יום האוקיינוסים העולמי 2020 – דולפינים, צילומים נדירים וים…

יום האוקיינוסים 2020
יום שמזכיר לנו כמה חשוב לשמור על האוקיינוס, שמספק לנו המון הנאה ומשאבים... | צילום באדיבות יום האוקיינוסים

במסגרת יום האוקיינוסים העולמי 2020 יערכו מחר (8.6) שידורים בלייב מדף הפייסבוק של יום האוקיינוסים הבינלאומי. ישודרו סרטים בנושא החיים מתחת למים, תוכלו לראות צילומים נדירים מהעולם מתחת למים, יתקיימו הרצאות ופאנל בנושאים שונים, הכל בנושא הטבע, האוקיינוס, ואנחנו, בני האדם. 

יום האוקיינוסים העולמי יתקיים בשני בערב, ובו שידור בלייב שיכלול סרטים, פאנל, הרצאות ועוד. מוזמנים להצטרף ולצפות בהנאה בכל הכחול הזה. בין השאר ידובר על חינוך דולפינים מהמרכז לדולפין והים, על הלכלוך שהרוחצים משאירים בחופים (בעיה מוכרת לצערנו…), על כרישים ואלמוגים, דיג לא חוקי ועוד.
פרטים מלאים ותכניה תוכלו למצוא בדף הפייסבוק של יום האוקיינוסים העולמי.

 

יום האוקיינוסים העולמי 2020

יום האוקיינוסים העולמי מתרחש ב-8 ביוני בכל שנה. מטרתו להעלות מודעות לחשיבות הים לקיום האדם.
ארגוני סביבה וים שונים ברחבי העולם מקיימים אירועי ענק לכבוד יום זה. מעלים מופעים ופעילויות הסברה שונות על מנת להראות את המשאבים הרבים שהים מספק לנו: מקור מזון, תשתית לחקלאות ימית, מקור אנרגיה, מקור להתפלת מים, מקום לפנאי ונופש בחופים, מקור חשוב לגלישה ועוד…

 

חגיגה לאוקיינוס

קהילות הים ציינו השנה את יום האוקיינוסים הבינלאומי בסדרת אירועים מיום שישי (5.6) עד מחר, ביום שני. בשישי התקיימו משעות הבוקר פעילויות שונות בים ובחופים כמו: הפלגה בשמורה באכזיב, צלילה, הפעלות ומשחקים בחוף, יוגה ויש שמועה שאפילו בנות ים הגיעו…
האירועים וההפעלות היו מצפון ועד דרום באזורי השמורות הימיות, וכולם בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

לאחרונה הייתה ההכרזה הרשמית של הרחבת השמורה הימית המורחבת באכזיב. בסוף השנה שעברה אישרה המדינה להרחיב את השמורה, הגדולה ביותר בארץ, שכעת שטחה הוא 3% משטח הים בישראל. כ-100 קמ”ר כשאורך החוף 6.8 ק”מ.

אנשי הים התיכון הינה רשת ארצית של קהילות מקומיות הפועלת להקמת שמורות ימיות בים התיכון של ישראל, שגם מפעילה את יום האוקיינוסים, בשיתוף ארגוני סביבה גדולים.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לדף האירוע בפייסבוק: לחצו כאן…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום חינם חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה