליג עם אביו, מנהיג שבט הוויקינגים, וללוות אותו במסעותיו. אביו, שחושב שבנו צעיר מדי ועדין מדי, לא מאושר מהרעיון אך כאשר אמו של ויק, הופכת בטעות לפסל מזהב על ידי חרב הקסמים של לוקי, אביו ואנשיו חייבים להגיע עד לדלתות אסגרד, עיר האלים, כדי להרוס את החרב ולשחרר את אמו מהכישוף.

אבל ויק מצליח להצטרף למסע תודות לחוכמתו ולגישתו המעשית, מציל את הוויקינגים מסכנות ויותר מפעם אחת, לאורך המסע המסוכן הוא יוכיח לכולם שהוא אחד מאנשי הצוות החשובים. ויק הוא באמת הוויקינגי הקטן הכי הגדול שיש.

הטריילר:

ויק ההורס – בדיבוב לעברית (לילדים בגילאי 5 ומעלה)
Vic The Viking and The Magic Sword
בימוי: אריק קאזס
דיבוב לעברית: נעם טל, יובל בינדר, דדי זוהר, גדי לוי, לין כהן, ספיר דרמון
גרמניה, צרפת, בלגיה 2019, 79 דקות, דיבוב לעברית
מחיר כרטיס 28 ש”ח למנויים כניסה חינם
יום חמישי 1.2 בשעה 17:00
יום שישי 23.2 בשעה 14:00

 

 

יום המשפחה 2024 - סרטים על משפחות

הצילו כיווצתי את ההורים | באדיבות רד קייפ

הצילו, כיווצתי את ההורים

קומדיית הרפתקאות מכושפת. פליקס, תלמיד בית ספר שובב, לא מאמין שזה קרה לו – אחרי שכעס על הוריו והביע משאלה, הוא מתעורר לגלות שרוחה של מנהלת מרשעת הטילה כישוף והפכה את הוריו לזעירים! עם אבא ואמא בגודל של כפית ובית ספר בסכנה, פליקס וחבריו חייבים לנסות ולהציל את המצב לפני שיהיה מאוחר מידי.

הטריילר:

הסרט בדיבוב לעברית (לגילאי 6 ומעלה)

הצילו, כיווצתי את ההורים – Help, I Shrunk my Parents
בימוי: טים טרגסר
דיבוב: ניר פרץ, מולי שולמי, טליה ברקאי

גרמניה 2018, 93 דקות, דיבוב לעברית
מחיר כרטיס 28 ש”ח למנויים כניסה חינם
שלישי 6.2 בשעה 17:00
שבת, 24.2 בשעה 16:00

 

יום המשפחה 2024, סרטים על משפחות, משפחת סופר על
משפחת סופר על

משפחת סופר-על

בדיבוב לעברית (מתאים לילדים בגילאי 6 ומעלה)
The Incredibles
בימוי: בראד בירד
דיבוב לעברית: נתן דטנר, שרית וינו אלעד, שירלי ורטהיימר, אלון ברנד
אחד מהסרטים האהובים והמוערכים ביותר שיצאו מאולפני פיקסאר שמציין יום הולדת 20. בוב, מי שהיה בעבר גיבור העל החזק בעולם, נאלץ לצאת לפנסיה מוקדמת. הוא מקים משפחה רגילה לחלוטין ולזוג נולדים שלושה ילדים מקסימים בעלי כוחות על משלהם. חמש עשרה שנה חולפות ואז בהתרעה קצרה במיוחד, בוב נקרא להציל את העולם. אחרי שהאב לא חוזר ממשימתו, בני המשפחה מגלים שמדובר במשימה שטנית במיוחד של אויבם הגדול, סינדרום, שחשמל זורם בכפות ידיו. עכשיו על המשפחה להתאחד ולעשות מעשה שעוד לא עשו בעבר, לצאת יחדיו למשימה משפחתית להציל את האב. קטעי האקשן שבסרט הם מהטובים שנראו אי פעם על המסך הגדול.
ארה”ב 2004, 110 דקות, דיבוב לעברית
מחיר כרטיס 28 ש”ח למנויים כניסה חינם
יום ג’, 27.2 בשעה 17:00

מפגש מהסרטים עם משפחת סופר על

מחפשים פעילות לילדים בחולון? מפגש מהסרטים והקרנת הסרט משפחת סופר על בדיבוב לעברית (לילדים בגילאי 6 ומעלה) – אחד מהסרטים האהובים שיצאו מאולפני פיקסאר שמציין יום הולדת 20. סהר זוארץ ידבר עם הילדים על מהות המשפחה ובעיקר על הקשר הטבעי שיש בין הורים לילדים, לאחר המפגש עם סהר יוקרן את “משפחת סופר על”.

שבת, 17.2 בשעה 12:00

הטריילר של הסרט:

 

מפגש מהסרטים והקרנת משפחה בהפרעה

מפגש מהסרטים והקרנת משפחה בהחלפה 2 בדיבוב לעברית (לילדים בגילאי 6 ומעלה) – המשפחה המפלצתית הכי חמודה בשכונה חוזרת. עדי ארד, השחקנית והמדבבת בסרט משפחה בהחלפה 2 תגיע לדבר עם הילדים, תסביר ותדגים איך מדבבים סרטים בישראל, וגם תעשה הפעלה לילדים.

יום שבת, 10.2 בשעה 12:00

מדיטק חולון הינו מתחם הכולל 7 גופי תרבות מובילים: תיאטרון המדיטק, מוזיאון העיצוב חולון, סינמטק חולון, סינמטק הילדים, הספרייה המרכזית, המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס ו-המרכז לאמנות דיגיטלית.

להזמנות באתר: www.kids-cinema.org.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה