הקוסם חזי דין חובר לדיאמנט צעצועים בסדרת ערכות קסמים אינטאקטיביות

חזי דין חובר לדיאמנט צעצועים בסדרת ערכות קסמים אינטאקטיביות: הקוסם חזי דין, אמן מוכשר שנחשב כיום לאחד הקוסמים ומאחזי העיניים הטובים בעולם, בשיתוף פעולה עם חברת הצעצועים ‘דיאמנט’: סדרת ערכות צעצועים לקוסמים צעירים. ב-‘תיבת הקסמים של חזי דין’ – חזי דין ילמד אתכם כיצד לבנות מופע קסמים מדהים ולהפוך לקוסמים אמיתיים:

מדובר ערכת קסמים רחבה הכוללת מגוון אביזרים והנחיות ללמוד מספר קסמים. הערכה המתאימה לגילאי 5 עד 150.
בתוך התיבה תמצאו אביזרים לביצוע קסמים מדהימים, בדיוק כמו קוסמים מקצועיים.
בעזרת הדרכה קצרה תלמדו: איך להעלים מטפחת בין הידיים, לגרום לפרח להופיע משום מקום, לעשות טריקים מדהימים בעזרת שק הפלא, להדפיס שטר של כסף מנייר חלק ולשחר את כפות הידיים שלכם כשאלו ננעלו בשרשרת ברזל ומנעול, בתוך מספר שניות.


המארז הינו חלק מצעצועי הילדים האינטראקטיביים, אשר להפעלת ולהתקדמות בשלבים יש להתחבר לאתר האינטרנט של המוצר: www.Magicsecrets.co.il ולהזין את הקוד האישי שהתקבל עם המארז קיבלת.
באתר מדריך חזי אישית את הקוסמים הצעירים וחושף בפניהם את הסודות הכמוסים לביצוע הקסמים.
(מצ”ב פקשוט)
מחיר: 149.90 ₪

במקביל יצאה לשוק, תחת השם ‘סודות הקוסמים’, גם סדרת מארזים קטנים ובהם קסמים נוספים ומשלימים כמו: העט המדהים, מקלות סיניים מופלאים, גפרור מרחף על קלף ועוד.
גם בערכה זו יקבלו חניכי הקוסם קוד אישי לכניסה לאתר, בו יוכלו ללמוד, לחוות ולהתאמן על הקסמים החדשים שנבחרו בקפידה משום שהם קלים יחסית לביצוע, משפרים את הקורדינציה והכישולים החברתיים.

גילאים 5 עד 150.
מחיר: בין 15 ל-20 ₪.

אין תגובות

השאר תגובה