החווה בתל אביב

צילום: תומר פולטין

החווה בתל אביב מציעה במרחק דקות ממרכז העיר, מתחם ירוק, של 70 דונם של חווית טבע איכותית לכל המשפחה. החווה ממוקמת במתחם ראש ציפור שבגני יהושע-פארק הירקון, הריאה הירוקה של תל- אביב. הרעיון העומד מאחורי הבילוי בחווה הוא לאפשר למשפחות יציאה אל הטבע בלב האורבני, באמצעות חזרה אל השורשים, אל ימים יחפים בין עצי פרי, שדות של פרחים וציוץ של ציפורים.



פעילויות לילדים בחווה
בחווה ניתן ליהנות ממגוון פעילויות לילדים: סיפורים מתחת לעץ התות, מבוך עצי פיקוס, משק בע”ח ופינת ליטוף, משחקיית העץ – בית הקוביות, חפשו את המטמון, סדנאות יצירה בטבע, פיקניק תחת עץ הזית, משחקי ילדות של פעם ובנוסף, פעילויות ייחודיות המתחלפות מדי שבת בהתאם לעונה ולמזג האוויר: טיולי שלוליות חורפיים, קטיף עצמי של נוריות, חמניות או ירקות בהתאם לעונה ועוד.

קטיף עצמי

באמצע תל אביב – אפשר להגיע אל החווה (בהתאם לעונת הקטיף) ולהשתתף בפעילות של קטיף עצמי של נוריות, חמניות וירקות. לעדכון על מועדי הקטיף – מומלץ להתעדכן באתר… או בטלפון: 053-7106944

ימי הולדת בחיק הטבע
לילדים מובטחת חגיגה שתשלב בילוי בעולמות קסומים, מלאי דמיון ומשחקים אהובים, כמו, כתבי חידה, מרוץ שליחים, משיכת חבל ועוד, עם אפיית פיתות על הטאבון, שתילת עציצים והאכלת בעלי חיים.

הדרכות ופעילויות לקבוצות מאורגנות
החווה מציעה ימי כיף והדרכות לקבוצות מאורגנות, בהם נהנים מהדרכה איכותית ומהתנסות אישית בנושאים מגוונים, המתחלפים במהלך השנה בהתאם לעונה או לתקופה בשנה.
לקבוצות מבוגרים מתקיימים ימי כיף, המציעים פסק זמן בלב שדות ירוקים, פרחים ומטעים, סדנאות אפיה על טאבון עם צמחי תבלין ומרפא הגדלים במקום ועוד.

גינה לתושב
גרים בבניין על קומות וחולמים על גינה? רוצים לגדל חסה וצנוניות ואין לכם פינה?
בחווה מזמינים אתכם להיות חקלאים ולטפח חלקה אלוהית קטנה ופרטית, פה אצלנו בלב העיר.
בחווה תקבלו את הידע, הכלים וההכוונה וישמרו לכם מקום כדי שתוכלו לגדל באהבה ולהנות מפירות של עבודה בגינה.

* עבור חלק מהפעילויות תידרש תוספת תשלום.

למידע נוסף: 053-7106944

או כנסו לאתר

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-7106944 כל המשפחה פינת חי פינת יצירה פינות משחק הדרכה מקום לפיקניקים פריחה בעונה ימי שבת וחגים 9:30 עד 14:30. חופש גדול 2018- סגור. בתשלום

מחירים

49 ש”ח 10 ש”ח

איך מגיעים?

המרכז, רח' רוקח מול בית מספר 74, רמת גן החווה ממוקמת במתחם ראש ציפור למרגלות גבעת נפוליאון >> הכניסה עם רכב מרח' רוקח ברמת גן, מול בית מס' 74. >>למגיעים ברגל מתוך פארק הירקון - הולכים דרומה בעקבות השילוט לאזור "שבע טחנות" ומגיעים למגרש החנייה ולכניסה הראשית של החווה. כל השנה

אירועים ופעילויות

תאריך שעה שם הפעילות

מה באזור?

עוד בקטגוריה

תגובה אחת

השאר תגובה