הבריחה מהמבצר- אטרקציות לילדים בגליל המערבי

מבצר יחיעם, אסקייפ רום, אטרקציות לילדים בגליל המערבי
אסקייפ רום במבצר יחיעם. צילום: אוצרות הגליל

תכירו את הבריחה מהמבצר, מחפשים אטרקציות לילדים בגליל המערבי? אטרקציה חדשה למשפחות ולקבוצות המשלבת חדש וישן – נפתחה במבצר יחיעם בגליל המערבי. משחק בריחה הרפתקני ומאתגר, שמטרתו לברוח מהמבצר, באמצעות פתרון משימות יצירתיות ומקוריות.

במבצר יחיעם שבגליל המערבי תמצאו אטרקציה המשלבת בין ישן- המבצר העתיק, וחדש- חדר בריחה, שהפך לאטרקטיבי במיוחד בתקופה האחרונה. ההצלחה במשימות לאורך המשחק, דורשת חשיבה יצירתית ושיתוף פעולה בין כלל המשתתפים בקבוצה ולכן הוא מתאים מאוד לבילוי משפחתי מורחב, קבוצות חברים או גיבוש קבוצתי.

משחקי הבריחה בגרסת המבצר ביחיעם משלבים מידע היסטורי של המבצר העתיק, כמו גם דמותו של דאהר אל עומר, שליט בן המאה ה-18, בשילוב טכנולוגיות וגאג’טים, המבטיחים את הנאת המשתתפים. כל זאת על רקע נופיו המרהיבים והייחודיים של הגליל המערבי, המעניק תפאורה קסומה.

מבצר יחיעם, אסקייפ רום, אטרקציות לילדים בגליל המערבי
אסקייפ רום במבצר יחיעם. צילום: אוצרות הגליל

הבילוי אורך כשעתיים ורבע- נפתח בקבלת פנים עם שתיה וכיבוד, ממשיך במשחק ומסתיים בסיור במבצר, כאשר לאורך הפעילות מוגשים לאורחים שלל פינוקים.

מיזם אוצרות הגליל מיסודה של רעיה שטראוס בן דרור, מקדם עסקים וכלכלה בתחום התיירות בגליל המערבי. באתר האינטרנט והאפליקציה של אוצרות הגליל ממליצים על מקומות לינה, בילוי, הסעדה ומסלולי טיולים בעכו ובגליל המערבי, במטרה לאפשר לכל אחד לתכנן חופשה בהתאמה אישית. כל האתרים המומלצים נבדקו, כך שההמלצות בדוקות ועומדות בסטנדרטים גבוהים של אירוח.

מבצר יחיעם, אסקייפ רום, אטרקציות לילדים בגליל המערבי
אסקייפ רום במבצר יחיעם
צילום: אוצרות הגליל

יריב המאירי, מנכ”ל מיזם אוצרות הגליל, ממליץ על חוויה מגבשת בגן הלאומי מבצר יחיעם בגליל המערבי: “על חדרי בריחה כבר שמעו כולם, אבל מבצר בריחה יש רק אחד, בגליל המערבי במבצר יחיעם, במשחק בריחה הרפתקני ומאתגר, שמטרתו לברוח מהמבצר, באמצעות פתרון משימות יצירתיות ומקוריות” אומר המאירי.

הבריחה מהמבצר מצטרפת אל שלל הפעילויות למשפחות בצפון בכלל ובפרט למשפחות שמחפשות אטרקציות לילדים בגליל המערבי. אתם מוזמנים להצטרף לחוויה המשלבת חשיבה יצירתית, נופים, גיבוש, ובקיצור הנאה משולבת לכל המשפחה.

שעות פתיחה

ימים א’-ו’, 8:00-20:00 (בתיאום מראש).

מספר המשתתפים: 15-100 (מגיל 8).

עלות: 195 ₪ לאדם

כלל האירועים במתחם נגישים לנכים.

 

אין תגובות

השאר תגובה