הכדור בידיים שלנו – פסטיבל ירוק בחינם לכל המשפחה

צילום: עיריית ראשון לציון

הכדור בידיים שלנו – פסטיבל אקולוגי חינמי לכל המשפחה בשבועות בראשון לציון, עם מופעים לילדים, משחקים, תחרויות, תערוכות, סדנאות יצירה ברוח החג כמו הכנת עוגת גבינה והכנת זר לראש ואטרקציות נוספות בנושא איכות הסביבה 

ראשון לציון ממשיכה בעידוד המודעות לאיכות הסביבה ומארחת את פסטיבל הכדור בידיים שלנו וחגיגות הפח הכתום – והכניסה חופשית.

פסטיבל הכדור בידיים שלנו יתקיים זו השנה הרביעית בגן בעברית, בחג השבועות, ב-25.5 בין השעות 11:00-17:00 וב-26.5 בין השעות 16:00-19:00, ימים שני ושלישי.

מטרת הפסטיבל היא להטמיע בקרב התושבים את כניסת הפח הכתום לחיינו ואת חשיבות הפרדת אשפה תוך שימת דגש על פח האריזות – הפח הכתום. כל זה יעשה על ידי משחקים, תחרויות, מיצגים, סדנאות, הצגות והרצאות בגובה העיניים.

המבקרים יוכלו לפגוש מקרוב את הכוכבים הירוקים כמו אליאנה תדהר מגאליס, נסיך מפח, תותי גיבורת על מערוץ הופ, ד”ר מולקולה מערוץ הילדים, טוני קרטוני ועוד.

במסגרת הפסטיבל תוקם גלריית ילדי ראשון לציון, בה יוצגו יצירות מפרויקט של מועדוניות הרווחה בראשון לציון, עם עבודות מחומרים בשימוש חוזר כמו מסכות מאריזות, סמל העיר ראשון בענק, אדניות ממוחזרות, פסלים ועוד.

צילום: עיריית ראשון לציון
צילום: עיריית ראשון לציון

להקות המחול של החברה העירונית ומיומנה ילדי ראשון לציון יופיעו על הבמה בשילוב חומרים ממוחזרים כמו כלים ותיפוף אריזות.

ברחבת הפסטיבל יתקיימו סדנאות אקולוגיות ייחודיות למשפחה, בנושא אריזות הפח הכתום והפרדת אשפה המקנות ערכים לשמירה על איכות הסביבה, תוך כדי הנאה בעשייה.

המבקרים יוכלו להשתתף בסדנאות להכנת עוגת גבינה לחג,  הכנת זר לראש שבועות, הכנת כוסות זכוכית לחג בטכניקת הזרקת חול, יצירת תיק אוכל מעוצב רב שימושי לבית הספר, יצירת מעמדים לכלי כתיבה בשילוב בדים וטקסטיל צבעוני, ארנקים מעטיפות של ממתקים, עששיות מקסימות מעוטרות כויטראז’ צבעוני ומעמדים למחברות ודפי עבודה מקופסאות הקורנפלקס של הבוקר.

בנוסף, יתקיימו משחקים שונים ברוח הפסטיבל כמו בינגו אריזות, פרמידת האריזות, משחקי ריצפה מאריזות, הכנת שרשרת דגלים לחדר ועוד.

במהלך הפסטיבל תתקיים צעדת השלושה השנתית, לזכרם של נטע סופרין, איתי דינר, וצביקה נרבט זכרונם לברכה.

פסטיבל הכדור בידיים שלנו
גן בעברית, ראשון לציון
25-26 במאי, ימים שני ושלישי
הכניסה חינם

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה