פסטיבל ביכורים לשבועות עם פעילויות לכל המשפחה בגליל המערבי

פסטיבל ביכורים בבואכה יודפת. צילום: טל גליק

חוגגים את שבועות בפסטיבל ביכורים בבואכה יודפת בגליל המערבי עם סדנאות, מופעים, דוכנים ועוד פעילויות לכל המשפחה

מתחם בואכה יודפת חוגג את חג השבועות באירוע אביבי המתאים לכל המשפחה, המשלב סדנאות איכותיות, מופעים לכל המשפחה, דוכני תוצרת גלילית ומוצרי בוטיק.

הופעות בפסטיבל:

סיפורי חלילים- מופע סיפורי פולקלור מהעולם על הקסם והמיסטיקה של החלילים, העובר בארצות שונות ובתקופות שונות לאורך ההיסטוריה. המופע מתובל בנגינה על חלילים מרחבי העולם, כמו גם נגינה על צינורות (השקיה, חשמל, ביוב, אוורור וכו’). כל סיפור והחליל המתאים לו, כל סיפור והניגון המתאים לו (מוזיקה אירית, יהודית, ערבית, הודית… ).

אגדות גמדים- שירים, משחקי אצבעות ומשחקי דגדוג, דקלומים ושעשוע עם גמדי עץ קטנים.

 


בין הסדנאות וההפעלות בפסטיבל:

מפות חשיבה- וריאציה מתקדמת לחדרי בריחה, מסלול בריחה גרפי המופיע על מפת אוצר או על מפת ישראל בנושא 70 שנה למדינה. בכל מפה שזורים חלקי רמזים אותם המשתתפים צריכים לפענח, למצוא הקשרים ביניהם ולהבין בעצמם את מטרת המשחק. מתאימה למבוגרים וילדים החל מגיל 10.

 

סדנת ריקועי עור בהדרכת “אומניה”-  עיצוב מגוון מוצרים מעור טבעי המוצעים בסדנה- צמידים, מחזיקי מפתחות, סיכות לשיער, שרשראות, ארנקים, ועוד. בעזרת כלי ריקוע מקצועיים יוצרים חותמות שונות-אותיות בעברית ובאנגלית, גלגל המזלות, עולם החי והצומח, סמלים מוסיקליים, קעקועים אינדיאניים ועוד. בסיום צובעים ומבריקים את המוצר לקבלת גימור מושלם.

 

שזירת סלים מנייר- אמנות הקליעה בנייר עיתון מגיעה במקור מברזיל. בסדנא ילמדו המשתתפים קליעה בסיסית, וייצרו סלסילה קטנה ושימושית.

 

דוכנים: 

צילום פורטרטים על מגנטים, איפור פנים וגוף, טקסטיל בצביעה טבעית, קו-אופ קרמיקה- קרמיקאיות מיודפת, סטודיו קיקי, ג’לביות ועוד וכן חנויות המתחם הקבועות אשר יציעו מבצעים לרגל האירוע.

 

מתי: יום שישי 11 במאי, 9:00-18:00

איפה: מתחם “בואכה יודפת” בגליל המערבי

לפרטים והזמנות – אתר אוצרות הגליל – www.ozrothagalil.org.il ובטלפון 077-2309960

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה