פעילויות לילדים בפורים 2019 בקניון שבעת הכוכבים

פורים 2019 בקניון שבעת הכוכבים
מסיבת יצירה בערוץ ניק- פורים 2019 בקניון שבעת הכוכבים. צילום: תקשורת
מסיבת יצירה בערוץ ניק- פורים 2019 בקניון שבעת הכוכבים. צילום: תקשורת

פעילויות לילדים בפורים 2019 בקניון שבעת הכוכבים – יוצרים פורים: פסטיבל היצירה לחג פורים של ערוץ ניק ג’וניור עם מתחמי התכנית מסיבת יצירה, פעילויות יצירה היישר מהתכנית מסיבת יצירה של ניק ג’וניור, הכנת מסיכות לפורים של הדמויות האהובות בניקלודיאון וסדנת סליים עם היוטיוברית לאנה מיינרט וכוכבת האינסטגרם עלמא ויצמן. הכניסה חופשית

חג פורים הוא חג של יצירה. אמנם תמיד אפשר לקנות תחפושת, בגדים או מסכות בחנות אבל הרבה יותר כיף להכין תחפושת מושקעת ומקורית בכוחות עצמנו ובשנים האחרונות אנו רואים עלייה בתחפושות תוצרת בית. אם שמתם לב שגם הילדים שלכם החלו להיות יותר יצירתיים ולהכין מגוון יצירות מרשימות במו ידם, ייתכן ואתם צריכים להודות לתכנית האהובה מסיבת יצירה של ערוץ ניק ג’וניור, תכנית העשה זאת בעצמך (DIY) הנצפית ביותר לילדים.

כעת יוכלו הילדים ללמוד באופן מקצועי איך להכין את היצירות האלו בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, שמארח במהלך חג הפורים (20-21.3) בשיתוף פעולה עם ערוץ ניק ג’וניור את התכנים של מסיבת יצירה בשלושה מתחמי יצירה שונים היישר מהתכנית האהובה.

במתחם הראשון יוכלו הילדים ליהנות מעיצוב שרשראות דגלונים לחדר שזורות בחרוזים. במתחם השני הם יכינו ויעצבו מסיכות לקראת פורים של כל הדמויות האהובות של ערוץ ניקלודיאון – החל מצ’ייס ממפרץ ההרפתקאות ועד רפאל מצבי הנינג’ה. כל ילד יקבל מתנה הביתה את המסכה עם הדמות שהוא הכי אוהב.

במתחם השלישי מחכה הפתעה שווה במיוחד. שיגעון הסליים יגיע לשבעת הכוכבים יחד עם היוטיוברית לאנה מיינרט וכוכבת האינסטגרם עלמא ויצמן שיגיעו למפגש מעריצים, סלפי וטיפים סודיים לסליים. במתחם ילמדו הילדים את שלבי הכנת הסליים וכל ילד יקבל הביתה סליים מנצנץ במיוחד.

 

 

פורים 2019 בקניון שבעת הכוכבים

הפעילות תתקיים ב-20-21 במרץ בין השעות 11:00-17:00- בקומת כניסה

הכניסה חופשית וללא תשלום

קניון שבעת הכוכבים- שדרות שבעת הכוכבים 8 הרצליה.

לפרטים נוספים לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



3-10, כל המשפחה חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה