חגיגת חלב ודבש ביד מרדכי – שבועות 2015 בדרום

שבועות ביד מרדכי. צילום: גלעד קוולרצ'יק

חגיגת חלב ודבש ביד מרדכי – כל המשפחה מוזמנת להכיר את הפרות והדבורים וללמוד איך מגיע החלב לקרטון והדבש לצנצנת, לטעום דבש, לטפס על טנקים וליהנות ממגוון אטרקציות

קיבוץ יד מרדכי מזמין משפחות לחגיגת חלב ודבש מהנה, חווייתית, מתוקה וחינוכית לכל הגילאים במהלך חג שבועות בין התאריכים 23-24.5.15 (ימים שבת-ראשון).

פעילויות לילדים בבית הדבש והדבורה
במרכז המבקרים של מכוורת יד מרדכי, דבוראית מנוסה עם חליפת עבודה מיוחדת תיקח את המשפחות לסיור במכוורת ותפתח כוורת אמיתית ב”שידור חי” מול הילדים. באמצעות הפעלות מיוחדות יקבלו הילדים הצצה מלהיבה לעולמן המרתק של הדבורים, ילמדו על חייהן, על המבנה המשפחתי המיוחד בכוורת, על המלכה והפועלות וכמובן על תהליך ההאבקה, ייצור הדבש ותרומתו לגוף האדם. לסיום ילקקו הילדים דבש טרי ישר מהחלה ויכינו נרות מדונג דבורים אמיתי תוצרת יד מרדכי.

טעימות דבש. צילום: גלעד קוולרצ'יק
טעימות דבש. צילום: גלעד קוולרצ’יק

סיור לילדים  לרפת עם טרקטור ועגלה
סיור מיוחד ברוח הקיבוץ, על עגלה רתומה לטרקטור שיוביל אותם לתחנות מלהיבות ברחבי הקיבוץ ולחוויה קיבוצית אמיתית. הטרקטור יביא את המשפחות לביקור ברפת הסמוכה, שם ילמדו הילדים על חייהן של הפרות, על התהליך שעובר החלב החל מהפקתו ברפת ועד שהוא מגיע לקרטון החלב שבמקרר בבית ויצפו בחליבה “בשידור חי”.

פעילויות בקיבוץ של פעם
בבית הקיבוץ של פעם תתקיים פעילות חווייתית, “ארצישראלית” ונוסטלגית על ראשית חיי הקיבוץ. לסיום יגיעו לאתר שחזור קרב תש”ח בו יוכלו לספוג קצת היסטוריה. הילדים יוכלו לטפס על טנקים אמיתיים, לשבת בתוך משוריין, לצפות בכלי נשק אותנטיים מהתקופה, להתגנב בתעלות הקשר ולשמוע את סיפור הגבורה של חברי הקיבוץ שלחמו בצבא המצרי בתש”ח.

מתי: שבועות, 23-24.5 (ימים שבת-ראשון)
בכל שעה עגולה בין השעות 10:00-15:00 מתחילה פעילות
עלויות: כרטיס משולב לכל הפעילויות-55 ₪ לילד, 50 ₪ למבוגר (ילד מגיל שנתיים חייב בכרטיס).
משך הפעילות:  2.5-3 שעות.

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-7106976 כל המשפחה בתשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה