חגי וחגית חוגגים את פסח

10.4.2014המלצה מאת: ורד שלאוזר אידה

חַגַּי וְחַגִּית מִתְכּוֹנְנִים לְחַג הַפֶּסַח הַמִּתְקָרֵב.

יֵשׁ הֲמוֹן מָה לַעֲשׂוֹת!
בַּיִת לְנַקּוֹת, מַצּוֹת לֶאֱפוֹת, וְתֵבָה לְקַשֵּׁט. 
וְאֵיפֹה הַחַיּוֹת?
"לֹא!! זֹאת לֹא הַתֵּבָה הַזֹּאת! מֹשֶה לֹא הָיָה בְּתֵבַת נוֹחַ, מַצְחִיקוּלִים!"בּוֹקֵעַ קוֹל מִמֶּרְכַּז הַחֶדֶר.
 
מִי מְדַבֵּר? אוֹ מְדַבֶּרֶת? תֵּכֶף חַגַּי וְחַגִּית יְגַלּוּ, וְיַחַד עִם הַיְּצוּר הַמְּיֻחָד בְּמִינוֹ יֵצְאוּ לְהַרְפַּתְקָה שֶׁבְּמַהֲלָכָהּ יְגַלּוּ הַכֹּל עַל הַמַּכּוֹת, הַמַּצּוֹת, הַקֻּשְׁיוֹת, הָאֲפִיקוֹמָן, וְכָל שְׁאַר מַרְכִּיבֵי חַג הַפֶּסַח.
 
 
חגי וחגית חוגגים את פסח הוא ספר ראשון בסדרה חדשה שתפגיש את האח והאחות עם חגי ישראל. תוך כדי הרפתקה מלאת הומור, ילמדו השניים על החג, יכירו את מנהגיו וסיפוריו, ויכינו את עצמם ואת ביתם לכבודו. תוך כדי הרפתקה מלאת הומור, ילמדו השניים על החג, יכירו את מנהגיו וסיפוריו, יכינו את עצמם ואת ביתם לכבודו. לספר מצורף מילון מונחי החג ומנהגיו.  
 
שירי צוק מגמגמת כבר שלוש שנים בסינית, אחרי שמצאה את עצמה, בעקבות עבודה בכפר קטן בסין, שחיים בו בסך הכול עוד שבעה מיליון איש, מלבדה. 
צוק–תסריטאית וסופרת (יס, ערוץ10, חינוכית, קלאסיקלטת, לוגי, ערוץ הילדים, הופ, זבנג, טלעד, קשת, טורים בבלייזר ובמוסף הארץ ועוד ועוד) גילתה לחרדתה שאף אחד –אבל אף אחד–לא מדבר אנגלית במקום הזה. היא נאלצה להתחיל להסתגל.
 
מהר מאוד הבינה שירי, שמלבד תשלום לרופא מומחה בסך ארבעה שקלים, וראשי צפרדעים שקופצים אל הצלחת, קיימת בעיה אמיתית לשמר את המסורת היהודית–רחוק מהארץ. 
בניסיון לשאוב את הילדים חזרה לעולם היהודי שירי מוציאה בימים אלו את הספר"חגי וחגית חוגגים את פסח".
 
בסדרה"חגי וחגית חוגגים את…"יראו אור בקרוב שני ספרים נוספים, על חגי תשרי וחג החנוכה. 
 
חגי וחגית חוגגים את פסח 
מאת: שירי צוק 
איורים: רונה מור 
הוצאת כתר
מחיר48 ₪ 
 

אין תגובות

השאר תגובה