פסטיבל הקיץ של הגן הבוטני: WONDER PARK

הכי יפה בלילה: wonder parkב בגן הבוטני
הכי יפה בלילה: wonder parkב בגן הבוטני | צילום: אסתי להט

פסטיבל הקיץ של הגן הבוטני יוצא לדרך: WONDER PARK אירוע חווייתי לכל המשפחה המזמין את כולם להתנתק קצת מהמצב ולהכנס לשעה קלה לעולם שכולו דמיון.

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים מארח את תיאטרון הבירה באירוע הקיץ למשפחות WONDER PARK, אירוע חווייתי לכל המשפחה המזמין משפחות עם ילדים בכל הגילאים מרחבי הארץ למסע במהלכו יגלו את הפלאות שמעבר לדמיון, יטיילו בין שבילי הגן, יתחברו אל הטבע הפראי והפסטורלי, ייהנו ממופעי אקרובטיקה וממשחקי אשליה וסדנאות, יפגשו אמני תעתוע ויתנו לדמיון לעוף גבוה עם פעילויות ייחודיות, מיצגים המתעוררים לחיים, מתחם פוד-טראקס ועוד.

WONDER PARK בגן הבוטני גבעת רם מציע מגוון פעילויות חווייתיות לכל המשפחה, מדגיש בפני המבקרים את כוח הדמיון ומנסה ליצור חוויה אסקפיסטית וייחודית לה כולנו כל כך זקוקים בימים אלו.

פסטיבל הקיץ של הגן הבוטני

בין  הפעילויות בפסטיבל הקיץ של הגן הבוטני – מופע אקרובטי ומתחמי חוויה, פסלים חיים וסדנאות יצירה עם אשליות בתלת מימד, מתחם משחקי תעתועים אינטראקטיבי, חווית קולנוע ב-360 מעלות, עמדות צילום של אשליות בלב הטבע והכל בנוף הפסטורלי של הגן הבוטני בירושלים.

מופע אילוזיות

על הבמה המרכזית  יתקיים המופע אילוזיה – נפלאות הקרקס הבוטני שיעלה 3 פעמים ביום (18:30, 20:00 ו-21:00): מופע אקרובטי העוקב אחר חוקר טבע מפוזר שנקלע לעולם פלאי ופנטסטי. יחד עם החוקר יצאו המבקרים להרפתקה מופלאה ויפגשו יצורים מפתיעים שמותחים את גבולות הדמיון.

wonder park הגן הבוטני בירושלים
wonder parkב גן הבוטני בירושלים | צילום: אסתי להט

סדנת יצירה ותלת מימד

בנוסף תתקיים סדנת יצירה של אשליית תלת מימד שכל אחד יוכל לקחת עמו הביתה, מתחם משחקים אינטראקטיביים של תעתועים, ומתחם צילום עם אשליות בו הקהל מוזמן להצטלם ולהשתתף.

מתחם אוכל ופוד טראקס

לרשות המבקרים מתחם פוד טראקס שמציע מגוון מנות וקינוחים לילדים ולמבוגרים בניצוחה של השפית הירושלמית רעות כהן. ההמבורגר של רעות כהן זוכה לשבחים רבים ומככב במקום הראשון בקהילת הבורגרים של ישראל.

“הצטרפו אלינו למסע שבו קסם פוגש את הטבע וכל צעד הוא הרפתקה” אומרת אילת ריפס, מנכ”לית “תיאטרון הבירה” ויוזמת האירוע. “בשגרה המורכבת בה אנו חיים, ובמיוחד בעידן הדיגיטלי, מתעורר הצורך להתחבר מחדש לטבע, אל עולם מלא קסם ואשליות. אני מזמינה את ההורים, הילדים וכל המשפחה, לקחת אתנו נשימה והפסקה משגרת היום יום, להגיע לגן הירוק ולהנות ממיצגים ייחודיים, מופעים, ופעילויות שיעניקו למבקרים חוויית קיץ אחרת”.

וונדר פארק בגן הבוטני, חופש גדול בירושלים
וונדר פארק בגן הבוטני | צילום: אסתי להט

כרטיסים והנחות לוונדר פארק:

האירוע מתאים לכל הגילאים.

כרטיס רגיל מגיל 3 ומעלה  109 ש”ח | הנחות למחזיקי כרטיס ירושלמי, כרטיסי האשראי ומועדונים נוספים.

מבצעים בחברות האשראי וכרטיסים מוזלים בוועדים השונים, למחזיקי כרטיס ירושלמי ובמועדוני כוחות הביטחון. פרטים נוספים באתר תיאטרון הבירה. יש לרכוש כרטיסים מראש כדי להבטיח כניסה לאירוע באתר טיקטמסטר או בקופות הגן.

 

 

הגן הבוטני – שעות וימי פעילות

שעות וימי פעילות : 15.8-31.8 – א’-ה’ 17:00-22:00, ו’ 10:00-15:00, מוצ”ש 20:30-23:30

WONDER PARK פסטיבל הקיץ של הגן הבוטני

איפה? הגן הבוטני גבעת רם, רח’ יהודה בורלא 1 ירושלים

מתי? עד ה-31 באוגוסט 17:00-22:00 שישי: 10:00-15:00 | שבת 20:30-23:30

לפרטים: 02-6794012/3

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה

מחירים

כרטיס אשראי 109 ש"ח | ראו הנחות למעלה 109 ש"ח | ראו הנחות למעלה

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה