דלת הקסמים

דלת הקסמים

דלת הקסמים הוא מחזמר מקורי לכל המשפחה המבוסס על שיריה של נורית הירש. חגיגה של שירים מוכרים ואהובים המכוונת להנאת הילדים וההורים גם יחד ולחיבור ביניהם.

המופע כולל עשרות דמויות מתחלפות בתלבושות צבעוניות, שני סטים של תפאורה עיבודים חדשים וכל זאת בתוך סיפור מסגרת בעל מסר פשוט: מה מיכל תביא לאמא מתנה כדי שהיא תשמח? היא תביא משהו אישי:  שיר שהיא יצרה בעצמה (ולא מתנה חומרית….)

בחצי הראשון של המחזמר אנו נפגשים עם הדמויות עליהן גדלו ההורים, דמויות מסדרות טלוויזיה אהובות ואחרות: הבולבול ממקהלה עליזה, פיסטוק המבולבל והבית שלו, פרפר נחמד, ברבאבא, המשפחה שלי ולבסוף גם את דלת הקסמים (אם מתחשק לך לפעמים…)

בחצי השני חיים הארנב (מהקלטת דיג דיג דוג) מעביר את מיכל דרך דלת הקסמים לממלכה של המלכה הרמוניה, בה נמצאת גם אחותה קקפוניה וגם הדמויות מקלטות הילדים פים פם פה ודיג דיג דוג: הבצל, הכרוב, אדון פוז, דיג דיג דוג, פים פם פה ורבים נוספים.

המחזמר – שאינו מתיימר להיות דידקטי, אלא להעביר שעה וחצי של כיף ושמחה- מלמד את את הילדים גם מעט על מוסיקה. המלכה הרמוניה מסיעת למיכל לכתוב לאמא שלה שיר מקורי – מה אביא לאמא? – זהו שיר שהירש הלחינה במיוחד למחזמר. החגיגה מסתיימת במחרוזת המציגה את הלהיטים של נורית הירש – בשנה הבאה, ושוב אתכם, ושוב נצאה אל הדרך, ואבניבי.

מתאים לילדים בגילאי 2-9

שחקנים: ספיר דרמון/מור גנות, מתן קליגר, אייל פרידמן, ליבי טננבוים
כתיבה ובימוי – עופר שפריר

צילום: עופר שמעוני

להזמנת כרטיסים לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



03-612-1050 2-9, כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה