פעילויות לילדים פסח 2018: קטיף עצמי, הצגות ילדים, מופעים ופעילויות לכל המשפחה

חופשת הפסח מתקרבת ואתם לא יודעים איפה כדאי לבלות עם הילדים? פעילויות לילדים פסח 2018: קבלו המלצות לארבעה מקומות בארץ שמציעים פעילויות לילדים מקוריות ומגוונות לכבוד חג האביב שיגרמו לכם לרצות להאריך את החופשה בעוד כמה ימים…

חופשת הפסח בבתי הספר תחל השנה ביום חמישי, 22 במרס ותימשך עד יום שבת, 7 באפריל. מדובר בלא מעט זמן ודווקא בחג שמסמל את היציאה מעבדות לחירות, ודאי תעדיפו לחפש  פעילויות לילדים שיהיו מיוחדות ומעניינות ויגרמו לכם לרצות להאריך את החופשה כדי להספיק את כולן.

 

קטיף עצמי בצפון

האביב הוא תקופה מדהימה של פריחה והתחדשות, וזה בדיוק הזמן לצאת לקטיף. אתר הקטיף קטופותי שנמצא בבית לחם הגלילית מציע לכם לקטוף בעצמכם שלל ירקות מסוגים וצבעים שונים, כמו תפוחי אדמה, ארטישוק, צנוניות, כרוב, חסה, גזר, שמיר, פטרוזיליה ואפילו שום ופול. בקיצור, כל מה שאתם צריכים כדי להכין ארוחה מזינה ומגוונת. במהלך חול המועד תהיה פעילות של טיגון לביבות מתפוחי האדמה שנקטפו בשדה. בנוסף לקטיף, הילדים יוכלו להצטלם על טרקטור ולהאכיל עיזים. מחיר הכניסה הוא 45 ש”ח לאדם.

פעילויות לילדים וקטיף עצמי בקטופותי
פעילויות לילדים וקטיף עצמי בקטופותי

פעילויות פסח באזור ירושלים

בפארק מיני ישראל יתקיים הפנינג פסח ענק לכל המשפחה עם הצגות ילדים שיוצגו במתמחי הפארק השונים. בין הצגות הילדים שתוכלו ליהנות מהן: דלת הקסמים עם רוני דואני ויום הולדת למולדת עם סבא טוביה. בנוסף להצגות, מיני ישראל מציעים גם סיורים מודרכים, אתגר משפחתי של כתב חידה ומתחמי יצירה בהם תוכלו להתחבר לצד היצירתי שלכם ולהכין ביחד עם הילדים מכונית סוסיתא אישית בעיצובכם. אם אתם מתגעגעים למשחקים של פעם ורוצים להכיר לילדיכם את המשחקים האהובים ששיחקתם בהם בגילם, בטוח תאהבו את מתחם המשחקים של פעם הכולל קלאס, דג מלוח, 5 אבנים ועוד משחקים אהובים.

אם אתם כבר באזור, כדאי לכם להישאר ללון באזור ירושלים ולהקדיש את היום שלמחרת למוזיאון יעל שבירושלים, בו יתקיים גם השנה פסטיבל האביב המציע מגוון אטרקציות לכל המשפחה ברוח תקופת בית שני. תוכלו לצפות בבעלי מלאכה שמשחזרים מלאכות קדומות  כמו הכנת כלי נגינה וקליעת סלים. בימים הפתוחים תוכלו להכין בעצמכם סלים קלועים וכלי נגינה, לצייר על טיח לח ולפסל בקרמיקה. עלות הכניסה היא 35 שקלים לילד ו-25 שקלים למבוגר.

מיני ישראל, פעילות לילדים בשבת, אטרקציות לילדים במרכז
פעילות לילדים במיני ישראל

 

פעילות פסח בפארק הדיג מעין צבי

אם מתחשק לכם לקחת חלק בפעילות קצת שונה ומיוחדת, אולי תעדיפו לנסוע לפארק הדיג במעין צבי, ליד זכרון יעקב, שם יתקיים פסטיבל הקרפיון בכל ימי החג, בשעות 17:00-08:00. בפסטיבל תקבלו סככה משפחתית רק לכם, שבה תוכלו לנוח ולאחסן את הציוד שלכם. בנוסף, הפארק מציע רכיבה על סוסים וסוסי פוני, טיולי ג’יפים ואופניים, מופע שירים והפעלה לילדים, אומגה, נדנדות, גשר חבלים, ג’ימוברי, בריכות שכשוך, מגלשות מים וכמובן, ההיילייט של הפארק – דיג. בבקרים יתקיימו תחרויות דיג מאתגרות ונושאות פרסים. מחיר כניסה ליחיד לפארק הדיג היא 54 ש”ח.

פארק הדיג מעיין צבי. צילום: גרסיאלה
פארק הדיג מעיין צבי. צילום: גרסיאלה

אנחנו מקווים שתנצלו את חופשת הפסח חוץ מהנקיונות בבית, גם למנוחה וצבירת כוחות מחודשים, אבל בעיקר לבילוי משותף בחיק המשפחה. אחרי הכל, החופשה הארוכה הבאה שלהם תהיה רק בחופש הגדול.

הכתבה בשיתוף אתר צימר, הפורטל המוביל לצימרים, מלונות, וילונות ואטרקציות תיירותיות. בקרו באתר למידע על צימרים בצפון ובכל רחבי הארץ.

 

אין תגובות

השאר תגובה