קטיף דובדבנים בגולן: העונה נפתחה

קטיף דבדבנים קיבוץ אורטל
קטיף דבדבנים בקיבוץ אורטל | צילום: תיירות אורטל

קטיף דובדבנים בגולן? עונת הקטיף נפתחה החודש בקיבוץ אורטל, שהינו אחד ממרכזי גידול הדובדבנים המרכזיים ברמת הגולן. החל מהשבוע הבא תציע תיירות קיבוץ אורטל לאורחיה ולמבקרים באזור פעילות של קטיף דובדבנים.

קטיף דובדבנים בגולן

עונת הדובדבן בישראל היא עונה קצרה אותה הצליחו החקלאים הישראלים להאריך במעט על ידי שתילת מגוון זנים המבשילים בזמנים שונים. בתום חורף גשום וקריר חקלאי הקיבוץ כבר סיימו לקטוף בחממות ובמטעים את זן הבורלא, וכעת נמצאים החקלאיים בשיאו של קטיף זני רויאל דון ומיני רויאל, שניחנים בטעם עשיר ומרענן במיוחד. מיד אחריהם יתחילו לקטוף בגולן את זן הריינר הטעים.

המבקרים באתרי הקטיף הסמוכים לקיבוץ אורטל יוכלו לטעום מהטעמים השונים של הדובדבנים במטעי הדובדבן וממגוון פירות היער שנמצאים כעת בשיאם. תיירות אורטל מזמינה את כולם להגיע וליהנות מקטיף דובדבנים במשקי הדובדבנים באזור הירוק של רמת הגולן.

 

קטיף דובדבנים בגולן
קטיף דובדבנים בגולן | צילום: תיירות אורטל

מטעי הדובדבנים בקיבוץ אורטל וברמת הגולן כולה נמצאים בשטחים המוגדרים ירוקים על פי הגדרות פיקוד העורף והקטיף המסחרי וגם אתרי הקטיף התיירותי מתנהלים כרגיל ככל הניתן, בהתאם להנחיות.

מתחם התיירות אורטל, הממוקם בתוך קיבוץ אורטל, וסמוך לחוות סוסים, יקב תל שיפון המעולה ומגבנת בוטיק חדשה ומציע מגוון אפשרויות לינה מיוחדות – מבקתות עץ לזוגות או למשפחות ועד חדרי אירוח מעוצבים בסגנון אורבני בצל עצי האורן.

בימים אלה נבנה בקיבוץ גם מתחם גלמפינג חדש המותאם לתנאי השלג של הגולן עם אוהלים אפריקאים ממוזגים, הצופה אל כרם הענבים והנוף של תל שיפון הסמוך. בקיבוץ נוף מדהים של הגולן ותלים געשיים עתיקים, נוף פראי של הרמה וחקלאות עשירה.

בקרבת הקבוץ מסלולי טיול רבים, מסעדות ואטרקציות רבות שרובם לצערנו אמנם פתוחות בהתאם להנחיות של החלוקה לאזורים ירוקים אבל אינן זוכות למבקרים רבים בשלל החשש מהמצב בצפון וחוסר הוודאות הכללי בארץ. בתקווה לימים שקטים הקטיף אמור להמשך גם לאורך חג השבועות בו תוצע למבקרים חוויה חקלאית ישראלית של פירות יער, יינות וגבינות מקומיות.

 

איפה? מטעי הדבדבנים של קבוץ אורטל

מתי? בתיאום מראש.

למידע נוסף והזמנת לינה באירוח הכפרי של קיבוץ אורטל: 04-6488095

פרטי המקום
נשמח לדעת!



04-6488095 כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה