אירועי יום העצמאות 2016 – מדריך המופעים והפעילויות לכל המשפחה

אירועי ערב יום העצמאות 2021

אירועי יום העצמאות ה-68 למדינת ישראל יחלו בערב יום העצמאות עם צאת יום הזכרון ב-11 במאי 2016 ויכללו השנה מאות אירועים, מופעי זיקוקי דינור, הופעות לילדים, למשפחות ובני נוער של אמני ישראל ברחבי הארץ, מטס חיל האוויר, משט חיל הים, בסיסי צה”ל, משטרה ומוזיאונים פתוחים (וכמעט) הכל בחינם:

אירועי יום העצמאות בצפוןאירועי יום העצמאות במרכז | אירועי יום העצמאות בירושלים
אירועי יום העצמאות בדרוםטיולי ואירועי יום העצמאות בכל הארץ

 אירועי יום העצמאות 2016 בצפון
עצמאות 2012, ארועי יום העצמאות   בצפון 2012, יום העצמאות ה-64 למדינת ישראל, מופעי יום העצמאות 2012 בצפון אירועי ערב יום העצמאות 2016 בצפון:

עצמאות בנהריה – הרקדה המונית, להקות זמר ומופעים לציבור הדתי
בנהריה הצפונית חוגגים את יום העצמאות ופותחים עם ברכת ראש העיר, תזמורת הנוער, להקות זמר ומחול עירוניים, הרקדה המונית וחגיגה מיוחדת לציבור הדתי.
עצמאות 2016 בנהריה… 

עצמאות בכרמיאל – התקווה 6, אתניקס ומיכל הקטנה
בכרמיאל חוגגים עצמאות עם זיקוקי דינור והופעות של התקווה 6, אתניקס, סטטיק ובן אל תבורי, מיכל הקטנה ועוד אטרקציות לילדים, מופעים ופעילויות בערב החג ולמחרת בפארקים העירוניים.
אטרקציות לילדים ביום העצמאות… 

עצמאות בקרית שמונה – יעל בר זוהר,רינת בר, יוני רועה וטום יפת
מופעי יום העצמאות בקרית שמונה יכללו השנה את יעל בר זוהר, טום יפת ויוני רועה יופיעו על בימת העצמאות ביחד עם הכוחות המקומיים ספיר אדרי וחבורות הזמר של קריית שמונה, רינת בר כוכבת הילדים ועוד.
עצמאות 2016 קרית שמונה…

עצמאות 2016 בחיפה – עומר אדם, אביב גפן, זיקוקי דינור מעל הים, מסיבות רחוב ומופעי ילדים
בחיפה יחגגו את ערב יום העצמאות ב-6 במות מרכזיות מהכרמל ועד העיר התחתית בהם יתקיימו מופעים לילדים והופעות של עומר אדם, אביב גפן והתעויוט, ברי סחרוף, עילי בוטנר וילדי החוץ, מרסדס בנד, ג’יין בורדו ומופע ברייקדאנס קלאסי מיוחד ומופעים נוספים. למחרת הכניסה למוזיאוני העיר תהיה בחינם או במחיר מוזל…
עצמאות 2016 בחיפה…

 

מופעי עצמאות בחדרה – רוני דלומי ובן אל תבורי
חגיגות יום העצמאות בחדרה עם מופעים לכל המשפחה במספר במות בעיר – רוני דלומי, בן-אל תבורי, סטטיק, המופע של מורנילנד לקטנטנים, מופע הקצב של אביהו פנחסוב, זיקוקי דינור ולהקות מקומיות…
מופעי  יום העצמאות 2016 בחדרה…

 

מופעי יום העצמאות בעכו – אייל גולן ומאיה בוסקילה
עכו חוגגת 68 שנה לעצמאות ישראל עם אייל גולן, מאיה בוסקילה ושלישיית הכוכב הבא נופר סלמאן, אלה דניאל וגיל חדש שיופיעו ברחבת העירייה ואחריהם יתקיים מופע של זיקוקי דינור. ביום שישי, ה-6 במאי יציינו ילדי הגנים של העיר עכו את חגיגות יום העצמאות בהפנינג בפארק אלי כהן. ביום העצמאות ה-12 במאי, תושבי עכו יחגגו עצמאות בפארק האתגרי ללא תשלום (בהצגת תעודת זהות). פיקניקים ומנגלים בפארק…


פעילויות לילדים בטכנודע

הטכנודע בגבעת אולגה מזמין את כל המשפחה ביום העצמאות ליהנות ממגון פעילויות עם הילדים, תערוכות חדשות עם מטוסים וספינות, כתב חידה חווייתי בין מוצגי הפארק והתערוכות…
טכנודע…

 

חגיגות עצמאות במרכז המבקרים שקד תבור
מרכז המבקריםש ל מוזיאון המרציפן שקד תבור מזמין אתכם להצטרף ל3 ימים של חגיגות בניחוח וטעם ישראליים – סדנאות להכנת דגלים כחול לבן ממרציפן, סרט מיוחד על גלגולו של השקד, ביקור בתערוכת המרציפן, הכנת צורות וממתקים משוקולד ועוד.
למידע נוסף על עצמאות בשקד תבור…

פורטרטים ישראליים ממרציפן. צילום: שקד תבור
פורטרטים ישראליים ממרציפן. צילום: שקד תבור



חוגגים עצמאות ביערת הדבש
יערת הדבש באלוני אבא מזמינה את כל המשפחה ביום העצמאות להתלבש כמו דבוראים, לסייר בכוורות, לטעום דבש…
עצמאות ביערת הדבש…

אירועי יום העצמאות 2016 במרכז
עצמאות  במרכז 2012, ארועי יום העצמאות 2012 בתל אביב, יום העצמאות ה-64 למדינת ישראל, מופעי יום העצמאות 2012 בתל אביב, רוק עצמאות ראשל"צ

יום העצמאות בתל אביב – דיוויד ברוזה, זיקוקים, כוכבי השמיניה והפנינג משפחות בשדרה
חגיגות אירועי יום העצמאות 2016 בתל אביב יתקיימו בככר רבין שם יעלה מופע העצמאות המרכזי של תל אביב באווירה נוסטלגית, ברחבת מוזיאון תל אביב תפעל במת הילדים שתארח את כוכבי השמיניה והופעות לקטנטנים, זיקוקי דינור, אירועים בפארק דרום ופארק דוידוף ביפו.
למחרת ילדי תל אביב יוכלו לחגוג עצמאות בהפנינג משפחות חינמי בהיכל העצמאות ושד’ רוטשילד.
עצמאות 2016 בתל אביב…

יום העצמאות בהרצליה – שלומי שבן, ד”ר ליבי, משט מהמרינה, ומירי מסיקה
הרצליה חוגגת את יום העצמאות 2016 עם מופע של שלומי שבן, מירי מסיקה, רון שובל, להקות זמר ומחול, משט מסורתי מהמרינה בהרצליה, תפילת ערב חגיגית, תובל שפיר מגאליס, ד”ר ליבי רופאת הצעצועים, הרכבים מוזיקליים לצעירים, תערוכת חוף טוב ועוד.
עצמאות 2016 בהרצליה…

יום העצמאות ברמת השרון – אריאל זילבר, הדג נחש ומתחם סקייטבורד לצעירים
חגיגות עצמאות ברמת השרון ייפתחו בבמות עם מופעים של אריאל זילבר, הדג נחש, צביקה פיק, יהודית רביץ, שלוש מקלות, אודי בן כנען, להקת ג’יין בורדו,  A-WA מארחות את Red Band, מתחם סקייט אינדו בורד ומתחם סקייטבורד HUF, במת ילדים עם כוח הקצב מערוץ הופ, שיר מורנו ודניאל ליטמן (מהחממה), שרים עצמאות עם יענקל’ה מנדל, זיקוקי דינור ודוכנים ולמחרת יתקיים בפארק הנצח מופע לילדים ומשפחות של ילדוגא’ז השרים משירי להקת כוורת.
עצמאות 2016 ברמת השרון…


יום העצמאות בנתניה – שירי מימון ושמעון בוסקילה, אליעד ויובל המבולבל

מופעים ופעילויות לכל המשפחה בחינם בנתניה, עם אליעד, רותם כהן, לירן דנינו, שירי מימון ושמעון בוסקילה, אליעד נחום, שי ורועי ויובל המבולבל. מופעי מחול ולהקות מקומיות, זיקוקים, כניסה חופשית למוזיאון העירוני. המופע המרכזי יתקיים בפארק שלולית החורף.
עצמאות 2016 בנתניה…

יום העצמאות בראשון לציון – גידי גוב, נתי הגעתי הופעתי, צ’ופצ’יק, שרון חזיז ומתחם לילדים
בראשון לציון חוגגים עצמאות עם כוכבי הילדים האהובים, חיפזון וזהירון, נתי הגעתי הופעתי, צ’ופצ’יק, מורני אלופה ועוד. זמרים מפורסמים כמו שרון חזיז, הראל סקעת, סאבלימינל גידי גוב, אביהו מדינה, אביבה אבידן ועוד, לצד זיקוקים מרהיבים בשמיים ומתחם פעילויות מיוחד לילדים.
עצמאות 2016 בראשון לציון…

יום העצמאות 2016 במיני ישראל
פארק מיני ישראל מזמין את הציבור לבוא ולהכיר את ישראל מקרוב כמו שאף פעם לא הכרתם. ביום העצמאות 12.05.2016 המבקרים בפארק יוכלו ליהנות מסיור חגיגי בין אלפי המיניאטוריות, להשתתף בכתב חידה “האלבום שלי” ולצפות בהצגה “ישראלי שלי”.
עצמאות 2016 במיני ישראל…

יום העצמאות 2016 בגינת אוכל
אירועי יום העצמאות מגיעים גם לגינת אוכל במשק הלברכט ואתם מוזמנים להצטרף לפעילויות מהנות לילדים – מתנפחי מים עם קצף, ארוחות בוקר או פיקניק משפחתי במשק, סדנת יצירה עם ירקות, סיורים מודרכים בגינה, בועות סבון, מיצים טבעיים ועוד…
לפרטים על אירועי עצמאות בגינת אוכל…

פעילויות עצמאות לילדים בגינת אוכל. צילום: גינת אוכל
פעילויות עצמאות לילדים בגינת אוכל. צילום: גינת אוכל

אירועי יום העצמאות 2016 בירושלים
עצמאות 2016, ארועי יום העצמאות   בירושלים 2016, יום העצמאות ה-64 למדינת ישראל, מופעי יום העצמאות 2016 בירושלים


אירועי יום העצמאות בקיפצובה
פעילויות לכל המשפחה ביום העצמאות עם תיירות צובה, הילדים מוזמנים ליהנות במיני לונה פארק בקיפצובה, עם מכוניות מתנגשות, סירות אבובים, בריכת כדורים, סדנת יצירה בשוקולד בגליתא…
לפרטים נוספים על קיפצובה…


מופעי יום העצמאות בירושלים
טקס הדלקת המשואות בהר הרצל, מסיבות רחוב ומופעים, הפעלות ופעילויות חינם לכל המשפחה ברחבי ירושלים בערב יום העצמאות ולמחרת כיסה חופשית ופעילויות לילדים במוזיאונים ובתיאטראות…
עצמאות 2016 בירושלים…

מופעי יום העצמאות במודיעין
במודיעין חוגגים את יום העצמאות כמיטב המסורת עם חגיגת שרים עצמאות, שירה בציבור עד אור הבוקר, הרקדה המונית עם דוסה נובה, מסיבת נוער עם DJ, הזמר לירן דנינו, המופע כחול לבן עם ירדנה ארזי, רועי בר נתן, להקות עירוניות ועוד.
עצמאות 2016 במודיעין…

אירועי יום העצמאות 2016 בשפלה ובדרום הארץ
עצמאות 2012, ארועי יום העצמאות   בדרום 2012, יום העצמאות 2012 בבאר שבע, מופעי יום העצמאות 2012 בנגב

חגיגות עצמאות ברחובות – סאבלימינל, מושיק עפיה, נורית גלרון וסובב רחובות
אירועי ערב ויום העצמאות ברחובות עם מופעים של סאבלימינל, מושיק עפיה, נורית גלרון, אלון אולארצ’יק, דני סנדרסון, אבנר גדסי, להקת אלייב, נסרין קדרי, בן רביד, אחיעד חודפי, לבמת הילדים יגיעו בן רביד -מכוכבי גאליס וצ’ק צ’יק לקטנטנים, יהיו גם הרבה זיקוקי דינור ואמנים נוספים.
רוכבים עצמאות מסע אופניים לכל המשפחה במסלול סובב רחובות יתקיים למחרת ברחבי העיר.
אירועי יום העצמאות 2016 ברחובות….
PAS
אירועי יום העצמאות בבאר שבע – משנות ה-50 ועד רוקדים עצמאות
בבמה המרכזית של יום העצמאות בבאר שבע יופיעו מוקי, הפרוייקט של רביבו ואגם בוחבוט, בבימת הילדים במשכן לאמנויות הבמה יהנו הילדים ממופע של כוכב הילדים רוי בוי. ברחבי העיר יתקיימו הופעות של אמנים מקומיים ולהקות מחול, זיקוקי דינור, מופעי רחוב ושדרות מיצגים. במוזיאון הנגב לאמנות באר-שבע מופע של להקת בקביט עם להיטי שנות ה-50 וה-60 – כל האירועים בחינם.

החל מחצות יתקיים אירוע הרוק הגדול רוקדים עצמאות באמפיפארק נחל באר שבע עם הופעות של דודו טסה, ברי סחרוף, הדג נחש, הבלקן ביט בוקס, סקאזי, קפה שחור חזק ועוד. מס’ המקומות מוגבל. הכניסה לרוקדים עצמאות – בתשלום.
כל הפרטים על אירועי עצמאות 2016 בבאר שבע…

משחזרים את הקרבות בקיבוץ יד מרדכי
אתר שחזור הקרב ביד מרדכי מזמין אתכם לחוות ולהכיר מקרוב את אתר שחזור הקרב על עצמאות ישראל, בואו להכיר את כלי הנשק, הטנקים והשריונות ששימשו בקרב את הלוחמים, בנוסף תוכלו לבקר בבית הדבש והדבורה, לסייר בקיבוץ ולהנות מהפעילויות השוטפות בו.
לפרטים נוספים על עצמאות 2016 ביד מרדכי…
אתר שחזור הקרב. צילום: גלעד קוולרציק
אתר שחזור הקרב. צילום: גלעד קוולרציק

PASחוגגים עצמאות בפארק קרסו למדע בבאר שבע
פארק קרסו למדע בבאר שבע מזמין אתכם לבלות את החג עם כל המשפחה – סיורים מודרכים בין גילויים מדעיים והמצאות ישראליות, משחקי ילדות ישראליים, תערוכות שונות, סרט בתלת מימד ועוד.
למידע על יום העצמאות בפארק קרסו…

חגיגה מדעית בפארק קרסו למדע
חגיגה מדעית בפארק קרסו למדע
PAS

חותמים מחדש על מגילת העצמאות בצריף בן גוריון
בביתו המקורי של ראש הממשלה הראשון של ישראל, מזמינים השנה את המבקרים לשלב את שמם בהיסטוריה של המדינה.
עותקים מדויקים של מגילת העצמאות ימתינו בצריף, וכל מבקר יוכל לחתום את שמו לצד שמם של 37 החותמים המקוריים, ביניהם דוד בן גוריון, גולדה מאיר ויצחק בן צבי.
לאחר החתימה ההיסטורית, יקבלו המבקרים את המגילה הביתה למזכרת והכל ללא תשלום…
למידע נוסף על צריף בן גוריון…

יום העצמאות בצריף בן גוריון צילום חנן אפשטיין
יום העצמאות בצריף בן גוריון צילום חנן אפשטיין

אירועי יום העצמאות ביבנה – דץ והכבשה שושנה, שלומי סרנגה ומסע אופנייים
חגיגות עצמאות לכל המשפחה ביבנה עם המופעים של משה דץ והכבשה שושנה, להקת דיסקאבר, שלומי סרנגה, קובי פרץ ולהקות מקומיות בבמה המרכזית בשדרות דואני… למחרת יתקיים מסע אופניים עם פרסים למשפחות.
עצמאות 2016 ביבנה…
PAS
מופעי עצמאות 2016 באשדוד- נדב גדז’ משינה, פאר טסי ורינת גבאי 
במתחם המרכזי בשדרות הרצל ובפארקים העירוניים יופיעו ביום העצמאות נדב גדג’, פאר טסי, משינה, רינת גבאי ואמנים נוספים, זיקוקי דינור, אמני רחוב, ליצנים, אומני קרקס ושדרות דוכנים.
מופעי עצמאות 2016 באשדוד…
PASעצמאות באשקלון – שרית חדד, אברהם טל, סקאזי ורינת גבאי לילדים
אירועי עצמאות 2016 באשקלון ייפתחו בערב יום העצמאות ביום רביעי ה-11 במאי בטיילת של אשקלון עם זיקוקי דינור והופעות של שרית חדד, אברהם טל, סקאזי, רינת גבאי, נוי והדר ואמנים נוספים.
יום עצמאות עם רינת גבאי.
יום עצמאות עם רינת גבאי באשקלון.
PAS
עצמאות באילת – מרגול ואמיר דדון בטיילת, זיקוקים ומשט בים סוף
חגיגות עצמאות 2016 באילת יתקיימו לאורך הטיילת עם מרגלית צנעני, אורנה דץ, אמיר דדון ולהקות אילתיות, מופע מיוחד במזרקה המוסיקלית, הרקדה ומופע זיקוקים צבעוני מעל חופי מפרץ אילת. למחרת תושבי העיר ואורחיה יוכלו לצפות במשט ראווה של חיל הים ולבקר במוזיאון העירוני או בבסיס חיל האוויר של עובדה שייפתחו בחינם.

טיולי ואירועי יום העצמאות בכל הארץ
עצמאות 2012, טיולי יום העצמאות 2012, טיולים ביום העצמאות, טיולים עם ילדים ביום העצמאות

טיולי משפחות בשמורות הטבע והגנים
רשות הטבע והגנים מזמינה את כל המשפחה לטיולים עם הילדים ברחבי הארץ ביום העצמאות – שכשוך בבריכות בשמורה החבויה בעינות צוקים, סיפורי גבורה בנבי סמואל, סיור בעקבות המלך הורדוס…
לכל טיולי יום העצמאות…

פעילויות בחינם באתרי המורשת ברחבי הארץ – יום העצמאות 2016
חוגגים 68 שנות עצמאות למדינת ישראל עם עם הילדים בשלל פעילויות בחינם באתרי המורשת ברחבי הארץ – מחצר תל חי ועד הצריף של בן גוריון – תצוגות חדשות, מיצגים ופעילויות לילדים ימחישו למבקרים הצעירים את סיפורם של אתרי מורשת כמו מחנה המעפילים בעתלית, חצר כנרת, חומה ומגדל בחניתה, מוזיאון אסירי המחתרות בעכו, יד לשריון בלטרון, בית חנה סנש, מוזיאוני האצ”ל, הלח”י  וההגנה בתל אביב, מוזיאון ז’בוטינסקי, גבעת התחמושת, מצודת יואב, מרכז מורשת מנחם בגין ומוזיאון מגדל דוד בירושלים ואתרים נוספים.
לפרטים נוספים….

צילום: באדיבות המועצה לשימור אתרים.
צילום: באדיבות המועצה לשימור אתרים.

PAS

אירועי יום עצמאות ארציים : בסיסים פתוחים, משט של חיל הים ומטס של חיל האוור
לרגל יום העצמאות ה-68 וכמיטב המסורת גם השנה יערך מטס חיל האוויר, משט חיל הים ובסיסי צה”ל והמשטרה יהיו פתוחים לקהל הרחב – הזדמנות לראות מקרוב את כלי הטיס בתערוכות בבסיסים, להתמלא גאווה מכישורי הטיס ומכלי הטיס של מדינת ישראל, להתרשם מהמשט של חיל הים באילת ולבקר בבסיסים של כוחות הביטחון ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים על אירועי יום העצמאות הארציים…
טיולים, פעילויות וחגיגות עצמאות בפארקים וביערות קק”ל
הקרן הקיימת לישראל מזמינה את הילדים ואת כל המשפחות לחגוג את יום העצמאות בפארקים וביערות קקל – בואו להנות מהטבע באווירה פסטורלית, לבקר בפינות חמד ברחבי הארץ ולחגוג עם כל המשפחה את יום העצמאות.
עצמאות 2016 עם קק”ל…
 PAS
איפה כדאי לעשות מנגל?
חניוני קק”ל ברחבי הארץ מציעים אזורים מסודרים המתאימים למנגל, עם מי שתייה, מתקני שעשועים, לינת שטח ועוד…
לרשימת חניונים ליום העצמאות…
PAS
חוגגים עצמאות באתרי הקמפינג
מחפשים מקום לשים את האוהל והמנגל ליד? לא בטוח שיום העצמאות הוא היום הכי שקט באתרי הקמפינג בצפון,
אם אתם חובבי מנגל תוכלו להתמקם כבר בערב החג באחד מאתרי הקמפינג ברחיב הארץ. אתרי הקמפינג בנגב
ובערבה פחות עמוסים מהאתרים בצפון – אבל בחלקם ישנה מגבלת תפוסה ומומלץ מאוד להזמין מקום מראש.
לאתרי קמפינג ליום העצמאות 2016…
חג שמח מקינדרלנד 🙂