טרקטורוני הכפר כפר יובל

טרקטורוני הכפר במושב כפר יובל – אתר טרקטורונים חדש בצפון, הפעיל בכל עונות השנה באצבע הגליל, מציע חוויית טיול שטח אתגרי על גבי טרקטורונים וריינג’רים חדישים לבודדים, לזוגות, למשפחות ולקבוצות.

טיולי הטרקטורונים עוברים מסביב לכפר יובל, לצד נחלים זורמים וצמחייה ירוקה, הזדמנות לפגוש בעלי חיים בסביבתם הטבעית. תצפיות נוף לעבר היישובים סביב עמק החולה, הגבול הצפוני והמזרחי עם לבנון.

במהלך הטיול הנמשך כשעה וחצי, עוצרים למנוחה על גדות נחל עיון, במקום קסום הנקרא פינת גן עדן לטבול במימיו הקרירים של הנחל, ללגום קפה או תה צמחים ולשמוע מגיא (המדריך והבעלים) הסברים על המקום וסיפורים מרתקים, ופשוט ליהנות מהשקט. ניתן גם להזמין טיולי שטח בני שלוש שעות.

עוד אצלנו בטרקטורוני הכפר – טיולים רומנטיים זוגיים, טיולים המתאימים לזוגות אוהבים הכוללים ארוחה אינטימית בשטח באווירה מיוחדת ופסטורלית. טיולים אלו מתאימים להצעות נישואין, ימי נישואין ימי הולדת ועוד. בתיאום מראש תוכלו ליהנות ממגוון ארוחות מרגשות וטעימות בטבע.

בחורף מקיימים טיולי בוץ בטרקוטורונים וריינג’רים לאוהבי האקשן ובכל השנה מתקיימים טיולים לגיבוש קבוצות על טרקטורונים ביחד עם מדריכים מנוסים, הנחות לקבוצות מעל 10 אנשים.

ניתן לשלב עם טיולי הטרקטרונים רכיבה על אופניים, טיולי ג’יפים, שייט קייקים, פעילות פייטבול, סדנת שוקולד, ארוחת צהריים, רפת תיירותית ועוד.

הנהיגה על הטרקטורון בהצגת רישיון נהיגה בתוקף בלבד.
כל משתתפי הטיול מבוטחים בביטוח מלא.

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה הדרכה כל השבוע בין 8:00 בבוקר ועד השקיעה.

איך מגיעים?

, כפר יובל כפר יובל כל השנה

מה באזור?

אין תגובות

השאר תגובה