משחק חדש לילדים-עולמו הוירטואלי של פודקי

משחק חדש לילדים – עולמו של פודקי: עולם וירטואלי חדש עם אלבום איסוף ומשחק מקורי אסטרטגי לילדים ולכל המשפחה
 
עולמו של פודקי הוא עולם וירטואלי חדש הכלל אלבום קלפים אינטרנטי, המשמש לאיסוף ולמשחק אסטרטגיה חדש ומקורי לילדים ולכל המשפחה. הדמות המרכזית של המשחק היא פודקי, קיפוד בן שמונה, שהוא גם גיבור סדרת הטלוויזיה בהמשכים המשודרת בימים אלו בערוץ הילדים וגיבור ירחון מאוייר הנושא את שמו (בהוצאת ציבלין).

בכל ערכה בובת פרווה איכותית בדמותו של הקיפוד הססגוני, קוד כניסה לאלבום הווירטואלי ולמשחק, ירחון ו-150 קלפים במתנה, איתם ניתן להתחיל לשחק ואותם ניתן להתחיל לאסוף באלבום. 
 

המשחק הוא משחק דו קרב, מלחמה מקורי, עם קלפים פתוחים, שניתן לשחק נגד המחשב או מול חבר, הפעיל ממחשב אחר. המטרה היא להשיג כמה שיותר קלפים, ולמלא את האלבום כולו. בנוסף לאפשרות להרוויח קלפים במשחק עצמו, כל כניסה אליו ביום מקנה שלושה קלפים במתנה. כמו כן, ניתן לזכות בקלפים נוספים דרך השתתפות בשאלוני טריוויה בנושאי ידע כללי ועוד, לצד הפתעות נוספות שמופיעות תוך כדי משחק.

בהמשך צפויות להגיע לארץ דמויות נוספות מעולמו הקסום של הקיפוד, כמו חברו היפוקיפו, שהוא קיפופוטם, שילוב של קיפוד והיפופוטם, שיזכה לדמות של בובה ולקלפים בדמותו, ועוד.

משחקים חדשים לילדים, עולמו של פודקי, עולם וירטואלי לילדים, משחקי ילדים

עולמו של פודקי – משחק חדש לילדים ולכל המשפחה.

איך משחקים?

כל משתתף בתורו ולסירוגין, חושף על שולחן המשחק קלף אחד. המשתתף השני יכול לבחור מתוך מספר קלפים שהוא מחזיק בידיו, איזה קלף להניח: האם קלף במספר נמוך יותר, ואז השחקן השני ניצח, האם קלף עם ניקוד שווה, ואז משחק של אבן נייר ומספריים יכריע מי זכה באותו הסיבוב, או קלף עם ניקוד גבוה יותר, להבטחת הזכייה. וזאת, להבדיל ממשחק מלחמה רגיל, בו הקלפים של השחקנים מוסתרים גם מפניהם, ועד רגע החשיפה, גם הם עצמם לא יודעים, מהו שווי הקלף שהם עומדים להניח על השולחן. עוד מבין הניואנסים המקוריים במשחק: קלף שמנצח אס למשל, הוא דווקא בעל הערך הנמוך2, בכל משחק ניתן להחליף פעם אחת את כל הקלפים וגם להציץ פעם אחת בכל קלפי היריב, כדי לתכנן את אופן המשחק מולו. 
 
עולמו של פודקי
לגילאי4 עד 120, ניתן לשחק במחשב הביתי ובסמארטפון
מחיר מומלץ:59.90 ₪
ניתן להשיג ברשתות המובחרות

אין תגובות

השאר תגובה