יאמ-ים – בר מזנון פירות ים בתל אביב

יאמ ים בר מזנון פירות ים הראשון בישראל. צילום: אפיק גבאי.

לראשונה בארץ:- יאמ-ים – בר מזנון פירות ים בתל אביב , שמביא את השלל הטעים של הים במגוון רטבים וטעמים במחירי לואו קוסט, שלא קורעים את הכיס. מעתה, פירות הים נגישים מתמיד.

מנות פירות הים היו עד כה נחלת מסעדות רבות, והן נחשבו למוצר גורמה, יקר ולא נגיש. ניר ארז (30) צעיר ונמרץ, שטייל בעולם ראה ששם, פירות הים נמכרים דווקא כמזון מהיר, והם נגישים לכולם. אז הוא החליט, יחד עם ליאת סבן שותפתו, לפתוח את “יאמ-ים”, בר מזנון פירות הים הראשון בישראל, שמטרתו להנגיש את פירות הים לכולם, להפכם לאוכל יומיומי מזין, במחיר אטרקטיבי וזול, שמתאים לכול כיס ולהוכיח שאפשר גם אחרת.

מסעדת יאם-ים. צילום: אפיק גבאי.
מסעדת יאם-ים. צילום: אפיק גבאי.

יאמ-ים, נפתח לפני פחות משנה במרכז תל אביב ומציע קונספט של מזנון מהיר עם תפריט עשיר של ראשונות, עיקריות, סלטים ופסטות. ארוחת פירות ים נדיבה (נע בין 240-280 גר’ פירות ים) כמו: שרימפס/ קלאמרי/ מולים/ראשי קלמארי/מיקס, איכותיים ורעננים במרקמן ובטעמן, שעשויים במחבת בשלושה רטבים לבחירה: (חמאה שום ויין לבן/קארי ועשבי תיבול פיקנטי/עגבניות שרי מתקתקות), או מטוגנים בבצק טמפורה.

בימים אלה תוכלו להנות מארוחה זוגית ב – 99 שקלים שכוללת שתי מנות עיקריות ותוספת ושתי כוסות יין לבן.
כמו כן ניתן למצוא מנות מדג סלמון, כמו: סלטים מדג סלמון/פירות ים, ופסטה פנה ברוטב שמנת פטריות, פירות ים/סלמון, וכול זאת בליווי תוספת של צ’יפס/אורז/סלט טרי לבחירה, ובמחיר של 45 ₪ בלבד לארוחה. והלימונדה עליהם. יש גם ראשונות לנשנוש כמו: שיפודי שרימפס עם בייקון על הגריל (34 ₪); אצבעות סלמון/שרימפס פריכים עטופים בבצק טמפורה עם חמאת צ’ילי (28 ₪); שרימפס מגולגל בדפי תפו”א (21 ₪); ולקינוח מוצעת עוגת שוקולד טראפלס (29 ₪). יין לבן שרדונה מקנקון שבמקסיקו, ומגוון אלכוהול מוצעים להשלמת הארוחה.

 

מיקס קלאמרי ושרימפס פריכים  בליווי  צ'יפס ומטבלים צילום אפיק גבאי/
מיקס קלאמרי ושרימפס פריכים בליווי צ’יפס ומטבלים צילום אפיק גבאי/

התפריט כתוב על מחברות שורה של פעם, העיצוב קצת רטרו, פשוט ונעים. עץ, לוחות גיר מחיקים, ואווירה צעירה שמחה. מדי יום החל מהשעה: 12:00 מתבצעים משלוחים בכול רחבי תל אביב.

יאמ-ים – בר מזנון פירות ים בתל אביב רח’ שד”ל 7, תל אביב
טלפון לבירורים : 0774034027

פרטי המקום
נשמח לדעת!



0774034027 , א'-ה': 12:00-23:00; מוצ"ש: 20:00-24:00; משלוחים החל מהשעה: 12:00 ועד השעה: 23:00;

מחירים

50-100 ש"ח מזומן ואשראי ארוחה זוגית ב – 99 שקלים שכוללת שתי מנות עיקריות ותוספת ושתי כוסות יין לבן.

איך מגיעים?

תל אביב וגוש דן, שד"ל 7, תל אביב בשל עבודות הרכבת הקלה - מעבר מרחוב רוטשילד ומצפונה לרחוב שד"ל. כל השנה

מה באזור?