כל ארוחה היא חגיגה

רובנו נתקלים יום יום בסרבני אכילה סדרתיים שרוצים רק להפטר מהביס ה"אחרון ודי"מהשניצל ולעבור לדברים הבאמת מעניינים (כמו המשך התכנית בהופ או משחק המחשב שמחכה בשיא המתח…) – והנה רעיון אמריקאי פשוט ומוצלח שתפס שם מיובא לארץ ועושה עלייה בימים אלו.

סדרתZOO PALSשל חברת HEFTYהאמריקאית כוללת סכו"ם בצבעים שמחים, בדמות חיות חייכניות וידידותיות, צלחות בדמות בעלי חיים וכוסות שתיה עם פרצופים שמצליחות לשבור את השידרה ולרתק את הילדים אל שולחן לזמן נוסף.

HEFTYהפך בארה"ב לשם נרדף לכלי אוכל חד / רב פעמיים בצבעים שמחים, עם דמויות חייכניות מעולם הילדים – המוצרים עשויים פלסטיק/ נייר קשיח, ומתאימים לשימוש יומיומי רב פעמי, לאירוח, ימי הולדת ומסיבות, לפיקניק בטבע ולשעת יצירה- לצפיה בסרטון אמריקאי קצר שלHefty

מוצרים נוספים מביתHEFTY: 
צלחות עם פטנט חיבור ייחודי, המאפשר שמירה של האוכל. (כי אוכל לא זורקים…) ושקיות לאחסון והקפאה של מוצרי מזון עם סגירה הרמטית של ריצ’רץ’ לשימושים שונים: שקית ורודה- לאחסון מוצרים יבשים, שקית כחולה- להקפאה ולחימום במיקרוגל, ושקית ירוקה- לילדים, כוללת סט מדבקות להפעלה וליצירה.

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות השיווק, מחירים לדוגמה: כלי אוכל מסדרתZOOPALSיעלו בין20 ל-24 ש"ח לאריזה של18-24 פריטים.

או בקיצור כמו שסיכם התכשיט הבוגר את הדיון בהסכם החלוקה החדש שהתגבש אצלנו סביב השולחן: "התנין הירוק שלי, זה של בנים- את תאכלי עם החתול הוורוד, זה של בנות"ולקטנה לא נותר אלא להנהן בהכנעה ולחכות בשקט לזימון שלה לקורס טייס אי שם בשנת2021…

כלי האוכל שלHEFTY

אין תגובות

השאר תגובה