פסטיבל פיסול בחול בחוף פלמחים: אירועי סוכות תשפ”ב 2021

פסטיבל פיסול בחול בחוף פלמחים סוכות 2021 תשפב
פסטיבל פיסול בחול בחוף פלמחים. צילום: אדר סטולרו

פסטיבל פיסול בחול בחוף פלמחים חוזר אחרי שבשנה שעברה הפסטיבל לא התקיים בגלל הסגר והשנה חוזרים לפסל בחוף הגן הלאומי של פלמחים בנושא רלוונטי מאוד שכולנו די מתגעגעים אליו – שגרה, להשתתף בסיורי חוף להכרות עם צבי הים, להפריח עפיפונים ולהשתתף עם הילדים במשחקי חוף.

הפסטיבל שמתקיים כבר למעלה מעשור בחופי פלמחים ובית ינאי יתקיים השנה רק בחוף פלמחים, אליו מוזמנים כולם חברים ומשפחה, כישרונות צעירים וכישרונות ותיקים ומנוסים לפסל את משמעות השגרה בעיניכם.

פסטיבל פיסול בחול בחוף פלמחים – שיגרה

הפסטיבל מתקיים במתכונת הרגילה – מגיעים לחוף פלמחים, נרשמים בעמדת הקבלה ומקבלים דגלון עם מספר ומתמקמים בחוף באזור המתוחם לפיסול. מומלץ להתכונן מראש מהבית עם רעיון מנצח ושווה לנסות אותו לפני ולראות שהוא בר ביצוע.

מסמנים את האזור בו תיצרו את הפסל האישי, המשפחתי או של החבורה שלכם, עורמים ערימה גדולה של חול (עדיף של חול רטוב ודחוס) ומתחילים לפסל. שימו לב שאסור לפי כללי התחרות להשתמש בצבעים או אביזרים כלשהם – רק בחול והרבה דימיון. והפעם האתגר קשה במיוחד…

התחרות מתחילה בשעה 10:00 עד השעה 13:00 אז השופטים עוברים בין היצירות וההכרזה על הזוכים המואשרים נעשית בשעה 14:00. מניסיון – מומלץ להגיע עד השעה 9:00 לפני העומסים בכניסה לחוף.

פסטיבל פיסול בחול חוף פלמחים – הפרסים

כבכל שנה שלושת הזוכים במקומות הראשונים בתחרות יקבלו פרסים בעלי ערך הכוללים כניסה משפחתית לאטרקציות לילדים, פרסים הקשורים לים ועוד.

פסטיבל פיסול בחול בחוף פלמחים סוכות 2021 תשפב
פסטיבל פיסול בחול בחוף פלמחים – שיגרה בסוכות 2021 תשפ”ב

פעילויות נוספות לילדים ומשפחות בפסטיבל

סיור בעקבות צבי הים

במקביל לתחרות, יהיו בחוף גם הדרכות בעקבות צבי הים ובהן תוכלו לשמוע על המאמצים לשמירה על צבי הים, תראו את חוות הקינון אליה מעתיקים את הביצים של נקבות צבי הים שהטילו בחופי מרכז הארץ ומהם הצבונים הקטנים (האבקועים) יוצאים בבטחה בדרכם אל הים. סיורים יצאו בכל חצי שעה מתחת לסוכת המציל.

פעילויות חוף ואווירה טובה

עוד בחוף: משחקי נופש פעיל ומוזיקה.
דוכן עפיפונים – ניתן לרכוש עפיפונים בחוף ולהעיף ביחד עם הילדים.
חוף הרחצה מוסדר ושירותי ההצלה לרוחצים.

תחרות פיסול בחול בחוף פלמחים סוכות תשפב
תחרות פיסול בחול לכל המשפחה בחוף פלמחים | צילום: הלל גלזמן
פסטיבל פיסול בחול סוכות בחוף פלמחים

גן לאומי חוף פלמחים
יום שלישי, שמחת תורה, 28.9, בין השעות 9:00–14:00 (מומלץ להגיע לפני השעה 9:00)
ההשתתפות בפסטיבל ללא תשלום מעבר לדמי החניה באתר.
לפרטים: *3639

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה