דשא צבעוני וסינטטי לילדים

9.8.2011עושים שוק

דשא צבעוני וסינטטי לילדים המאפשר יצירת דוגמאות ומשחקי ילדים כמו אגדות ילדים, מגרש משחקים, קלאס ורעיונות מקוריים אחרים לשילוב בגני ילדים, גני שעשועים וגינות פרטיות משווק בארץ.

הדשא לילדים מתאים כמשטח משחקים על הקרקע, כתחליף לדשא טבעי, על הגג או במרפסת ומגיעה בגווני כחול, לבן, צהוב, אדום וירוק. הדשא הצבעוני יוצר כר נרחב לעיצוב דוגמאות מקוריות, קיימת אפשרות ליצור דמויות מאגדות ילדים ומשחקים כמו מיני מגרש כדור-סל, קלאס, קליעה למטרה, ים-יבשה ומשחקי ילדים נוספים. הוא מתאים במיוחד ליצירת פינה ירוקה בבתי ספר, גני ילדים ופינות משחקים.
 

להתקנת מדשאה מלאכותית יתרונות רבים מאחר והיא אינה דורשת טיפול, תמיד זמינה למשחק ואינה צורכת מים. ילדים שמשחקים על דשא מלאכותי לא מסתכנים במגע עם חומרי דישון וריסוס שמשמשים לטיפוח המדשאה או עם מזיקים וחרקים שנמצאים בדשא הטבעי. הדשא המלאכותי אינו זקוק לתחזוקה ומאפשר לפנות את הזמן לבילוי משפחתי במקום לטיפול במדשאה.

דשא סינטטי לילדים, משחקי שכונה, תמונה של קלאס, משחקי ילדות של פעם, משחקי ילדים של פעם
משחקים קלאס על הדשא הירוק של השכן…

נאוה קלי, מנהלת השיווק שלפשוט ירוק,מציינת כי צבעי הדשא המיוחדים מלהיבים את הילדים ומעודדים לשחק עליו. הדשא נעים למגע, אינו דוקר ובולם נפילות. יצירת אזור משחקים מוגדר מושכת את הילדים ומונעת מהם להגיע למקומות מסוכנים בגן כמו סלעים או אדמה חשופה ויוצרת אזור משחקים מרחיק את הילדים ממקומות רגישים שבהם יגרמו בטעות נזק לצמחייה ולמערכות ההשקיה.

מחירים: 65ש"ח למטר. התקנה עצמית או באמצעות חברות גינון המתמחות בתחום.

מידע נוסף על המוצרים האקולוגים של פשוט ירוק
באתר: www.pashutyarok.co.il
ובטלפון:072-221-5000
 

ואחרי ששיחקנו איפה יושבים?
פינות זולה לילדים…

 

 

אין תגובות

השאר תגובה