נוגעים בצלילים עם בטהובן- הצגה מוזיקלית לכל המשפחה

נוגעים בצלילים עם בטהובן

נוגעים בצלילים עם בטהובן: הצגה מוזיקלית פורצת דרך בה שומעים, רואים וגם נוגעים בצלילים.

רוצים לזכות בכרטיסים למופע שיתקיים ב17.4? השתתפו במבצע ואולי תזכו…

לודוויג ואן בטהובן המלחין הנודע, נמצא בעיצומה של קריירה מוזיקלית מצליחה, כאשר לחרדתו הוא מתחיל לאבד את שמיעתו. מפגש עם מדען צעיר ומבריק בשם הנס, מוביל אותם למסע משותף של חיפוש אחר אבני היסוד של המוזיקה. במעבדתו הסודית, הנס מעביר את המוזיקה של בטהובן דרך חומרים שונים ומקבל תוצאה מפתיעה של צורות גיאומטריות קסומות המוקרנות בחי על הבמה. בזכות הנס חוזר בטהובן להלחין יצירות מופת המהוות את פס הקול של ההצגה. לאחר סיום ביצוע הבכורה לאחת מיצירותיו, עומד בטהובן החירש על הבמה, מנותק מסביבתו, עד הרגע שבו מסובב אותו המדען הנס כדי שיראה את התשואות הרועמות של הקהל. זהו סיפור על כוחה של חברות, ועל עוצמת הרוח האנושית ויכולתה לגבור על מגבלות.

פרויקט נוגעים בצלילים מובא לראשונה דרך הקונצרט נוגעים בצלילים עם בטהובן, והוא שיתוף פעולה מוזיקלי טכנולוגי פורץ דרך, בו שומעים, רואים וגם, כמובן, נוגעים בצלילים.
הפרויקט נערך בשיתוף חברת healing Music ומרדכי ברונשטיין המתמחים בתחום הקימטיקה. בזכות מבחני שדה בתחום הקימטיקה פיתחו בחברה מכשור שמגיב לתדרים של מוזיקה, וזו תהיה הפעם הראשונה שבה נוצר שיתוף פעולה בין תזמורת שמנגנת מוזיקה חיה לבין מכשור מסוג זה. הפרויקט עוסק בהנגשה מלאה, המעניקה לילדים חרשים וכבדי-שמיעה חוויה מקיפה הכוללת בחובה מסרים חינוכיים של הצלחה למרות המגבלה. בנוסף לסיפור המסגרת המעניין אודות חייו של בטהובן, ישולבו גם אלמנטים ויזואליים כמו מגש חול צורני או טיפות מים, המגיבים לתדרי המוסיקה ומוקרנים במסכי וידאו. כמו כן, נציגים מהקהל יוזמנו להתנסות באמצעים תחושתיים נוספים כגון בלוני חישה, גיגיות מים רוטטים ועוד, וייקחו חלק פעיל בקונצרט.

מוזיקה: לודוויג ואן בטהובן

מחזה: יורם לכיש

בימוי ומשחק: פיודור מקרוב, לושה גבריאלוב

קימטיקה: מרדכי ברנשטיין

מנצחת: ג׳יזל בן-דור

תזמורת סימפונט רעננה

זוכה פרס נגישות ישראל 2018

 

מחיר מיוחד לגולשי קינדרלנד- כרטיס ב60 ש”ח במקום 75 ש”ח בציון קוד ההנחה- 060

טלפון לרכישת כרטיסים:

תו המשווה – 077-6161618
מוזיאון ת״א – 03-6077020

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום

מחירים

מחיר מיוחד לגולשי קינדרלנד- כרטיס ב60 ש"ח במקום 75 ש"ח בציון קוד ההנחה- 060 מחיר מיוחד לגולשי קינדרלנד- כרטיס ב60 ש"ח במקום 75 ש"ח בציון קוד ההנחה- 060

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה