חנוכה מהסרטים: סרטי ילדים חנוכה 2018

ג'ים ונהג הקטר. באדיבות פילמהאוס

חוגגים חנוכה מהסרטים עם כל סרטי הילדים החדשים שיוקרנו בחופשת חנוכה 2018: ראלף ההורס חוזר בסרט שני עם כל נסיכות דיסני, ספיידרמן בגרסה חדשה ומרעננת, מרי פופינס חוזרת למסך, הגרינץ, ג’ים ונהג הקטר ועוד סרטי ילדים חדשים

 

ג’ים ונהג הקטר

ג’ים כפתורי, הנער האסופי, וחברו הטוב לוקאס נהג הקטר יוצאים יחד למסע הרפתקאות מופלא. הם עוזבים את ממלכת נוחיה השוכנת על אי קטנטןכשהם מגיעים לקיסרות האגדית “מנדלה” הם נרתמים למשימה מסוכנת- לעזור להציל את בת הקיסר, הנסיכה לי סי, שנחטפה ונלקחה לעיר הדרקונים. במסעם הם פוגשים את טור טור הענק, שומעים קולות “בעמק האופל המוחלט” ומעפילים ל”כתר העולם”. האם ימצאו את הנסיכה החטופה? האם יצליחו לפתור סוף סוף את תעלומת מוצאו של ג׳ים?

בבתי הקולנוע החל מ-29.11.18

 

ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2

ראלף משאיר מאחור את מתחם משחקי המחשב של ליטבק ויוצא אל העולם הבלתי ידוע והמרתק של האינטרנט. ראלף- הנבל של משחק המחשב וחברתו התקולה ונלופי וון שוויץ חייבים לסכן את הכל על מנת לסייר במרחב הגדול של האינטרנט, בחיפוש אחר חלקי חילוף להצלת משחק המחשב של ונלופי, שוגר ראש.

בבתי הקולנוע החל מ- 22.11.18

 

ספיידרמן ממד העכביש

ספיידרמן ממד העכביש מציג את הנער מברוקלין – מיילס מורלס, ואת אינספור האפשרויות של ממד העכביש, היכן שיותר מאחד יכולים לעטות על עצמם את המסכה של ספיידרמן. גרסה רעננה ושונה של העולם של ספיידרמן, עם ויזואליה פורצת דרך שטרם נראתה על המסך.

בבתי הקולנוע החל מ- 13.12.18

 

מפצח האגוזים וארבע הממלכות

כל מה שקלרה (מקנזי פוי) רוצה זה מפתח – מפתח מיוחד שיכול לפתוח קופסה עם מתנה ייחודית. חוט זהב שמוצג בפניה במסיבת החגים השנתית מוביל אותה אל המפתח הנכסף – שמיד נשאב אל תוך עולם מקביל משונה ומסתורי. שם פוגשת קלרה חייל ושמו פיליפ, חבורת עכברים ושליטים החולשים על שלוש ממלכות: ממלכת פתית השלג, ממלכת הפרחים וממלכת הממתקים. כדי להשיג את המפתח ולהשיב את ההרמוניה לעולם, קלרה ופיליפ חייבים לחדור אל הממלכה הרביעית, ביתה של השליטה אמא ג’ינג’ר (הלן מירן).

בבתי הקולנוע החל מ-1.11.18

 

 

הגרינץ

סרט חדש מהיוצרים של לשיר, החיים הסודיים של חיות המחמד והמיניונים. קומדיית אנימציה לכל המשפחה שמבוססת על ספרו הקלאסי של ד”ר סוס. בתפקיד המספר בגרסה העברית: טל מוסרי.

בבתי הקולנוע החל מ- 29.11.18

 

מרי פופינס חוזרת

הסרט מתרחש בלונדון של שנות השלושים – 24 שנים לאחר התרחשויות הסרט המקורי.
מייקל בנקס עובד בבנק בו עבד אביו, ועדיין מתגורר בבית ילדותו יחד עם שלושת ילדיו: אנאבל, ג’ורג’י וג’ון ועוזרת הבית שלהם אלן. מרי פופינס חוזרת לעזור לדור הבא של משפחת בנקס למצוא אושר וקסם לאחר שחוו אובדן. האומנת המסתורית מצטרפת לחברה ג’ק (לין מנואל מירנדה – “המילטון”, “מואנה”), מדליק פנסי רחוב אופטימי, אשר עוזר לה להחזיר אור וחיים לרחובות לונדון.

בבתי הקולנוע החל מ-20.12.18

 

אין תגובות

השאר תגובה