פסטיבל הצגות ילדים במדבר: חופש גדול 2024 בכפר נוקדים

פסטיבל הצגות ילדים במדבר, כפר נוקדים
פסטיבל הצגות ילדים במדבר | צילום כפיר בולוטין

פסטיבל הצגות ילדים במדבר יתקיים לראשונה בסוף יולי בכפר הנוקדים ומזמין את המשפחות שמתארחות בכפר המדברי או משפחות שיגיעו במיוחד לחגיגה של הצגות ילדים, מופעי קרקס, מתחם מים ושכשוך לילדם, שוק אומנים, סדנאות יצירה, סיורים מדבריים, דוכני אוכל, ואפילו ברז בירה חופשי להורים

 

מחיר: משתנה בהתאם לסוג הלינה. כרטיס כניסה ללא לינה- 180 ש"ל לאדם.
הקיץ הזה מוקדש לילדים: כפר הנוקדים בהפקה מיוחדת וראשונה מסוגה בארץ בשיתוף
פסטיבל DUNE יקיימו לראשונה פסטיבל הצגות ילדים באווירה מדברית.

להורים ולמבוגרים שבחבורה יפתח ברז בירה חופשי במהלך ההצגות (17:00-23:00)

כל המתחמים מוצללים, מקורים ועם מערפלים

הפסטיבל יכלול יומיים של הפנינג ענק שכולו מוקדש לילדים עם מגוון הצגות מקוריות המתאימות לכל הגילאים ועד מופעי קרקס וקסם, סדנת בלונים, ג’אגלינג ובועות סבון ועוד.

הצגות הילדים בפסטיבל

בין ההצגות שישתתפו בפסטיבל:  משלוש יוצא ארבע – מופע רב תחומי מסחרר המשלב קרקס לוליינות, ליצנות ותיאטרון בובות.  נסיך צפרדע  – מחזמר מצחיק שמראה עד כמה חשוב לקבל את השונה, לתת הזדמנויות שוות לכל אחד מבלי לשפוט את האחר בגלל מראה חיצוני. הצגה בשילוב בובות מוסיקה מקורית ותפאורה ייחודית. האריה הרעמתן, הצגת ילדים בהשראת ספרו של דב אלבוים. מרגשת ומפתיעה, על שינויים והשתנויות, קבלת השונה, חברות אמת וזהות אישית.

 

משלוש יוצא ארבע
בבית קטן על גבעה גבוהה, חיה לה משפחה מאושרת ושמחה: אבא, אמא ובתם הבכורה. עד שיום אחד קורה משהו משונה – הבטן של האמא מתנפחת, ומי יודע מה יצא ממנה? מופע רב תחומי מסחרר, המשלב קרקס, לוליינות, ליצנות ותיאטרון בובות.

נסיך צפרדע
עיבוד חדש לאגדה על נסיך צפרדע. מחזמר מצחיק ומרגש שמראה עד כמה חשוב לקבל את השונה, לתת הזדמנויות שוות לכל אחד מבלי לשפוט את האחר בגלל מראה חיצוני. הביצוע של אורי פנירי (שחקן האריה שבכה) מעלה את הסיפור המוכר הפעם דרך עיניו של הצפרדע. הצגה בשילוב בובות מרהיבות מוסיקה מקורית ותפאורה ייחודית.

רכבת המתנות של סבא וסבתא
מי לא אוהב לקבל מתנות? סבתא נחמקה וסבא אלברט אוהבים לתת מתנות. לכל אחד מהנכדים הם הכינו מתנה מיוחדת, ארוזה בקופסה צבעונית עם שיר והפתעה. הם מגיעים לתחנת הרכבת כדי לצאת למסע בין הנכדים המפוזרים ברחבי הארץ. מה מסתתר בתוך הקופסאות? איך הצליחה סבתא נחמקה להדהיר מרכבת שבלולים? ואיך הכניס סבא אלברט צליל לתוך קופסא? ובכלל, האם יצליחו סבא אלברט והילדים לשכנע את סבתא נחמקה’ לפתוח ולהראות את המתנות? המון שאלות… והרכבת, מתי היא כבר תגיע?

האריה הרעמתן
בהשראת ספרו של דב אלבויים. רגע לפני שהוא מוכתר למלך החיות, ורגע אחרי שהוא מאבד את הרעמה שלו, האריה וחברתו הג’ירפה יוצאים למסע מלא הרפתקאות ואתגרים, שבסופו, הוא מקווה, ישוב להיות רעמתן. אבל מה שימצאו בדרך, מתגלה כחשוב יותר מרעמה מלכותית ככל שתהיה. סיפור מרגש ומפתיע, על שינויים והשתנויות, קבלת השונה, חברות אמת וזהות אישית.

קרקס החנונים
צמד החנונים מגיע לכבוש את לבבותיכם במופע קרקס מרגש לכל המשפחה. מופע המשלב אקרובטיקה וליצנות בשיתוף הקהל! בואו לצחוק יחד איתם ובעיקר עליהם, להחסיר פעימה מפעלולי אקרובטיקה מדהימים ואולי אף לזכות לעוף עם הזוג המופלא על הבמה היא-  מסודרת ודייקנית והוא- מפוזר ומגושם. באופן מפתיע הזוג המוזר מתאהב, ודברים מתחילים להשתבש. במהרה סיפור האהבה מתגלגל לשרשרת אירועים מצחיקים ובלתי צפויים, שיסחפו אתכם ברגעי אהבה ומשבר.

מופע בלוניזם

אומנותי והומוריסטי לכל המשפחה המשלב להטוטנות, ליצנות קלאסית ובלונים מיוחדים כולל כניסה לבלון ענק! מופע צבעוני וייחודי ,אומן הבלונים יעצב ויפסל מגוון צורות מיוחדות מבלונים בשיתוף הקהל.

כפר נוקדים בלילה
כפר נוקדים | פעילויות וסיורים גם בלילה

פעילויות מדבריות וסדנאות לילדים

עוד בפסטיבל ייהנו המשתתפים מפעילויות מדבריות מיוחדות בהן: סיורי לילה הכוללים יציאה לסיור בסביבת הכפר והכרות עם חיות הלילה המדבריות וסיכוי טוב לפגוש עקרבים זוהרים באור אולטרה סגול, פינת החי של הכפר, עזים, ארנבים, גמלים, חמורים ועוד (הטווסים, הציפורים והברווזים מסתובבים חופשיים), פעילות גמלים (Camel care) הכוללת
למידה על הגמלים, היכרות עם ההיסטוריה שלהם ופעילות האכלתם עם חטיפים שהם אוהבים, טיולי גמלים ועוד.

לצד אלו יתקיימו ברחבה המרכזית סדנאות יצירה לילדים (כחלק מהפעילות בכפר או בתשלום נוסף בדוכני האומנים המצטרפים לאירוע), טורניר פינג פונג לכל המשפחה, סדנאות קרקס הכוללות ג’אגלינג, בועות סבון וסדנת בלונים כייפית:

ג’אגלינג ובועות סבון
סדנאות קרקס לכל הגילאים סדנא חווייתית להורים וילדים, פעילות מהנה וייחודית לכל המשפחה. הפעילות מתאימה מגיל 3 עד 103.

סדנת בלונים המונית
בסוף המופע של בלוניזם נחלק לקהל בלוני צורות ארוכים בצבע אחיד האומן ילמד אותם להכין צורה פשוטה מבלונים כגון כלב ויבצע צילום קבוצתי שנשאר למזכרת.

אוכל ופינוקים

במרחבי הכפר יוצבו עמדות אוכל, מתנות ופינוקים מיוחדים להורים – ברז בירה חופשי במהלך ההצגות (בין
השעות 17:00-23:00). כלל המתחמים בפסטיבל מקורים , מוצללים עם מערפלים.

לינה בכפר הנוקדים

המשתתפים בפסטיבל יוכלו לבחור את סוג הלינה המתאים להם בכפר הנוקדים:

חדרי אירוח נוחים וממוזגים

סוכות גלמפינג ממוזגות ואותנטיות לחוויה מדברית אמיתית

מתחם קראוונים

לינת קמפינג באוהלים הבדואים

קאמל-באס

ואפשרות להקמת אוהלים פרטיים במתחם הקמפינג לחובבי לינת השטח.

 

פסטיבל הצגות הילדים במדבר

איפה? כפר נוקדים

מתי? 26-27 ביולי 2024

להזמנות און ליין לחצו כאן…

לפרטים נוספים – כפר הנוקדים: 08-9950097

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה