עצמאות 2016 באשקלון – אירועי עצמאות 68 בדרום

חוגגים עם רינת גבאי.

אירועי עצמאות 2016 באשקלון ייפתחו בערב יום העצמאות ביום רביעי ה-11 במאי בטיילת של אשקלון עם זיקוקי דינור והופעות של שרית חדד, אברהם טל, סקאזי, רינת גבאי, נוי והדר ואמנים נוספים.


מופעי עצמאות 2016 באשקלון:

ב-11 במאי החל מהשעה 20:00 בטיילת בר כוכבא – מופעים של אמנים ישראלים, להקות הנוער והמחול של אשקלון, בוגר בית ספר למוזיקה, גלעד יחיא, להקת קאבראפ מבית NOVA ומפגן זיקוקין דינור.

במת המשפחה
בשעה 20:30 תופיע על במת המשפחה כוכבת הילדים רינת גבאי
בשעה 22:15 יופיעו צמד הכוכבות נוי והדר

הבמה המרכזית עצמאות 2016 באשקלון
על הבמה הראשית של אשקלון יופיעו שרית חדד, אברהם טל וסקאזי

עצמאות לציבור הדתי
במקביל, החל מהשעה 20:00 תתקיים חגיגת עצמאות גם לציבור הדתי במגרש הספורט
בסמוך למתנ”ס וולדנברג:
20:00 תפילת ערבית חגיגית והצגת הילדים מים משמיים בנוסף, תופיע להקת פרחי אשקלון ויוזנק מפגן זיקוקין דינור.
21:00 – עידן עמדי
21:50 – להקת גוטה גוטה

לקראת אירועי עצמאות 2016 באשקלון מציין מ”מ ראש העיר, אפי מור כי מחשבה רבה הושקעה בבנייתם של האירועים הללו. החל מיום הזיכרון לשואה ולגבורה, דרך יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, ועד חגיגות יום העצמאות ה-68 למדינה לכלל הציבור ואירוע ייעודי גדול לציבור הדתי. לשם כך גוייסו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, שעמלו במשך שבועות ארוכים בכדי שכל אירוע יקבל אופי וציביון ייחודי. מאחורי ההשקעה הגדולה הזו עומד הרצון לחלוק יחד איתכם רגעים לאומיים ומקומיים, בדרך ייחודית ומרגשת. אני מצפה לפגוש כל אחד ואחת מכם באירועים הצפויים לנו, לחלוק כבוד וכאב בימי הזיכרון ולחגוג יחד איתנו את אירועי יום העצמאות.

חבר המועצה הממונה על האירועים, משה אטיאס מוסיף – האירועים שתוכננו השנה מצליחים להגשים את הקשר המהותי בין יום הזיכרון, בו בא לידי ביטוי המחיר הכבד ששילמה האומה, לבין היום בו נחגגת עצמאותה לאומית. כממונה על האירועים, הנחיתי את החברה המפיקה לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם המשפחות השכולות, הנאבקות מידי יום בכאב האישי שלהם, כדי להפוך את יום הזיכרון לכזה שמצליח להנציח בצורה מיוחדת את אלו שנלחמו בשבילנו עד טיפת דמם האחרונה. בערב יום העצמאות, צפויה חגיגה של ממש לכל בני המשפחה – שם יופיעו אמנים מהשורה הראשונה שנותנים מענה לכל גווני האוכלוסייה ולכל שכבות הגילאים. כמובן שלא שכחנו אמנים מקומיים ואת להקות המחול המדהימות שיש לנו בעיר וגם אותם תראו על הבמה.

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה