מופעי עצמאות 2024 תל אביב: הופעות לילדים, ריקודי עם ובלי זיקוקים

עצמאות 2024 בתל אביב, ענן על מקל
ענן על מקל - עצמאות לילדים בתל אביב | צילום: יוסי צבקר

מופעי עצמאות 2024 בתל אביב יתקיימו השנה במתכונת קהילתית מצומצמת לילדים וללא זיקוקי דינור לאות הזדהות עם משפחות החטופים ומשפחות השכול.

מופעי עצמאות 2024 תל אביב

האירועים העירוניים המרכזיים המתוכננים בערב יום העצמאות:

רינת גבאי ויניב המגניב בפארק בגין – פארק דרום

האירועים בפארק מנחם בגין ייפתחו בהקרנה על מסך ענק של טקס הדלקת המשואות בהר הרצל. בהמשך תתקיים הופעה לכל המשפחה של כוכבת הילדים רינת גבאי, הופעות של הרכבים מקומיים מבית דני, נווה עופר, נווה אליעזר ומגדלי תל אביב והופעה לילדים של יניב אנג’ל הידוע בשם יניב המגניב שיחגוג על הבמה יום הולדת 76 למדינה. את הערב תסגור הופעה חגיגית של צופי תל אביב.

האירוע כולל מתחם שקט לטובת אנשים ונשים עם מוגבלות, צמידי פטור מתור, אוזניות חוסמות רעש ותרגום לשפת הסימנים על הבמה. הכניסה חופשית.

איפה? פארק מנחם בגין (פארק דרום)
מתי? יום שני ה-13 במאי בין השעות 23:00-20:00, בירנית 16

 

ענן כל מקל בפארק דוידוף

בפארק יוקם מתחם הלבבות הצהובים המוקדש להזדהות עם השבת החטופות והחטופים – מתחם יצירה בו ניתן יהיה לשבת יחדיו וליצור שרשרת ענק של לבבות צהובים מאוריגמי. על הלבבות נצייר או נכתוב את מה שעל ליבנו והם יתלו במתחם וישקפו את משאלות הלב של היוצרים ושל כולנו.

האירוע ייפתח בהקרנת טקס המשואות בהר הרצל, לאחר ההקרנה יתקיים מופע מוזיקלי לילדים של ההרכב המוכר ענן על מקל. עוד בתכנון – הופעה של להקת צופי תל אביב ושירה בציבור לכל המשפחה. במתחם הפארק יסתובבו דמויות מחופשות ויוצבו דוכני מזון ועמדות יצירה.

האירוע כולל מתחם שקט לטובת אנשים ונשים עם מוגבלות, צמידי פטור מתור, אוזניות חוסמות רעש ותרגום לשפת הסימנים על הבמה.

איפה? פארק דוידוף, אד קוץ’ 10 תל אביב
מתי? יום שני, 13 במאי בין השעות 23:00-18:30, הכניסה חופשית

עידו ברטל בגן סעדיה שושני

מרכז קהילתי בית קמחי מזמין את התושבות והתושבים לציין ביחד את יום העצמאות באירוע מותאם לכל המשפחה. באירוע יתקיימו מופעי מחול של להקות המרכז הקהילתי, הופעות של להקות נוער מקומיות והופעה של השחקן האמן והיוצר עידו ברטל. במהלך האירוע תתקיים גם שירה בציבור של שירי ארץ ישראל ובנוסף, יתקיימו פעילויות בדוכני יצירה וביתני משחק ובשטח תוצבנה משאיות אוכל.

איפה? גן סעדיה שושני
יום שני, 13 במאי, 23:15-20:00, הט”ז 12, הכניסה חופשית

 

יום העצמאות בשיכון בבלי: אינדי ילד ולהקת הבבליז

תושבי שכונת בבלי יציינו את יוהם העצמאות בפארק הירקון עם הופעות קהילתיות של להקת המחול BAVLY DANCE ולהקת הצופים חורש בנד, ומקהלת הותיקים – בבליז

המופע המרכזי של להקת אינדי ילד, מופע תופים של להקת המתופפות הידמאניה, שירה בציבור עם שירים ישראליים בהנחיית עמי ובתאל אנידג’ר.

במתחם יחכו לילדים גם מתקני יריד לכל המשפחה ופוד טראקס.  הכניסה חופשית

במקום האירוע יש מתחם שקט והאירוע יתורגם בשפת הסימנים. הכניסה מותנת בבידוק ביטחוני ואסורה הכנסת כלי נשק, אלכוהול, כלי רכב דו גלגלי, בקבוקי זכוכית, ספריי קצף ובעלי חיים פרט לכלבי נחייה, אין כניסה עם סוללות של אופניים והעישון בשטח האירוע אסור.

איפה? פארק הירקון, סמוך לרחוב קוסובסקי 54
מתי? יום שני 13 במאי החל מהשעה 20:00

 

צעירי תל אביב ומשמר השכונה בשיכון למד

במהלך הערב יתקיים טקס הוקרה למשמר השכונה שהתגייס במהלך מלחמת חרבות ברזל למען ביטחון התושבים. בתכנית האמנותית: מופע של להקת הנוער צעירי תל אביב , מופעים של הרכבי מחול מקומיים, עמדת קריוקי, פעילויות לילדים בניהן עמדות מתנפחים. במקום יוצבו דוכני מזון.

גם אירוע עצמאות הזה כולל מתחם שקט לטובת אנשים ונשים עם מוגבלות, צמידי פטור מתור, אוזניות חוסמות רעש ותמלול לנאמר על הבמה.

איפה? גינת ז’ילבר, בורלא 25, הכניסה חופשית.

מתי? ערב יום העצמאות, יום שני ה-13 במאי בין השעות 24:00-20:00

 

פעילות לקטנטנים במשחקייה בנווה שרת

ערב כיפי, יצירתי וצבעוני לקטנטנים במרכז הקהילתי של שכונת נווה שרת עם פעילות לילדים ליום העצמאות במשחקייה החל מהשעה 20:00 בערב פעילות מוסיקלית ייחודית לעצמאות, לקטנטנים ולאחר מכן, המשחקייה תהא פתוחה עד 21:30. לגילאי 0-3.

עוד במרכז הקהילתי – יהלי בממלכת היצירה שלה עם מגוון יצירות לכבוד החג לגילאי 6-3, פעילות יוגיפלצת להורים וילדים בסטודיו נרקיס ב-2 סבבים החל מ-20:00 בערב לגילאי 3-7, מופע של ראשית כוכבת הילדים במופע עצמאות צבעוני ושמח לגילאי 3-7 (20:30- בסטודיו יסמין)

מספר המקומות מוגבל. ההרשמה להורה וילד/ה מראש

מתי? יום שני ה-13 במאי בין השעות 21:30-20:00

איפה? מרכז קהילתי נווה שרת, קהילת קליבלנד 4, תל אביב – יפו

 

ריקודי עם בחוף גורדון

ריקודי עם בהנחיית שלמה ממן ואנדרה שור, באירוח מרקידים, יוצרים ויוצרות, להקות מחול ומגוון השירים שהפכו ללהיטים ברחבת הריקודים עם שני מתחמים:

מתחם ריקודי עם מכל הזמנים עם המרקידים דודו ברזילי, גבו מירקין, גליה בוארון ומתחם נוסטלגיה ישראלית (גב אל גב) עם המרקידות סימה שאול, עידית שמש

יוצרים אורחים: אלי רונן וחיים שריון ובהשתתפות: להקת הסטודנטים של מרכז הספורט באוניברסיטת ת״א ולהקת גלגלי ראשון לציון

איפה? רחבת הריקודים חוף גורדון
מתי? יום שני, 13 במאי, 03:00-22:00  הרקדה אל תוך הלילה

 

ערב יום העצמאות 2024 בתל אביב

איפה? רחבי העיר
מתי? ערב יום העצמאות יום שני ה-13 במאי 2024 , ה’ באייר התשפ”ד
הכניסה לכל האירועים והמופעים חופשית

למידע על כל אירועי יום העצמאות בתל אביב לחצו כאן…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה