לא רק צמות בטיילת: תכירו את האטרקציה החדשה בטיילת של אילת

    האטרקציה החדשה של אילת
    האטרקציה החדשה של אילת | צילום: MK ILLUMINATION

    תכירו את האטרקציה החדשה בטיילת של אילת – ים של אורות, מיצגי תאורה הוצבו לאורך הטיילת ויוארו בשעות הערב להנאת המבקרים בטיילת בדרך לדוכני הצמות והתכשיטים.

    ים של אורות: האטרקציה החדשה בטיילת של אילת

    הטיילת של אילת התחדשה לקראת החופש הגדול בעשרות מיצבי תאורה צבעוניים של דולפינים, פרחים ולבבות, עמדות בר מוארות ועמדות צילום לחובבי הצילום והאינסטגרם, אותם עיצבו במיוחד עבור אילת אמני האור והצילום הבינלאומיים, ענת וסיון פרג’.

    אז אם הגעתם לחופשה באילת בדרך מהקניון לעשות צמות בטיילת שווה להגיע בשעות החשיכה ולהנות מעשרות מיצגי האור החדשים שהוצבו לאורך הטיילת.

    דולפינים בטיילת של אילת
    דולפינים בטיילת של אילת | צילום:MK ILLUMINATION

    איזה פסלי אור יש בטיילת ומה זה ג’יבוטי באילתית מדוברת?

    בין פסלי התאורה המתעוררים לחיים לקראת השקיעה תוכלו לראות את עץ המשאלות שצמרתו מזכירה את השמש האילתית, דולפינים בצבעי כחול לבן המדמים תנועה וזרימה, זרי פרחים מוארים שנשתלו בעציצי ענק לאורך הטיילת ואת עץ הכפכפים האילתי (ג’יבוטי באילתית מדוברת הם כפכפים… כי פעם לפני הרבה שנים, היו מייבאים את כפכפי האצבע לאילת מג’יבוטי שבאפריקה והשם נשאר.

     

    פרויקט הלגונה באילת
    פרויקט הלגונה באילת | צילום: MK ILLUMINATION

    עוד בין המיצגים עמדות צילום בצורת לבבות מוארים, סמל לאהבה ולתקווה, פינות ישיבה רומנטיות מוארות בצבע, שמש ששוקעת במערב, עמדות ישיבה ואפילו עמדות טעינה למכשירים סלולריים, המוארות בשלל צבעים.

    את מיצבי האור הצבעוניים עיצבו, במיוחד עבור העיר אילת, אמני האור הבינלאומיים ענת וסיון פרג’ ויוצרו ע”י חברת MK Illumination הפרויקט נוהל ע”י תאגיד התיירות העירוני אילת ובוצע ע”י חל”י. פסלי התאורה עשויים מאלומיניום ממוחזר ותאורת לד ירוקה חסכונית בחשמל והם עמידים בתנאי מזג האויר החם והקיצוני של אילת.

    15 מיצבי התאורה הצבעוניים הוצבו לאורכה של הטיילת המרכזית של אילת, באזור שסובב את המרינה, מיזם של עיריית אילת בשיתוף משרד התיירות והם מצטרפים אל פרויקט המזרקה המוארת בכניסה לעיר ואל פארק הטרמינל של אילת שמוקם בימים אלה שחלק מהאטרקציות הראשונות שבפארק כמו המכוניות המתנגשות כבר החלו לפעול.

    פסלי האור בטיילת - אטרקציה חדשה באילת
    אטרקציה חדשה באילת | צילום: MK ILLUMINATION

    פרויקט התאורה החדשני הוא המשך לפרויקט דרך האהבה באילת, במסגרתו הוצבו 60 אלמנטים מוארים בצבעים אדום וורוד עם המילה אהבה ולבבות לאורך כביש האהבה המוביל מכיכר האהבה שכונת השחמון של אילת ישירות אל חוף הדקל ורצועת החוף.

    האטרקציה החדשה של אילת
    בדרך לצמות עושים סלפי בטיילת | צילום: MK ILLUMINATION

    הפרויקט החדש אפילו נבחר לאחד מעשרת הפרויקטים המוארים המקוריים בעולם, בכנס השנתי לתאורה דקורטיבית שהתקיים באירופה לצד מקומות כמו ניו יורק, , שוודיה ודובאי. לפרטים באתר התיירות של אילת: www.eilat.city

    הכניסה כמובן חופשית.

    אין תגובות

    השאר תגובה