טעם הטבע 2023: פסטיבל אוכל חובק עולם במשתלות יגור

פסטיבל טעם הטבע 2023, משתלות יגור
פסטיבל טעם הטבע 2023 במשתלות יגור

כבר חידשתם את הדרכון וארזתם את המזוודה? פסטיבל טעם הטבע 2023 הוא פסטיבל אוכל חובק עולם שיתקיים בסופ”ש הקרוב בצפון הקרוב בו תוכלו לעבור בין עשרות דוכני אוכל מסביב לעולם, להשתתף עם הילדים בסדנאות ולראות הופעות והצגה לילדים.

בפסטיבל תוכלו לטעום עם הילדים מטעמים ולדמיין לרגע שאתם בתור הרגוע מול דוכן רחוב בתעלות של אמסטרדם, טועמים עם הילדים פיצה בפיאצה נבונה, מנשנים משהו בטיביליסי, יושבים ללאנץ בדיינר בסוהו, טועמים מוקפץ בשוק הלילה של הונג קונג, אוכלים פאייה ברמבלאס או צ’וריסוס בבואנוס איירס… ומחכה לכם אפילו הנחה פה בסוף הכתבה >>

פסטיבל טעם הטבע 2023

בפסטיבל יציגו למעלה מ-12 דוכני אוכל רחוב בשיטה של ארוחת טעימות (יהיו מנות רבות גם לקהל הצמחוני והטבעוני) בנוסף במתחם המיוחד שיוקם במשתלה יהיה גם במה של הופעות חיות וסדנאות ילדים. הכניסה לפסטיבל היא חופשית ובחינם.

טעם הטבע 2023 יתקיים בתאריכים 19-20.5, ימים שישי (10:00-16:00) ושבת (11:00-20:00) ויפעל במתכונת של יריד אוכל חובק עולם, מאכלים מטיבט ועד הולנד, מאסיה ועד דרום אמריקה. בפסטיבל יחכו לכם 12 דוכני אוכל מיוחדים אשר יכינו את מיטב המנות המסורתיות לצד מנות חדשניות. יהיו במתחם בין השאר דוכן אוכל הולנדי, גיאורגי, איטלקי, אמריקאי, גרמני, סיני, ספרדי, ארגנטינאי, מקסיקני וכמובן שBAR אלכוהול מפנק ומוזל.

במתחם הפסטיבל אשר מסודר עם מקומות ישיבה רבים וכמובן צל יתקיימו גם מספר אירועים (הכניסה למתחם היא חופשית וללא עלות):

פעילויות ומופעים בפסטיבל

ביום שישי בין השעות 13:00-15:00 תתקיים סדנת ילדים להכנת תכשיטים
בשעות 13:30-15:00 במתחם ההופעות תהיה קבלת שבת שמחה במיוחד עם זמרת ונגנים

בשבת יפתח הפסטיבל בשעה 11:00 עם הצגת הילדים אלאדין.
בשעה 18:00 יגיע אורח מיוחד להופעת שקיעה אקוסטית – הזמר אלישע בנאי.

מי שרוכש את אחת מהכרטיסיות לדוכנים יהנה משובר המקנה לו הנחה מיוחדת של 12% על כל מוצרי המשתלה ו-35% הנחה על צמחי תבלין וירקות (לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים)

פסטיבל טעם הטבע 2023
פסטיבל טעם הטבע | ולכם יש הנחה מיוחדת (פרטים למטה)

משתלות יגור

במשתלות יגור, (החוגגות השנה מעל ל-92 שנה להקמתן!) עורכים מדי שנה פסטיבל שמבוסס על אוכל אשר נקרא טעם הטבע. השנה זו תהיה השנה ה-12! של הפסטיבל במתכונתו הנוכחית. בשנים האחרונות במסגרת הפסטיבל קיימו במקום סדנאות שף לקהל הרחב ובו שף נבחר מעביר סדנת בישול לקהל הרחב. ארז קומרובסקי, שגב משה, יוסי שטרית, שאול בן-אדרת, אייל שני ואסף גרניט הם חלק מהשפים שהתארחו שם בשנים עברו בפסטיבל.

השנה החליטו בהנהלת המשתלות לעשות שינוי ולהביא לאזור הצפון משהו חדש, שהדגש הוא לתת לבאי הפסטיבל אירוע מושקע במחירים נוחים לכל כיס.

במשתלה ניתן למצוא מגוון עצום של עצים, מטפסים, פרחים, שיחים, צמחי בית וגן, פתרונות השקיה לגינה, אבני ריצוף ומדרך וכלי גינה. המשתלה המתמחה בגינון, השקיה, תכנון גינות, מהווה מרכז גינון מקצועי ומשווקת צמחים בכל רחבי הארץ ללקוחות פרטיים, גננים, מוסדות וארגונים בכל הארץ.

אתי קולת, מנכ”לית משתלות יגור: “המטבחים השונים בעולם משלבים את צמחי התבלין כמעט בכל מנה וצמחים אלה הם הנמכרים ביותר במשתלות בארץ. טעם הטבע מזמין את מבקרי הפסטיבל ליהנות מחוויה ייחודית לכל החושים, הנאה מוזיקה טובה, פעילות לילדים וכמובן אוכל טוב ומגוון”

 

פסטיבל טעם הטבע – כרטיסיות והנחות

הכניסה לפסטיבל חופשית – המנות בתשלום. בשביל שאורחי הפסטיבל ייהנו מכמה שיותר מנות וישלמו כמה שפחות, החליטו שלא תתבצע מכירה פרטנית מכל דוכן אלא ימכרו שתי סוגים של כרטיסיית טעימות, 5 מנות טעימה ב-100 ש”ח בלבד ו-10 מנות טעימה ב-180 ש”ח.

להזמנת כרטיסיות בהנחה (רשמו קוד קופון: KINDER בשלב התשלום) www.yagurgan.co.il

לרכישה מהירה של כרטיסיית 5 מנות – לחצו כאן…  | לרכישה מהירה של כרטיסיית 10 מנות – לחצו כאן…

 

פסטיבל טעם הטבע 2023

19-20 במאי
איפה?  מתחם משתלת יגור (צמוד למחלף יגור)
טלפון: 04-9848108

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



04-9848108 כל המשפחה

מחירים

בהתאם לטיול/פעילות

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה