פעילות לילדים בשבת בתל אביב – סיור סיפור בחווה פברואר 2016

צילום: החווה בתל אביב
מחפשים פעילות לילדים בשבת בתל אביב? בחווה בתל אביב מקיימים בשבתות הקרובות סיור סיפור לילדים הכולל ביקור והפעלות לילדים בטבע בין שלל האטרקציות של החווה.

פעילות לילדים בשבתות פברואר:
 סיור סיפור חורפי לכבוד יום המשפחה, ביקור בשלולית החורף, משקפות במתחם הצפרות, ביקור בפינת החי. הצטרפו לבוקר גדוש בחוויות ומפגשים עם חיות ויצורים. הסיור מתאים לגילאי 3-8. יש לרכוש כרטיסים מראש.לשעות פעילות החווה ומחירים לחצו כאן…
סיור סיפור -לשוליק נולד אח. כולם מתרגשים ושמחים, רק שוליק לא שמח מהתינוק. נמאס לו שכולם מתייחסים רק אליו. הוא מחליט לצאת לטייל ולחפש לעצמו משפחה אחרת, שבה יהיה לו יותר כיף. האם הוא ימצא? אילו חיות וחוויות הוא יפגוש בדרך?
נלווה את שוליק בחיפוש אחרי משפחה חדשה ברחבי החווה ובדרך נעבור חוויות מרתקות. כדי ללוות את שוליק בטיול שלו, קודם כל נכיר, מהי החווה ואיך היא הוקמה ומה יש פה. ומייד נצא למסע להכיר את לילי. מי זו לילי? לילי היא שלולית החורף שלנו. בתוך השלולית הגדולה נגלה חיים שוקקים ואינספור יצורים שישנו כל הקיץ והתעוררו לכבוד החורף. לא תאמינו כמה חיות ויצורים! ולא תאמינו למה כל כך חשוב לשמור על לילי.נמשיך למתחם הצפרות המוסתר ונעזור לשוליק להציץ בשקט בשקט על הציפורים שחיות שם בעזרת משקפות. אולי אפילו נמצא לו ציפור-אמא חדשה?משם נמשיך לפינת החי שנמצאת בלב החווה. נפגוש טווסים, כבשים, עיזים ברווזים, אווזים תרנגולים ועוד… נכיר משפחות חדשות עם שפה שונה וטעם שונה במזון, גם ריח שונה. נאכיל ונגלה המון עובדות על בעלי כנף, עיזים וכבשים וגם נשחק משחקים מאד מצחיקים.ננסה ליצור ביחד עם שוליק משפחה חדשה מעלים, ואם נרצה, תהיה לנו מזכרת יפה לקחת הביתה.

מבוך בחווה
מבוך בחווה

לקינוח, אחרי כל הפעילויות הילדים בטח יהיו מאד רעבים… יכנו ביחד פיתות טעימות על הטאבון.

* הפעילות בשבתות בהרשמה מראש בלבד באתר החווה עד יום חמישי להרשמה לחצו כאן…
(לא ניתן להשתתף ללא הזמנה מראש)

משך הסיור כשעתיים שעות
יש להתעדכן אודות קיום הפעילות בהתאם לתנאי מזג האוויר

לפרטים נוספים בטלפון: 053-7106944

מידע נוסף אודות החווה בתל אביב…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-7106944 כל המשפחה

מחירים

₪39 לילד מגיל שנתיים ומעלה. 10 ש"ח למבוגר. הטבה לבעלי דיגיתל! ברכישת כרטיס לילד הורה אחד חינם! (רכשו כרטיס מראש באתר ובבוקר ההדרכה הביאו את כרטיס הדיגיתל לצורך מימוש ההטבה)

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה