עדכון: אירועי דרום אדום מבוטלים

    פריחת הכלניות דרום אדום 2024, דיווחי פריחה דרום אדום
    פריחת הכלניות דרום אדום 2024

    לאחר שתוכנן בתחילה לקיים מספר אירועים מצומצם במסגרת דרום אדום, יצאה הבוקר הודעה מעמותת התיירות שקמה בשור המודיעה על ביטול כל האירועים שתוכננו למעט צעדת הכלניות לזכרו של אופיר ליבשטיין זכרונו לברכה.

    2 בפברואר 2024: מערכת קינדרלנד

    בעקבות הביקורת ובקשות מהשטח, הוחלט לבטל השנה את אירועי דרום אדום: סיורי הפריחה קק״ל, שוק דרום אדום ומירוץ הכלניות בוטלו ורק צעדת הכלניות תתקיים במתכונת מצומצמת למוזמנים בלבד.

    ביטול אירועי דרום אדום

    למרות שהאירועים בוטלו, מי שרוצה להגיע ולבקר באזור בעונת הפריחה יכול להגיע אל מרבדי הפריחה שפתוחים (למעט באזורי העוטף עצמו) ולחזק את מעט עסקי התיירות המקומיים שמנסים לחזור לאט לאט לפעילות.

    עסקי התיירות באזורים המותרים לביקור, בהתאם להנחיות הצבא והמשטרה, מזמינים את המטיילים לבקר אצלם בימי ושעות פעילות מצומצמים כפי שמפורט באתר.

    דורון נחמני-אשטן, מנכ”לית עמותת התיירות שקמה בשור אומרת: “אנחנו קשובים ושותפים לכאבם של תושבי האזור. החלטנו, יחד עם חמש המועצות האזוריות השותפות שלנו, לא לקיים את אירועי דרום אדום במתכונת שתוכננה.

    מרוץ הכלניות והשוק – לא יתקיימו (הנרשמים יקבלו החזר כספי) וכך גם סיורי הפריחה של קק”ל. צעדת הכלניות לזכרו של אופיר ליבשטיין ז”ל, בתיאום ובהסכמת משפחתו ומועצת שער הנגב, תתקיים”.

    תושבי האזור, ובעלי עסקים שבחרו לחזור ולפעול, יפתחו את שעריהם למבקרים והם מצפים לחזור ולארח מבקרים. מידע מסודר על עסקי התיירות שיפעלו, שעות פעילות והרשמה יופיעו באתר הבשור וכולם כמובן מוזמנים לבקר ולתמוך.

    אז איפה כן אפשר לטייל בדרום?

    כל אזור יער להב ובתרונות רוחמה, יער ניר משה ויער גרר שרשרת. עוד פרטים בכתבה שהכנו על הפריחה בדרום אדום…

    חסימות כביש דרום אדום

    בכל מקרה, בפיקוד העורף ובמשטרת ישראל נערכים לחסימות כבישים בסופי השבוע של פברואר למקרה שיגיעו מטיילים לאזור מערב הנגב כדי למנוע הגעה של מטיילים לאזור יישובי העוטף, הנחשב עדיין שטח צבאי סגור.

    דרום אדום מפת כבישים סגורים פיקוד העורף
    מפת כבישים הסגורים בחודש פברואר על פי הנחיות פיקוד העורף

    שימו לב להקפיד ולבקר באזורי הפריחה המותרים לביקור, בהתאם להנחיות הצבא והמשטרה. המידע במלואו ומפה מסודרת המתעדכנת כל העת גם הם מופיעים באתר הבשור: https://www.habsor.co.il

    אין תגובות

    השאר תגובה