נשיקה בכיס

נשיקה בכיס. צילום בני גם זו לטובה

נשיקה בכיס – מחזה מוסיקלי מקורי על אהבה וחברות אמת בין ילדים על פי שיריה האהובים של המשוררת שלומית כהן אסיף בעיבוד ובבימוי של יערה רשף נהור- זוכת פסטיבל חיפה להצגות ילדים.

מחזה מוסיקלי חדש נשיקה בכיס, המבוסס על שיריה האהובים של שלומית כהן אסיף, בבימויה ועיבודה של יערה רשף נהור, לחנים: דידי שחר, עיבודים וניהול מוסיקלי: איתמר גרוס. נשיקה בכיס היא הצגה על חברות אמת ואהבה בין ילדים. המחזה מגולל את סיפורם של ארבעה ילדים, החברים הכי טובים מהגן אשר מגלים יום אחד שרות חברתם הטובה, עומדת לעבור לגור באמריקה. הארבעה מחליטים לעשות הכול בכדי להישאר יחד ולא להיפרד.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן…

נשיקה בכיס. צילום בני גם זו לטובה
נשיקה בכיס. צילום בני גם זו לטובה

המחזאית והבמאית יערה רשף נהור, (זוכת ארבעה פרסים בפסטיבל הילדים והנוער של חיפה 2016 על “הנשיקה הראשונה”, מופע מוסיקלי-תנועתי על פי ספרו על יורם טהר לב) עיבדה את שיריה של משוררת הילדים שלומית כהן אסיף גם מתוך הזדהות של חוויות ילדותה: “כשהייתי ילדה היה לי חבר טוב, גרנו אחד ליד השנייה, ובכל יום היינו מבלים יחד במשחקי דמיון והרפתקאות. עקב מעבר דירה נאלצנו להיפרד ונשארתי רק עם געגועים והמון זיכרונות נעימים. שיריה של שלומית כהן אסיף, הכתובים מנקודת מבט של ילד, בצורה מדויקת ומלאת הומור, החזירו אותי לאותם ימים מלאי קסם ותמימות.

בשיריה נוגעת שלומית בנושאים רבים המעסיקים ילדים, חברויות, ריבים, פיוסים, פרידות ואהבות. במחזה “נשיקה בכיס”, גיבורי ההצגה הם ילדים הנאלצים להתמודד עם פרידה מחברה. דרך הפרידה הם מגלים, את ערך החברות והיכולת שלהם להתמודד עם שינויים בחייהם. תקוותי היא שהילדים שיצפו בהצגה, ימצאו בדמויות המחזה את עצמם, יתרגשו ויזדהו, ויגלו את כוח האהבה שבתוכם”.

ההצגה מיועדת לגילאי 8-5.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן…

לפרטים נוספים על תיאטרון המדיטק בטלפון: 03-5021552

למידע על תיאטרון המדיטק בחולון…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



03-5021552 5 ומעלה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה