פעילות חנוכה במרכז מהותי: מכוונים את האור אליי ולילה לבן

לילה לבן, חנוכה במרכז מהותי
מרכז מהותי בחנוכה | צילום: מושיק ברין
במרכז מהותי עורכים לילה לבן ועוד מגוון פעילויות לילדים בחנוכה הקרוב...

לקראת חנוכה החורפי שעומד להגיע אלינו, מרכז מהותי מציע פעילות במרכז סגור חמים ונעים, עם חניה צמודה וקרובה לבריחה יעילה מהגשם…

במהלך חנוכה 2019, תיערך פעילות זמן מהותי מיוחדת לחג. במהלך הסיור, תיערך הפעילות לגלות עם האור, בה יכנסו המשתתפים לחדר חושך מיוחד בו יצטרכו לגלות בעזרת פנסים את סמלי החג. בנוסף, תיערך לראשונה במרכז מהותי פעילות לילה לבן.

 

פעילויות חנוכה במרכז מהותי

במהלך חג החנוכה, יערוך מרכז מהותי לראשונה, פעילות לילה לבן ייחודית בסימן גילוי האור העצמי שלי.
במהלך הסיור במהותי, תיערך פעילות לגלות עם האור, בה יכנסו המשתתפים לחדר חושך מיוחד בו יצטרכו לגלות בעזרת פנסים את סמלי החג. בהמשך תתקיים הפעילות מכוונים את האור אלי, במהלכה יבחרו הילדים את הכדור שלהם בבריכת הכדורים ודרכו ילמדו לכוון את האור אליהם, ולהאיר את עולמם הפנימי על ידי חשיבה והתבוננות פנימה.

פעילות לילה לבן במהותי תתקיים בכל ימי החג, בין השעות 17:00-19:00.

 

זמן מהותי: היא פעילות יחידה במינה בה המשתתפים, הורים וילדים, יוצאים למסע בין תחנות החושפות את הייחודיות שבנו. התחנות משלבות טכנולוגיות מעולמם של הילדים: בניית לוח עצמי באמצעות אפליקציה ייחודית, קיר קינקט גדול מימדים ועוד. זמן מהותי הינה פעילות הדגל של המרכז, המאפשרת במהלכה להתרגש, לשתף וללמוד האחד על השני דרך חוויה מקורית ומעניינת.

הפעילות מתאימה לילדי כיתות א-ו.

משך זמן הסיור: כשעה ורבע.

מחיר: 25 ₪ למשתתף.

 

הרפתקה באי: בין העצים, החופים, החיות וההרים מסתתרות חידות מסקרנות, משימות מגוונות ומפה מסתורית ומיוחדת במינה! בעזרת כתב חידה יוצא דופן יפגשו הילדים עם אתגרים מסקרנים ועם ערכים, חלומות ושאיפות.

הפעילות מתאימה לילדי כיתות א-ו.

משך זמן הפעילות: כשעה ורבע.

מחיר: 25 ₪ לילד, 10 ₪ למבוגר.

 

מסע בארץ האור: הצגת יחיד קסומה וערכית המספרת את הסיפור של אור וחברו הטוב, קופי הקוף. יחד הם יוצאים למסע בעקבות מפת אוצר מסתורי. תוך כדי המסע הם לומדים להכיר את עצמם, את הייחודיות שלהם ואת היופי בשיתוף פעולה. בהצגה משולבות משימות והפעלות המזמנות אפשרות לביטוי עצמי. לאחר ההצגה תתקיים פעילות יצירה בעקבות הסיפור.

הפעילות מתאימה לילדי גן בגילאי 4-6.

משך הפעילות: כשעה.

מחיר: 25 ₪ לילד, 10 ₪ למבוגר.

 

 

 

פעילויות חנוכה לילדים
לילה לבן ראשון במרכז מהותי | צילום: מושיק ברין

 

מהותי הוא מרכז פעילויות לכל המשפחה מבית מהות החיים. מציע חוויית בילוי ייחודית ויוצאת דופן, המקדמת תכנים חינוכיים ומעשירים באמצעות שילוב מרתק ומסקרן בין משחקים ותחנות הפעלה.
מהות החיים הינו ארגון הפועל לתועלת הציבור וללא כוונות רווח תחת הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון. הארגון נוסד במטרה להגביר את המודעות האישית ולהעניק כלים להשגת שלום פנימי.

 

פרטים נוספים על חנוכה במרכז מהותי

למזמינים שני כרטיסי ילדים לאותה הפעילות יינתנו 10% הנחה. מי שרוצה ליהנות ממהותי במלואו יוכל לרכוש מראש כרטיס משולב לשתי פעילויות: פעילות חוויתית במרכז + הרפתקה באי במחיר 40 ₪ לילד ו-25 ₪ למבוגר.

מתי: פעילות זמן מהותי חגיגית תתקיים בכל ימי החג, 24-30.12 (למעט יום שישי). בין השעות 17:00-19:00.

בנוסף לפעילות הקבועה של מהותי: פעילות הדגל של המרכז, זמן מהותי, כתב החידה הרפתקה באי, והצגה מסע בארץ האור שיתקיימו במהלך החג, מדי יום בין השעות 10:00-17:00.
ביום שישי בין השעות 10:00-13:00.

איפה: מרכז מהותי, רח’ שאול המלך 21 (ברחבת הקאמרי).

הביקור בתיאום מראש בטלפון: 053-7106941.

או באתר: לחצו כאן…

 

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-7106941 7-12, כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה