עפיפונים למען החטופים ולזכר משפחת קוץ: עפיפוניאדה 2023

עפיפונים למען החטופים בתל אביב

אירוע מיוחד לכל המשפחה יתקיים בחמישי הקרוב בפארק צ’ארלס קלור בתל אביב – הפנינג של הפרחת עפיפונים למען החטופים ולזכרם של בני משפחת קוץ מקיבוץ כפר עזה. 

ביום חמישי הקרוב, תתקיים בתל אביב העפיפוניאדה הקוצית המסורתית. את האירוע יזמה קהילת קיבוץ כפר עזה, כמפגן הזדהות למען שחרור החטופים, ולזכר בני משפחת קוץ זכרם לברכה מקיבוץ כפר עזה.

עפיפונים למען החטופים לזכר משפחת קוץ

אם חשבנו שכבר שמענו את כל הסיפורים מאירועי השבת השחורה של השבעה באוקטובר, אז היום הגיע אלינו למערכת מייל רגיל לכאורה, שבו כתוב על אירוע שיתקיים מחר בתל אביב. עפיפוניאדה 2023, אירוע של הפרחת עפיפונים למען החטופים עם מסר של שלום.

אביב קוץ, בן קיבוץ כפר עזה, אשתו ליבנת, ושלושת ילדיהם רותם, יונתן ויפתח, חיו בכפר עזה במשך שנים. אף שמשפחת קוץ סבלה רבות מירי והתקפות על הקיבוץ שלהם, הם נשארו נאמנים לתקווה לשלום. בכל שנה המשפחה ארגנה פסטיבל עפיפונים קטן בקיבוץ ליד גדר הגבול.

אחותה של ליבנת, עדי לוי סלמה, שהשתתפה בפסטיבל בעבר, סיפרה ש”הרעיון הוא להפריח את העפיפונים ליד הגדר, כדי להראות לעזה שאנחנו בסך הכל רוצים לחיות בשלום”.

השנה האירוע היה אמור להתקיים בשמחת תורה. עפיפוניאדה 2023, נרשם בפלייר

“כמיטב המסורת נפגשים במגרש הכדורגל בשעה 16:00 לקשט את השמיים”. כמה שעות לפני תחילת העפיפוניאדה, מחבלי חמאס השתלטו על הקיבוץ. כל חמשת בני משפחת קוץ נרצחו על ידי המחבלים.

האירוע בפארק צ’ארלס קלור יתקיים בשיתוף עם עמותת עפיפוני השלום. באירוע ישתתפו חברי קהילת כפר עזה, מפוני כפר עזה ואנשים מכל הארץ.

הציבור מוזמנים להגיע עם הילדים ולהשתתף באירוע, לקשט את השמיים עם עפיפונים בצבעי ישראל, כסמל לתקווה לשחרור החטופים ולשלום. הכניסה וההשתתפות חופשית.

עפיפונים למען החטופים
עפיפונים למען החטופים

עפיפונים למען החטופים

איפה? פארק צ’ארלס קלור בתל אביב

מתי? יום חמישי | 9 בנובמבר 2023, בשעה 15:00

לפרטים נוספים: עמותת עפיפוני השלום 050-525-2222  | או באתר: www.peacekites.org

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה