דגלי ישראל עם שרוליק-בחינם

הפרזנטור שרוליק מציג: עשרות אלפי דגלי ישראל בחינם ברחבי הארץ.

דגלי יום העצמאות והזיכרון עוברים השנה רענון מפתיע: שרוליק של דוש מככב עליהם בגזרתו החדשה! במסגרת שבועאני ישראליביוזמת ארגוןזוכריםמחולקים עשרות אלפי דגלים ברחבי הארץ בימים אלו ועד ליום העצמאות.

עשרות אלפי דגלים כחול-לבן, הנושאים את דמותו המצוירת של שרוליק, מחולקים חינם ברחבי הארץ החל מתחילת השבוע ועד ליום העצמאות ה-65 למדינת ישראל. על גבי הדגלים מופיעה דמותו של שרוליק המשודרג – חבוש כובע הטמבל, כשהוא מניף בגאון את דגל המדינה, עם המילים:
אני ישראלי! שבוע ישראלי בתקווה וביחד.נוסף על כל אלה, מופיע על כל אחד מהדגלים בר-קוד שסריקתו מובילה לאתר האינטרנט שהוקם לקראת השבוע.  אז על מה מדובר?

הרעיון העומד מאחורי עיצוב הדגל וחלוקתו הוא מסר האחדות בין חלקי העם, שבאה לידי ביטוי בעיקר בשבוע הזה- שבין יום הזיכרון לשואה ולגבורה ליום העצמאות- בו כולנו עסוקים יותר בציבורי ופחות באישי, במאחד ולא במפלג. התקווה היא שכולם – דתיים וחילוניים, ימניים ושמאלנים, מזרחיים ואשכנזיים – יניפו את הדגל מעל רכבם בגאווה ובכך יכריזו על היותם ישראלים. 

הדגלים יחולקו בצפון, בדרום ובצמתים באזור המרכז וירושלים. 
הפרויקט יגיע לשיאו בערב יום הזיכרון בעצרת המרכזיתזוכרים, שרים ומספריםבבריכת הסולטן בירושלים אל מול חומות העיר העתיקה ומגדל דוד, ותחל עם השמע הצפירה ב-20:00. האירוע ישלב סיפורים ומוסיקה המשדרים תקווה וחיבור לצד הכאב והשכול. במהלכו נספר לצד המשפחות השכולות את סיפורם של הנופלים, בניהם סיפורו של רועי פרג’ון, החלל הראשון של הנח"ל החרדי וחללי השנה האחרונה.
 
לצד זה יעלו להופיע אמני ישראל מכל סגנונות המוסיקה הישראלית החדשה-הישנה-הים תיכונית והדתית בביצועים ובהרכבים ייחודיים הקשורים לסיפורים האישיים, ובהם: אילנית, שלומי שבת, יוני רכטר, שרית חדד, קובי פרחי, סולן להקת אורפנדלנד, אמיר דדון ואפרת גוש.

אין תגובות

השאר תגובה