משחקי קופסא מומלצים לבית או לחופשה הבאה שלכם

משחקי קופסא מומלצים לחורף
משחקי קופסא מומלצים לחורף? צילום: kosmos

מחפשים תעסוקה לילדים שלא יגידו שמשעמם להם בבבית או בזמן נסיעות וטיולים? רעיון למתנה לחג או ליום הולדת? מצאנו כמה משחקי קופסא מומלצים לשעות של הנאה איכותית עם הילדים.

אחרי החגים כבר כאן, וזאת הזדמנות מצוינת לרענן את אגף המשחקים הביתי. אספנו בשבילכם כמה המלצות על משחקים, שיעסיקו את הילדים בטיסות ובאוטו במהלך נסיעות, בדרך לטיולים בחגים ובכלל, בתקווה שלא נתקע בפקקים השנה. משחקים נוספים יוכלו לשמח את כולם בבית, ולספק שעות של הנאה משפחתית וזמן איכות מעשיר ומשעשע לכולם.

 

7 באוקטובר 2022: מערכת קינדרלנד  (הכתבה בשיתוף קובייה משחקים)

משחקי קופסא מומלצים לבית ולחופשה הבאה שלכם

היתרון הגדול: המשחקים מיועדים למגוון רחב של גילאים, מתאימים לשימוש חוזר, יוצרים עניין שלא נגמר ותחליף טוב לזמן המסכים הבלתי נגמר של כולנו.. אז נתחיל. מצאתם את עצמכם משתעממים עם הילדים בבית, בחופשה או בדיליי לטיסה? קבלו כמה רעיונות למשחקים שיעבירו מהר את הזמן:

סבאטור

סבאטור, משחק קלפים מותח ומשעשע, בו לוקחים חלק גמדים כורי זהב לצד סבאטורים, המנסים להכשילם, כאשר המשתתפים לא יודעים בתחילת הדרך מי מהשחקנים שימש באיזה תפקיד, מי ניסה להשיג זהב, ומי ניסה למעשה, לגנוב אותו.

סבטור משחקי קוביה, סבאטור משחקי קוביה
המטרה: להגיע ראשונים אל הזהב. צילום: פזית מורי 2design

מחלקים את השחקנים לגמדים ולסבאטורים באופן דיסקרטי, וכל שחקן מניח בתורו קלפים, שיקדמו את מטרתו: העמקת מנהרה, שחרור מפולת סלעים, שבירת או תיקון כלי עבודה, ועוד. מטרת הגמדים: להגיע אל הזהב יחד כצוות. מטרת הסבאטורים לעצור אותם, ולקחת את הזהב בעצמם. השחקן עם כמות הזהב הגדולה ביותר בסוף המשחק – ינצח.

 

לגילאי 8 ומעלה
משחק של שלושה עד עשרה משתתפים
מחיר: 79.90 ש”ח

משחקי

משחק קופסא לסוכה? תכירו את ליגרטו ג’וניור. צילום: פזית מורי 2design

ליגרטו ג’וניור

עוד אפשרות היא ליגרטו ג’וניור. מי שמחפש משחקי קופסא מומלצים, בטח נתקל בשם ליג’רטו, רק שפה מדובר במשחק קופסא בהתאמה לגילאים הצעירים, של סדרת המשחקים המצליחה של ליגרטו: משחק זריזות ידיים מהנה וקצבי, שמטרתו להיפטר מכל הקלפים שבידי השחקנים כמה שיותר מהר.

הראשון שמניח את כל הקלפים שלו מנצח. כדי להניח קלף צריך שיהיה בעל צבע או ציור זהה המתאים לקלפים הגלויים במרכז השולחן. על השחקנים לגלות זריזות, יכולת השוואה, התאמה ומהירות תגובה. כל מי שמבין בצורות ובצבעים יכול להשתתף, כאשר כל השחקנים משחקים עם הקלפים, שבידיהם, בו זמנית, ללא צורך להמתין לתורם.

מתאים לגילאי 5 ומעלה
משחק קופסא לשניים עד חמישה שחקנים
מחיר: 49.90 ש”ח

טיקט טו רייד משחקי קופסא קוביה

פה לא לא אירופה.. טיקט טו רייד. צילום: פזית מורי 2design

טיקט טו רייד אירופה

מתכוננים לטיול לאירופה? או שמחכים שמחיר כרטיסי הטיסה יחזור להיות שפוי? בנתיים תוכלו להתכונן עם משחק מיוחד שנקרא טיקט טו רייד אירופה שייקח אותכם להרפתקאות בארצות אירופה. משחק קופסא שמאתגר את היצירתיות, התחכום והתעוזה. מתאים לשניים עד חמישה שחקנים בגילאי שמונה ומעלה.

אוספים קלפים מסוגים שונים של קרונות רכבת, בעזרתם הם משתלטים על מסלולים ומקימים רשת מסילות רכבת פרטית, הכוללת תחנות רכבת ומנהרות, המחברת בין מקומות שונים בהתאם לכרטיסי היעד.
ככל שהמסלול ארוך יותר כך מקבלים יותר נקודות עד לניצחון. זהו משחק מעשיר ומסקרן, המעודד שינון של מפת הארצות ומעקב אחר התקדמות מסילות השחקנים האחרים, כדי למנוע מהם להשתלט על המסלולים החשובים לנו.

מגיל 8 ומעלה
2 עד 5 שחקנים
מחיר: 249 ש”ח

משחקים לסוכה

משחקים לסוכה? zzzopa (זזזופה) צילום: פזית מורי 2design

לחובבי הספינרים – זזזופה

את הדבר הבא, אל תופתעו אם תמצאו את עצמכם משאילים אותו מהילדים, אפילו בלי לשים לב: זזזופה – הלהיט הבינלאומי, שבימים אלו התגלגל לישראל: כדורי ספינר ייחודיים עם פטנט חדשני – בשני קצוות מנוגדים של כל כדור משטח קשיח לאחיזה נוחה עם האצבעות, המאפשרת לסובב את הכדור במהירות על צירו.

עוד ניתן להקפיץ ולהתמסר איתם, במשחק יחידני או קבוצתי, לערוך אתגרים ותרגילי ג’אגלינג. הכדורים נעימים למגע ומגיעים בעיצובים שונים: צבעי כדור כדורגל, כדורסל, כוכבים ולבבות.

מיועדים מגיל 3 ועד 99
משחק קבוצתי או יחידני
מחיר: עד 39.9 ש”ח

 

אנומיה משחקים לילדים

אנומיה משחק לילדים בגילאי ומעלה. צילום: פזית מורי 2design

אנומיה ג’וניור

ילדים בשלב טרום קריאה, מאוד יהנו מהמשחק עטור הפרסים אנומיה ג’וניור, שמיועד לכל המשפחה. כל שחקן שולף קלף ומניח אותו גלוי מול כולם. אם הסמל הצבעוני, שעל גבי הקלף שנשלף זהה לסמל שמופיע אצל אחד השחקנים האחרים, אז צריכים להגיד מהר ובקול רם מילה, המתחילה באותו הצליל הפותח.

מדובר במשחק קליל ומהנה, המחדד זריזות מחשבה, תפיסה חזותית ומהירות שליפה שהילדים לא ירצו להפסיק לשחק בו.

שלושה עד שישה שחקנים
לגילאיח: 5 ומעלה
מחיר: 79.90 ש”חהאתגר הגדול משחק לילדים בגילאי 4 ומעלה.

האתגר הגדול משחק לילדים בגילאי 4 ומעלה. צילום: פזית מורי 2design

האתגר הגדול

המלצה נוספת היא המשחק המבוסס על תכנית הטלוויזיה הפופולרית האתגר הגדול – לילדים בלבד בערוץ הופ!. זהו משחק שיתופי, מהנה מאוד ומעשיר, פרי שיתוף פעולה של הקובייה משחקים וערוץ הופ!, שהמירו את הפורמט הטלוויזיוני המצליח למשחק קופסא, הכולל ומנגיש את האלמנטים מהאולפן – הביתה.

השחקנים מתאחדים סביב משימה שיתופית ועליהם לפתור חידות ואתגרים בארבע קטגוריות: אתגר המוח, אתגר הכוח, אתגר הלב ואתגר המזל, על מנת להציל את המצב ולעמוד באתגר הגדול, שמונח לפניהם.

במהלך המשחק מרכיבים השחקנים פאזל, הנמצא במרכז הלוח, כאשר חלקיו נאספים על ידי כל השחקנים, כל אחד בתורו, כשהם מתקדמים יחד סביב הלוח ומבצעים משימות מאתגרות ומחדדות חושים, הכוללות אתגרי חשיבה, פעילות פיזית, הבעה רגשית וקצת מזל, כמו בתוכנית הטלוויזיה.

כדי להצליח, הם יכולים וצריכים להעביר כוחות ביניהם, כדי לאפשר לשחקנים אחרים להגיע להרכב הכוחות, הנחוצים להם לשם השגת חלקי הפאזל הנוספים. זהו משחק מאחד, בו השחקנים מתגברים יחד על אתגרים שונים תוך פיתוח ושילוב דמיון, תכנון, יצירתיות, זיכרון, ריכוז ועוד.

שניים עד ארבעה משתתפים
גילאי 5 ומעלה
מחיר: 129 ש”ח

החוש השישי משחקי קופסא מומלצים
אז איך החוש השישי שלכם? צילום: פזית מורי 2design

החוש השישי

החוש השישי הוא משחק קלפים שיתופי, מפתיע ומשעשע, שמטרתו התקדמות משותפת לקראת ניצחון קולקטיבי – מבלי להחליף אף מילה במהלך המשחק! בכל שלב מחלקים לכל אחד מהמשתתפים מספר קלפים בהתאם לשלב בו נמצאים: קלף אחד בשלב 1, 2 קלפים בשלב 2 וכן הלאה.

הקלפים ממוספרים מ-1 עד 100. בכל שלב, מבלי להחליף מילה, לסמן או לרמוז בכל דרך בלתי מילולית אחרת, כל השחקנים, לפי אינטואיציה בלבד, מניחים קלפים גלויים בזה אחר זה בערימה המשותפת, במטרה להניח קלפים בסדר מספרים עולה בלבד.

יש גם קלפי הצלה, כמו חיים נוספים, למקרה ומניחים קלף לא לפי הסדר הנכון וקלפי כוכבי נינג’ה, המאפשרים לשחקנים להיפטר מכל הקלפים הנמוכים המצויים בידיהם ולהתקדם במשחק, מבלי להיפסל.

מתאים לשניים עד ארבעה משתתפים
גילאי 8 ומעלה
מחיר – 79.90 ש”ח

קטאן גוניור משחקי קובייה

יש קטאן ויש קטאן ג’וניור. צילום: פזית מורי, 2design

לאסטרטגים הצעירים: קטאן ג’וניור

לבילוי ושעות של משחק בסוכה נמליץ על עוד כמה משחקים, שמתאימים גם לאירוח: מיליוני שחקנים לא טועים – משחק הלוח האסטרטגי קטאן, הוא אחד המובילים בארץ ובעולם, שזכה בפרסי איכות רבים, תורגם ליותר מ-35 שפות ונמכר ביותר מ-30 מיליון עותקים.

קטאן הוא משחק מרתק, המשלב אינטראקציה חברתית, אינטואיציה, יכולות משא ומתן וכיף גדול שהמטרה שלו היא לצבור 10 נקודות כדי לנצח.

מה שמייחד אותו הוא האלמנטים השונים שמשתנים בו כל הזמן ולכן הוא אף פעם לא חוזר על עצמו. עכשיו יש הזדמנות להכניס את הצעירים מגילאי שש ומעלה לעולם הקסום הזה, עם “קטאן ג’וניור”, חלקים צבעוניים ועלילה שמתרחשת באזור של איים טרופיים, המספקים לשחקנים עצים, אננס, זהב ומשאבים נוספים בהתאם להטלת הקובייה.

קטאן משחקי קופסא מומלצים, קטאן משחק קופסא מחיר

יש קטאן ויש קטאן גדול. צילום: פזית מורי, 2design

בגרסת הג’וניור של קטאן, כל שחקן מתחיל עם שתי מאורות פיראטים, מהן תפליגו לאיים הסמוכים בעזרת ספינות, תבנו מאורות פיראטים חדשות ותרחיבו את שליטתכם. כל מאורה נוספת, שתבנו, תאפשר לכם לזכות במשאבים רבים יותר. משאבים אלה ישמשו אתכם כדי להשיט ספינות, לבנות מאורות פיראטים וכמובן להחליף משאבים עם הקופה או עם שחקנים אחרים, לפי הצורך. הראשון, שיקים שבע מאורות פיראטים, הוא המנצח. אומרים שהמשחק מבטיח שעות של הנאה וכיף.

משחק קופסא לשניים עד ארבעה שחקנים
גילאי 6 ומעלה
מחיר 179 ש”ח

קשקשת ברשת משחקי קוספא מומלצים

קשקשת צילום: פזית מורי, 2design

זוכרים טלפון שבור? קבלו את קשקשת

קשקשת הוא גרסה מצחיקה במיוחד ומקורית, למשחק הנוסטלגי טלפון שבור, שאפילו הסבים והסבתות מכירים. רק שהפעם, העברת המשפטים נעשית באמצעות ציור, ומזל שרובנו לא ניחנו בכישרון לנושא.
המשחק מתאים לארבעה עד שמונה משתתפים בני עשר ומעלה. כל אחד מקבל משפט, תיאור מילולי של פתגם או התרחשות, מצייר אותו על לוח מחיק קטן ומעביר למשתתף שמשמאלו. כל מי שקיבל ציור, כותב במילים מה לדעתו צויר, ומעביר את המשפט למשתתף שלצידו.

הוא, בתורו, יצייר ציור לפי המשפט, יעביר את הציור החדש בלבד הלאה, וכך עד לסיום השרשרת. לבסוף משווים בין מה שהאחרון צייר לבין המשפט, שהראשון קיבל, ובודקים מה השתבש בדרך. תסמכו עלינו, זה מצחיק במיוחד.

משחק לקבוצה של 4 עד 8 משתתפים
לגילאי 10 ומעלה
מחיר: 129.9 ש”ח

 

המשך חגים שמחים ותשחקו אותה.

לפרטים נוספים על המשחקים והמקומות בהם אפשר להשיג אותם באתר הקובייה משחקים: www.hakubia.com/catalog

אין תגובות

השאר תגובה