עמי’לה-סדרת הסטנד אפ הראשונה לילדים

עמי’לה – סדרת הסטנד אפ הראשונה לילדים יוצאת לדרך! הפקת מקור חדשה בערוץ ZOOM -שידור ראשון רק ללקוחות HOT

לראשונה בטלוויזיה בישראל, סדרת סטנד-אפ לילדים. דרמה קומית קורעת מצחוק בת10 פרקים, שתשודר החל מה-25/08, רק ללקוחות HOT,בערוץZOOM. הסדרה מפרקת לגורמים בכל פרק את אחד הנושאים המעסיקים את הילדים ורק את הילדים – מסיבות כיתה, חופש גדול, ימי הולדת, חברות ועוד.
כל פרק מורכב ממופע סטנד אפ חי המצולם מול קהל ילדים, קטעים דוקומנטריים מצחיקים של ילדים וקומיקאים מובילים אשר תמיד יש להם מה לומר על הנושא בו עוסק הפרק וכמובן קו העלילה של הסדרה.
גיבור הסדרה הוא עמי’לה (עמי אנידג’ר) סטנדאפיסט הילדים הראשון שחולם להיות כוכב ולכבוש את המדינה. מי שמפריע לעמי’לה בדרכו להגשמת החלום הוא דווקא המנהל האישי העצלן שלו, חיים צמר (ישראל פיטרמן), שהוא במקרה גם אחיו וזה שמסבך את שניהם בצרות. יחדיו השניים נלחמים במכשולים השונים ובעיקר אחד בשני.
בסדרה מתארחים קומיקאים מהשורה הראשונה, בתפקיד עצמם:
אסי ישראלוף, ירון ברלד, קובי מימון, שלומי קוריאט, יובל סמו, אורי חזקיה ועוד… כולם מנסים לעזור לעמי’לה להפוך לסטנדאפיסט מצליח, באמצעות ייעוץ והענקת טיפים קורעים מצחוק.
הסדרה תשודר החל מה-25/08/13, מידי יום א’, בשעה 16:46 בערוץ ZOOM (ערוץ83 ב-HOTוערוץ86 ב-YES). שידור נוסף בשעה19:46 ולמחרת בשעה 14:00. רק ללקוחותHOT.
שידור בכורה ב- VOD Youngהחל מה-19/08/13.

אין תגובות

השאר תגובה