תערוכת הדינוזאורים בירושלים: פעילות לילדים בחופש הגדול בירושלים

תערוכת הדינוזאורים בירושלים
תערוכת הדינוזאורים בירושלים. צילום: מיכל רג'יניאנו

ירושלמים? מגיעים לירושלים בקיץ ומחפשים פעילות לילדים בחופש הגדול בירושלים? קבלו את בוטניזאור, תערוכת הדינוזאורים בירושלים, קיץ של דינוזאורים וטבע בגן הבוטני גבעת רם בירושלים.

בטוח תהיתם פעם איך כדור הארץ נראה בתקופת הדינוזאורים, איך הדינוזאורים חיו, איזה בעלי חיים היו לפניהם, איזה בעלי חיים התפתחו מהם, והשאלה שעדיין אין עליה תשובה חד משמעית – למה הדינוזאורים נכחדו מהעולם? על כל השאלות האלה ועוד תוכלו לקבל תשובות בתערוכת הדינוזאורים שהגיעה לירושלים ותוצג בגן הבוטני בקיץ הקרוב.

תערוכת הדינוזאורים בירושלים – פעילות לחופש

החל מה-24 ביולי ועד סוף אוגוסט תתקיים בגן הבוטני בגבעת רם בירושלים תערוכת הדינוזאורים בשיתוף עיריית ירושלים והחברה העירונית אריאל. הקהל הרחב, משפחות, ילדים ומבוגרים, מוזמן לחזור בזמן ולפגוש מקרוב את הדינוזאורים ואת סביבתם הטבעית.

בוטניזאור – ממלכת הדינוזאורים והטבע בגן הבוטני היא תערוכה בינלאומית, שהציגה בלוס אנג’לס, בריסל וקוריאה, הגיעה לישראל ונחתה לאחרונה בירושלים.

הילדים והמבוגרים, יוכלו ליהנות ממפגש עם כ 45 דגמים של דינוזאורים אינטראקטיביים בגודל אמיתי  ולצידם מידע המבוסס על ממצאים אמיתיים שנמצאו ברחבי העולם.

הדינוזאורים, חלקם קטנים וחלקם עצומים בגובה 7 מטר ואורך של 15 מטר מתעוררים לחיים בטכנולוגיה מרשימה ופרוסים על פני מסלול של כקילומטר בגן הבוטני.

במהלך המסלול יוכלו ליהנות הילדים והמשפחה מכתב חידה שמחבר בין העולם המופלא של הדינוזאורים לבין העולם בו אנו נמצאים היום. הילדים יכירו את הצמחים בתקופת הדינוזאורים, מה אכלו וילמדו כיצד יוכלו לקחת היום חלק בשמירה על הטבע ולהגן על צמחים בסכנת הכחדה.

הבוטניזאור לוקחת את האורחים למסע גילוי דרך שלוש תקופות שונות בציר הזמן: טריאס, יורה וקרטיקון, ומציגה איך הדינוזאורים התפתחו וכיצד השתלבו בסביבה ובין בני מינם.

תערוכת הדינוזאורים בירושלים
תערוכת הדינוזאורים בירושלים. צילום: און ארביב

פעילויות נוספות לילדים בתערוכה

מתחם צילום

במקביל לתערוכת הדינוזאורים יפעל בגן הבוטני מתחם צילום בו הילדים יוכלו לרכב על דינוזאורים ולהצטלם איתם, להצטלם בתוך ביצי דינוזאורים גדולות ולדמות עצמם כגורי דינוזאורים.

מתחם חפירה

מתחם נוסף בגן יהיה מתחם חפירה בו הילדים יוכלו לחפור בחול ולגלות עצמות דינוזאורים.

 

מתחם מציאות רבודה

המבקרים בתערוכת הדינוזאורים, מוזמנים להיכנס למתחם חדשני של מציאות מדומה עם משקפי VR ולחוות טיול מתקופת היורה, כאשר ההרגשה היא שנמצאים פיזית בתקופת חייהם ולצידם של הדינוזאורים, במרחק נגיעה ממש.

פעילויות בגן הבוטני

בנוסף ניתן יהיה ליהנות ממגוון פעילויות בגן, מפינת יצירה וסדנה, לבלות במתחם מים, לבקר בחממת הסחלבים הטרופית ומתערוכת האמנות הבינלאומית של מציאות רבודה.

במקום יוצבו גם דוכני שתיה ואוכל.

 

מציאות רבודה, פעילות לילדים בחופש הגדול בירושלים, פארק היורה, דינוזאורים
לחזור בזמן לעידן היורה – מתחם מציאות רבודה. צילום: מיכל רג’יניאנו

תערוכת הדינוזאורים בירושלים תתקיים במרחבי הגן הבוטני בגבעת רם, פנינת טבע במרכז העיר, ומרכז חינוכי ומחקרי הכולל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הוא מוקד בילוי, תיירות ואירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן הבוטני גדלים יותר מ- 7,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות מופעי שלכת ופריחה מרשימים לאורך כל השנה.

ראש העיר ירושלים, מר משה ליאון מציין לקראת פתיחת תערוכת הדינוזאורים: “ירושלים, בירת התרבות, מזמינה אתכם ליהנות ממגוון רחב של אירועים מושקעים לכל בני המשפחה, דוגמת זה שיתקיים בגן הבוטני הגדול בישראל, פנינת הטבע העשירה והמיוחדת בעירנו האהובה. עיריית ירושלים תספק לתושבים ולמבקרים בירושלים קיץ גדוש באירועים משובחים. אני קורא לכולם, להגיע לכאן, לחוות את העיר היפה בתבל, ירושלים וליהנות מכל השפע והאטרקציות שרק היא יודעת להציע״.

 

תערוכת הדינוזאורים בירושלים – שעות פעילות

התערוכה תפעל בכל ימות השבוע בין השעות 09:00 ל-19:00 (כניסה אחרונה עד 18:00)

שישי 09:00-15:00


כרטיסים לתערוכת הדינוזאורים

עלות: כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה – 89 ₪
מבצעים בכל חברות האשראי של 1+ 1
כרטיסים מוזלים בוועדים השונים, למחזיקי כרטיס ירושלמי ובמועדוני כוחות הביטחון.

לפרטים והזמנת כרטיסים: בימות 6226* ובאתר www.botanic.co.il

לפרטים נוספים: הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012 באתר ובעמוד הפייסבוק

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום, בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי, מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה