פארק סיפורי התנך סוכות 2018 בצפון

פארק סיפורי התנך, פארק סיפורי התנ
פארק סיפורי התנך, פארק סיפורי התנ"ך קצרין

פארק סיפורי התנך ייפתח בצפון במהלך סוכות הקרוב ויציע לילדים ומשפחות הכרות עם סיפורי התנ”ך הגדולים באמצעות אטרקציות לילדים, מיצגים טכנולוגיים ופעילויות מיוחדות שכולם בחינם, בהמשך לאירועי שנת ה-70 שנה למדינה.

סיפורי התנ”ך יומחשו למבקרים בפארק סיפורי התנ”ך על ידי הפלגה סוחפת בתיבת נוח, מיצג רב חושי של שבעת ימי הבריאה, חדר בריחה שיוקם בתוך פירמידת ענק, משחקי שפות במגדל בבל ועוד עשרות אטרקציות אינטראקטיביות חווייתיות לכל המשפחה. הכניסה ללא תשלום בהרשמה מראש.

פארק סיפורי התנך יתקיים בין התאריכים 23-28 בספטמבר, בפארק קצרין העתיקה. הכניסה חינם, מותנת בהרשמה מראש דרך אתר האינטרנט במתכונת כל הקודם זוכה.  מיצגים אינטראקטיביים, סדנאות פעילות, הצגות תאטרון, קולנוע עם סרטים מעולם התנ”ך, דמויות תנכ”יות, מופעים עם כוכבי הילדים: רינת בארץ התנ”ך, סיפורי התנ”ך עם סבא טוביה ועוד.

 

פארק סיפורי התנך, פארק סיפורי התנ"ך קצרין
הדמיה של פארק סיפורי התנ”ך שייפתח בחופשת סוכות הקרובה בקצרין. צילום: מנהלת אירועי ה-70

פארק סיפורי התנ”ך יתקיים במהלך חג סוכות, ביוזמת משרד התרבות והספורט ומנהלת אירועי ה-70 ויציע לכל המשפחה מפגש עם סיפורי התנ”ך הגדולים דרך אטרקציות ופעילויות חווייתיות יוצאות דופן לכל המשפחה, מבוגרים, ילדים ונוער. על פי הצפי בכל יום יבקרו בפארק כ-10 אלפים מבקרים.

פארק סיפורי התנ”ך – עולמות התוכן לצד פעילויות לילדים:

עולם בראשית
בו יסופרו סיפורי בראשית בחוויה מרגשת וייחודית. סיפור הבריאה עם מיצג רב חושי, סיפור המבול שיסופר בתוך תיבת נוח ענקית, אליה יכנסו המשתתפים, שם יוכלו ליהנות מRide סוחף המשחזר את ההפלגה הקדומה.

עולם מעבדות לחירות
מפגש חווייתי עם אחד מסיפורי היסוד של היהדות העובר מדור לדור. בעולם מעבדות לחירות המשתתפים ייהנו ממיצגים מיוחדים ובהם פירמידה עם חדר בריחה פרעוני מאתגר בו המשתתפים יצטרכו לפתור את המשחק, כתב חידה לילדים ועוד.

עולם ארץ התנ”ך וגיבוריה
יקח את הילדים למסע בזמן אל ארץ האבות המקראית בה יפגשו מגוון דמויות וגיבורים מהתנ”ך. בין האטרקציות המיוחדות בעולם ארץ התנ”ך וגיבוריה ניתן יהיה לטייל מעל מפת ארץ ישראל מקראית ענקית ולצפות בסיפורים מתעוררים לחיים במקום שבו קרו.

פעילויות לילדים בפארק סיפורי התנ”ך:

משחק טריוויה המוני יאפשר להתמודד מול שלמה החכם באדם, במגוון שאלות מעולם התנ”ך. משחקים וירטואליים ומציאות מדומה בהם ניתן להציל את יוסף מהבור, לנצח את גוליית ולבנות את בית המקדש יחד עם נחמיה. ברחבי העיר המקרא, ניתן יהיה לפגוש בדוכני תוצרת ססגוניים עם בעלי מלאכה קדומים, לעבור סדנת תיבול ומרפא, להיפגש עם סופר סת”ם ולמצוא את כתב החידה.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב: “לראשונה, יתעוררו לחיים לנגד עינינו סיפורי התנ”ך עליהם גדלנו כולנו בפארק סיפורי התנ”ך בקצרין. אני מזמינה את כלל הציבור, משפחות, הורים וילדים ליהנות מחוויה קסומה וחדשנית ולפגוש את גיבורי המקרא, מאברהם אבינו, דרך סיפור המבול ועד דוד המלך. הכניסה לפארק תתקיים ללא תשלום והיא מיועדת לכלל המשפחות המטיילות בצפון במהלך חול המועד סוכות. פארק סיפורי התנ”ך הינו אחד מאירועי הדגל של חגיגות ה-70 לישראל העומדים בסימן מורשת של חדשנות”
פארק סיפורי התנ”ך – שעות הפעילות:
23.9, יום א’- ערב חג- 9:00-15:00
24.9- יום ב’- חג- סגור
25-27.9- ימים ג’-ה’- 9:00-19:00
28.9- יום ו’- 9:00-15:00
בכל יום יפתחו שלושה סבבים פתוחים לקהל, הבחירה תתאפשר עם מילוי הפרטים דרך אתר האינטרנט.

הרשמה דרך אתר האינטרנט של פארק סיפורי התנ”ך בלבד. להרשמה לחצו כאן…
לא תתאפשר כניסה לפארק ללא כרטיסים

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם - בתיאום מראש בלבד

מחירים

חינם בהרשמה מראש בלבד חינם בהרשמה מראש בלבד

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה