היפה והחיה מופעי חנוכה 2016

היפה והחיה אניה בוקשטיין ועוז זהבי. צילם: רונן אקרמן

המחזמר היפה והחיה, סיפור האהבה הקלאסי, מגיע לבמות במסגרת מופעי חנוכה 2016 בכיכובם של אניה בוקשטיין ועוז זהבי שיעברו במהלך חנוכה בין אולמות תל אביב, ירושלים, באר שבע וחיפה.

בל (אניה בוקשטיין), גיבורת המחזמר היא בל צעריה יפייפיה המתגוררת יחד עם אביה בבית קטן בכפר שקט ומרוחק שמחליטה לברוח הרחק מהבית אחרי שאביה החליט לחתן אותה עם מחזר שחצן. להפתעתה היא מוצאת את עצמה בטירה קסומה ופוגשת בחיה מפלצתית (עוז זהבי). בל לא יודעת שלמעשה מדובר בנסיך יפה תואר שהוטל עליו כישוף (ושעות של איפור…) ששינו את מראהו החיצוני. אט אט בזכות טוב ליבה, בל גורמת לשינוי בחייו ובהתנהגותו של החיה ומצליחה להסיר ממנו את הקללה הנוראה. בזכות בל, הנסיך (והילדים) לומדים שיעור חשוב על אהבה, סבלנות וכבוד.
סיפורם של היפה והחיה נגע לליבם של מיליונים בכל רחבי העולם, נוצרו לסיפור גרסאות רבות בספרות , קולנוע, בטלוויזיה ובתאטרון.
היפה והחיה יעלה בין שלל מופעי חנוכה 2016 בעיבוד מקורי לכל המשפחה עם עשרות תלבושות, מסכי תפאורה, רקדנים, זמרים ושחקנים.

היפה והחיה אניה בוקשטיין, מופעי חנוכה 2016
מופעי חנוכה 2016: היפה והחיה – אניה בוקשטיין. צילום: רונן אקרמן

אלדר גרויסמן הבמאי מציין כי “היפה והחיה הוא סיפור חובה לכל ילד וילדה, לצד עולם ויזואלי עשיר והומור משובח מדובר במחזמר העוסק בקבלת האחר והשונה. אין מסר החשוב יותר מזה לילדי ישראל בשנת 2016”

היפה והחיה עוז זהבי, מופעי חנוכה 2016
ובתפקיד החיה – עוז זהבי. צילום: רונן אקרמן.

 

במאי: אלדר גרויסמן
כותב: אורי אוריאן
מנהל מוסיקלי: בן זיידמן
כוריאוגרף: נדב צלנר
מעצבת תלבושות: אלה קולסניק
עיצוב תפאורה: בתיה פיק
מעצב תאורה: רונן נג’ר
צילומים: רונן אקרמן

משך: שעה ו-45 דקות, כולל הפסקה
רכישת כרטיס הכרחית לילד בכל גיל
מומלץ לגילאים 4 ומעלה

היפה והחיה מופעי חנוכה 2016
למידע נוסף בטלפון :  3221*

לרכישת כרטיסים לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



3221* 4 ומעלה, כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

54 תגובות

  1. בסיפור היפה והחיה האהבה היא אמיתית.
    אהבה שתלויה אך ורק בפנימיות של הדמויות ולא בחיצוניות. סיפור מקסים.

  2. אני הכי אוהב בסיפור “היפה והחיה” את הרגע העצוב אבל בעיקר המרגש בזמן שהחיה מת ועלה הכותרת האחרון נופל מהורד בל בוכה ומניחה עליו את ראשה ואז החיה הופך לנסיך 🙂

  3. הספור האולטימטיבי על קבלת השונה והאחר, על ההסתכלות פנימה למרות מראה ראשוני ודעות קדומות
    מעבר לכך נראה מופע מרהיב ומעניין ואנו רוצים להביט יותר עמוק פנימה …..

  4. אני מאוד אוהבת שהיפה מסתכלת על הפנימיות של האדם ולא על החיצוניות – אנחנו כבני אדם קטנים כגדולים נוטים לשפוט אנשים בגלל המראה החיצוני שלו ולא בודקים את האופי האמיתי של אותו בנאדם ובזכות ההזו הילדים מקבלים מסר שאין להסתכל על הקנקן אלא על מה שיש בו

  5. סיפור אגדה מקסים עם דמויות יפיפיות ומרשימות מאוד. אבל גם מעבירות מסרים חשובים לילדים כמו: כבוד,סבלנות ואהבה. שבסיפור היפה והחיה – בל לא יודעת שהחיה הוא בכלל נסיך יפה תואר!! רק בזכות טוב ליבה, היא גורמת לשינוי בחייו
    ובהתנהגותו של החיה ומצליחה להסיר ממנו את הקללה הנוראה.

  6. אני אוהבת שיש מסר לסיפור. כיף שהולכים להצגת חנוכה איכותית שהיא לא רק שירים ודיאלוגים חסרי תוכן, אלא ממש יש סיפור שאפשר ללמוד ממנו לקבל את השונה ולא לשפוט לפי מראה חיצוני

  7. הסיפור מקסים ומלמד המון “אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו”, נשמח לזכות בכרטיסים ולהנות מהמופע.

  8. מוסר השכל מאוד חשוב – “אל תסתכל בקנקן,אלא במה שבתוכו” – מקסים!!

  9. הסיפור הזה שינה את כל מהלך חיי!
    הכרתי מישהו אך עם עשרות גידולים על פני עורו. לא מראה נעים אני אישית התגברתי על כך והתחברתי לנפשו והתעלמתי מתגובות הסביבה. לאחר 3 שנים של טיפולים קיבלתי גם נסיך אמיתי חיצונית! כל כך שמחה שלא ויתרתי והתמקדתי בעיקר.
    רוצה שגם בני יגדל ויקבל ערכים שכאלו, לעומת כל ערכי התרבות העכשווים המתמקדים בחיצוני.
    תודה ענקית!

  10. אוהבת את טוב הלב, הסובלנות וזה שלא הכל ורוד ונוצץ… תוכן עם מסר חשוב

  11. אוהבת את המסר שכל כך חשוב, במיוחד בימינו – ושחכמינו הבינו ממזמן – אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו.

  12. אני אוהבת את טוב ליבה של בל, שבזכותו נולד סיפור אהבה מדהים. מנסה להנחיל לילדיי בכל הזדמנות אהבת הזולת, התחשבות וכבוד הדדי.

  13. הכי אני אוהבת ביפה והחיה את התמימות של פעם וטוב הלב של גיבורי הסרט

  14. אני אוהבת בסיפור את האהבה של היפה אל האבא ואהבה של האבא אל היפה.

  15. הסיפור הוא מלא במוסר השכל-מה שנראה “מכוער” מבחוץ הוא לאו דווקא כזה.
    ראשית, צריך לאהוב את מה שבפנים ואז בכל מקרה, ה”חיצוני” נראה לנו יפה. וגם-תמיד יש הפתעות בחיים…;-)
    סיפור יפה. בתור גרושה, אם חד הורית לשני ילדים מקסימים, הייתי שמחה לזכות בכרטיסים ולקחת את ילדי להצגה היפה הזאת. שיהיה לכולנו חג מלא ניסים!

  16. אוהבת את המסר שמאחרי הסיפור את טוב הלב וכמובן את התלבושות המהממות

  17. סיפור עם המון רגש ואנושיות. קודם כל ההבנה כמה נכון המשפט “אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו”, היכולת לאהוב גם את השונה, החלש, המוגבל ולהבין שלעיתים בתוך חבילה בקרטון מקומט ומרופט יכולה להסתתר תכולה נפלאה. סיר שאינו מצוחצח כראוי ידיות חלודות יכול להכיל תבשיל מדהים.

  18. מה שאני אוהבת זה את ההתאהבות ללא כל קשר למראה החיצוני, הכל בתמימות ואמיתיות זה מדהים בעיניי!!!

  19. קשה לי לומר מה אהבתי בסיפור “היפה והחיה”, כיוון שטרם ראיתי אותו……אשמח לענות אחרי שאצפה במחזמר 🙂

  20. ראשית התלבושות והתפאורה מדהימה אוהבת את המסר את היכולת של הילד להבין בצורה כה פשוטה ויפה

  21. מוסר השכל. אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו. ובן אדם יכול לאבד הכל בשניה ולזכות בהכל בחזרה אם לא יאבד תקווה

  22. אני אוהבת בסיפור ״היפה והחיה״ את האהבה האמיתית שיש שם,הכנה והמיוחדת שמסתכלים בפנימיות ולא בחיצוניות.

  23. אני אוהב שרואים את היופי הפנימי. הלוואי ובחיים היו מתעלמים מהחיצוני, גם אני חוטא בזה

  24. המסר חד וברור! אהבה מנצחת והילדים מבינים שלא משנה יפה מכוער בסוף הכל פנימיות!

  25. הלב שלנו מה שיש לנו בפנים הוא המשמעותי ביותר . בתפאורה יפיפיה ועיצוב מרשים היפה והחיה הופכים לזוג למרות הכל! אשמח להנות עם נכדיי שיבלו אצלי בחנוכה בהצלחה

  26. כסבא לילד שנמצא בחינוך מיוחד, אני יכול לספר לכם שהסיפור הזה הוא סופר חשוב כמסר לכל הילדים לקבל את האחר גם אם הוא לא נראה כמונו או מתנהג קצת שונה. אשמח לקחת אותו להצגה היפה הזו.

  27. אני אוהבת גם את היפה וגם את החיה, כיוון שזה מעביר את המסר הנהדר, של לקבל את האחר.לא להסתכל בקנקן , אלא מה שיש בתוכו.שגם למי ששונה יש לב. וזו דרך נהדרת להעשות העברה לחיינו ביום יום. מרגש אותי כל פעם מחדש.

  28. הבנות שלי מאד אוהבות לראות את הסרט היפה והחיה והן למדו שאהבה מתגברת על כל מכשול למרות כל הקשיים בסוף האהבה תנצח בכל ולא חשובה רק החיצוניות אלא גם הפנימיות של האדם זה הכי חשוב בעולם וזה ילווה אותם לאורך כל חייהן

  29. מעבר לסיפור מדהים תלבושות מהממות ושחקנים אדירים.הצגה בדור שלנו ולילדים שלנו צריכה להעביר תוכן.הצגות יש הרבה אבל תוכן ומוסר השכל יש בהצגה הזו וזה כבר אומר הכל!!
    להראות באופן מוחשי שכל אחד בעולם הוא יחיד ומיוחד גם הנמוך וגם המשקפופר ,גם השמנה וגם זו עם הפיצעי בגרות..גם אני וגם אתה..וברגע שכל ילד וילדה איש או אישה יפנימו זאת העולם יהיה יפה יותר וטוב יותר..

  30. שבל היפה הייתה אמיצה והקריבה את עצמה במקום אביה ללכת לגור עם החיה

  31. מה שאני מאד אוהבת מיבר חסיפור אהבה יפיפה את מוסרההשכל. שהמראה החיצוני זנ רק מעטפה וכל מה שחשוב הוא הפנים היופי זהדבר רגעי האופיי זה מה שחשוב מה שנשאר וזהמה שאוההים באמת בבן אדם
    ובנוסף מלמד הסיפןר שלא כולם שווים. ויש לקבל באהבה את האחר השונהו אף ללמוד ממנו הרבה .ואני אושמת את זה בתור אחות לאוטיסטית

  32. כמה יופי יש לאדם בנשמתו וכל עולמו הפנימי בתפאורה כה יפה מעבירים לנו הצגה מיוחדת במינה ואשמח להנות עם נכדיי בהצלחה

  33. אוהבת את המוסיקה המלווה את המחזמר , וכמובן גם את הסיפור.

  34. היופי בסיפור הוא שניתן לאהוב כל אחד אם רק נצליח לא להתמקד ביופי החיצוני ,אלא ביופי הפנימי שיש לכל אחד!!

  35. סיפור אהבה מדהים, האהבה מתוארת שם בכמה צורות שונות, האהבה של בל לאבא שלה שמוכנה לוותר על החופש שלה בשביל שיחרורו של אביה, האהבה של האבא של בל שגם אחרי שאף אחד לא מוכן לעזור לו וצוחקים עליו הוא לא מוותר וממשיך לנסות להציל אותה מהחיה, והאהבה שנרקמת בין היפה והחיה, אהבה שבה בל רואה מעבר לחיה, היא מוצאת את היופי הפנימי שלו ולאט לאט הוא מתאהב בה ומתחיל לעשות שינוי עצמי.. סרט עם המון מוסר השכל, שעוזר לנו ללמוד לקבל את השונה והאחר..

  36. הישועה יכולה להגיע מכל מקום. בל זכתה בנסיך והחיה זכה באהבה והסיר את הקללה . למרות כל ההתנגדות של שניהם בהתחלה האמונה של בל שהיא יכולה למצוא בו את הטוב זה מה שהופך את סיפור האגדה הזה לכל כך מופלא בשונה מסיפורים אחרים הפעם הצד הנשי הוא הגיבור של הסיפור . בל הענווה והטובה מצליחה לחדור לליבו הקשה והפגוע של החיה ומה שמרתיע אותה זה לא כל כך המראה שלו אלא ההתנהגות שלו – היא מקבלת את האחר כשווה לה ולא מבתכלת בקנקן אלא במה שיש בו. זה שיעור טוב לכולנו והמיוחד לילדנו דור העתיד

  37. רצוי וכדאי לקבל את השונה ולראות את הפנים שלו ולגלות דברים נפלאים.

  38. אני אוהבת את המוסר השכל בסיפור שבחורה יפה מתאהבת בחיה- מכוער

  39. אני הכי אוהב את סיפור היפה והחיה כי לא משנה כמה אתה נראה חיצונית מפלצת מכוערת או מעוות, הלב תמיד יישאר תמיד נסיכי ואצילי… וגם מאוד אהבתי שאהבה רפאה הקללה. כמה חזקה ויפה היא אהבת אמת!

  40. אנחנו ארבעה ילדים מתוכם שלוש בנות והן נסיכות מהופנטות מהסיפור כי יש בו מסר לקבל את האחר והשונה❤❤❤❤סיפור עם מוסר השכל תמיד כייף ללכת להצגות כאלו

  41. כשהייתי בת 13 בערך יצא הסרט ” היפה והחיה ” ששינה את חיי ומאותו יום בל היתה גיבורת הילדות שלי.היא גיבורה בכל מובן אפשרי- משפחתי, אהבה, חברתי. אני זוכרת את אומץ הלב של בל, להיכנס לשבי על ידי חיה, בשביל לשחרר את אבא שלה. לשקול חתונה לבחור שהיא לא אוהבת בשביל שאבא שלה יהיה מרוצה ולא ידאג לעתיד שלה. בל נותנת תקווה לכל מי שתוהה “למה אין לי גמול על היותי גיבורה?”-הגמול נמצא מתחת לאף שלנו. רק תהיי קצת בל.

  42. אהבנו את המסר שמה שחשוב זה בעצם האופי ולא היופי. כששמים בצד את המראה החיצוני אפשר לגלות המון דברים יפים.

השאר תגובה