פסטיבל פוריו For You: חנוכה 2023

פסטיבל פוריו foryou
פסטיבל פוריו foryou

פסטיבל פוריו (או באנגלית פסטיבל For You), הוא מופע חנוכה חדש לילדים בהשתתפות כוכבי נוער ורשת אהובים על הילדים ובני הנוער בישראל (שרוב הסיכויים שאנחנו ההורים לא שמענו מעולם את השם שלהם…) שיעלה לבמה בחנוכה הקרוב.

פסטיבל פוריו (פסטיבל For You) מה בתכנון?

מבין מופעי חנוכה הקרובים גם זה קורה: פסטיבל פוריו הוא מופע שנראה כאילו יצא ישירות מהטיקטוק ומביא אל במה אחת את כוכבי הילדים והנוער העולים שיבצעו את הלהיטים שהילדים מכירים מהטיקטוק והאינסטגרם, לצד ביצועים מיוחדים ללהיטים של התקופה.

בין השירים שיושמעו במופע –  בא לי קיץ, טיל נפץ, גוד וייבס, זוכר אותנו, אוהב אותך, תדליקו ת’אורות ועוד, בנוסף יבצעו לראשונה על הבמה את הסינגל החדש בשבילך כל העולם שילווה את הפסטיבל.

לקראת המופע, משחררים היום את השיר והקליפ הרשמי For You של כל משתתפי הפסטיבל. חלק מהכרטיסים יינתנו לילדי העוטף על מנת שיוכלו להנות מהמופע ללא עלות וההכנסות מהמופע ייתרמו לילדי העוטף.

הלהקות והאמנים שיופיעו בפסטיבל פוריו:

בפסטיבל פור יו יופיעו להקת הייפ קרו, אייל לוי, מיתר רובין ונויה אשש – הכנו הספר קצר להורים המבולבלים:
:

להקת הייפ קרו

להקת הייפ קרו פרצה בטיקטוק לפני כשנתיים והפכה לתופעת רשת גדולה  בישראל עם למעלה מ-300 אלף עוקבים בטיקטוק. הסינגלים שחברי הלהקה הוציאו זכו לעשרות מיליוני צפיות והופעות ברחבי הארץ על הבמות הגדולות. בקיץ האחרון נבחרו לשיר יחד עם אייל לוי את שיר הקיץ של ערוץ הילדים בא לי קיץ שזכה להצלחה גדולה.

הלהקה מורכבת מארבעה חבר’ה צעירים ומוכשרים מבאר שבע: חן, עדי, נאור ותאיר שהכירו
בסטודיו לריקוד והפכו למושא להערצה בקרב בני נוער אחרי שהפכו לויראליים ברשת.

אייל לוי

אייל לוי בן ה 13 הוא מוזיקאי וכוכב רשת שהפך בשנה האחרונה לשם חם עם עשרות מיליוני
צפיות ללהיטים שלו, הופעות ברחבי הארץ וקהל מעריצים גדול. אייל הוא מוזיקאי צעיר , בנו של רואי לוי, מלהקת שוטי הנבואה, התפרסם בטיקטוק והפך מהר מאוד לכוכב רשת ומוזיקאי עם מעל ל-100 אלף עוקבים.

שני הסינגלים הראשונים שלו הפכו ללהיטי ענק ויראלים עם עשרות מיליוני צפיות , כבשו את המקום הראשון בטיקטוק והושמעו ברדיו וברשתות החברתיות והפכו אותו לכוכב פופולרי במיוחד. לאחרונה הוציא עם טל מוסרי גרסא מיוחדת לשיר הנוסטלגי להיות כאן ילד.

מיתר רובין

מיתר רובין רק בת 20 ומסתמנת כאחת מהזמרות המבטיחות, היא כוכבת רשת עם למעלה מ 100 אלף
עוקבים בטיקטוק, שכבשה את הרשת עם הלהיט זוכר אותנו שהושמע ללא הפסקה בתחנות הרדיו והוביל את מצעדי אפל וספוטיפיי וזכה למיליוני צפיות ביוטיוב וברשת. הסינגלים הנוספים שהוציאו גם הם זכו להצלחה גדולה ברשת.

נויה אשש

נויה אשש – רק בת 16 וכבר כוכבת רשת ,זמרת ושחקנית צעירה עם למעלה מ-100 אלף עוקבים  שפרצה בתוכנית הבנים והבנות בערוץ הילדים והספיקה כבר לשחק בסדרות: שירים מבית סבא טוביה ושאקזום, בהצגה תיבת נוח , קאברים שהעלתה לרשת זכו למאות אלפי צפיות ובקרוב ייצא לה סינגל בכורה.

פסטיבל פור יו, חנוכה 2023, פסטיבל פוריו
חנוכה בפסטיבל פוריו. | עיצוב עטיפה: ארטיקס | Articks

פסטיבל For You 2023 הוא מופע חנוכה חדש, עם הופעות של כוכבי הנוער והרשת שמסתבר שהם האהובים בישראל רק אנחנו ההורים לא ממש ידענו…

  • הסינגל החדש בשבילך כל העולם הוא שיר פופ המשלב בין הסגנונות והעולמות המוסיקליים השונים של האמנים המשתתפים בפסטיבל: פופ, דריל, אלקטרוני וים תיכוני.
  • המופע יתקיים בשיתוף עם ארגון ילדים בסכנה.

“המוזיקה היא כוח גדול ואיתה אפשר להדליק אור קטן אצל כל אחד מאיתנו ולכן בחרנו במיוחד בימים קשים אלו לצאת לדרך עם המופע, בכדי לשמח ולחזק את ילדי ישראל בחג החנוכה, כי כל אחד הוא אור קטן וכולנו ביחד אור איתן! נחגוג יחד על הבמה את חג החנוכה עם הדלקת נירות חגיגית”

מילים ולחן: עידו בן דב, רואי לוי, נוריאל ישר
עיבוד והפקה מוזיקלית: נוריאל ישר (Prod. By Nuriel)
מיקס ומאסטר: נוריאל ישר
קולות רקע וקהל: נוריאל ישר ועידו בן דב
גיטרות: נוריאל ישר
בימוי הקליפ, צילום ועריכה – דורון סרי
צבע ואפקטים – דודו וזאנה
עיצוב עטיפה: ארטיקס | Articks


פסטיבל פוריו חנוכה 2023 

איפה? גגרין קלאב – Gagarin Club TLV, קיבוץ גלויות 13, תל אביב
מתי? המופע יתקיים ב-12 בדצמבר 2023 בשעה 18:00

פסטיבל פור יו – כרטיסים

ניתן לרכוש דרך קופת כרטיסים לאן באתר לאן.. לכרטיסים לחצו כאן…

Gagarin Club TLV

פרטי המקום
נשמח לדעת!



6 ומעלה, בני נוער, כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה