פסטיבל כדורים פורחים בנגב ועוד פעילויות לחופש הגדול בדרום

פסטיבל כדורים פורחים בנגב פארק הבשור
פסטיבל כדורים פורחים בנגב - מופע הלילה. צילום: איל בריברם

מחפשים רעיון לבילוי עם הילדים בחופש הגדול? מה דעתכם על פסטיבל כדורים פורחים בנגב הכולל ערב של מופעי אור ואש, לינה בקמפינג משפחות לצד בריכות שכשוך מרעננות בפארק הבשור ולהתעורר עם אור ראשון למטס יפייפה של כדורים פורחים אחריו תוכלו להמשיך ולטייל באזור ולהנות עם הילדים מאטרקציות ופעילויות לילדים במחיר סימלי.

חגיגת החופש הגדול בדרום יוצאת לדרך עם פסטיבל כדורים פורחים ישראלי בפארק הבשור, מופעי אור וקצב צבעונים בלילה, מטס זריחה של כדורים פורחים בבוקר, וגם דרום בעשר – המון פעילויות לילדים, סיורים, אטרקציות וסדנאות לכל המשפחה בעשרה שקלים בלבד. בנוסף תוכלו להנות מהנחות במסעדות ובאתרי הלינה.

סופ”ש של פסטיבל כדורים פורחים בנגב

האירוע המרכזי של התיירות הקיץ בנגב הוא פסטיבל כדורים פורחים ישראלי, במהלכו שמי הנגב יקושטו בכדורים פורחים צבעוניים תוצרת כחול לבן. הפסטיבל שיתקיים בסופ”ש של ה-10 באוגוסט יפתח בשעות אחה”צ עם בריכות שכשוך וקמפינג בפארק הבשור לבאי הפסטיבל.

 

קמפינג משפחות ומופע אורות וכדורים פורחים

עם רדת החשכה מתחם האירוע יפתח לקהל למופע הלילה (Night Glow) מופע מרהיב של כדורים פורחים המוארים לצלילי מוזיקה ומסיבה הכוללת להטוטי אש, תהלוכה של קרקס אור, דמויות לד עתידניות, מופעי אורות ומיצגים של אור, אש ולייזר ועוד הפתעות לילדים.

כדורים פורחים עם הזריחה

בוקר יום שישי עם אור ראשון לקראת הזריחה, יחלו ההכנות לקראת ההמראה לאוויר של הכדורים הפורחים, תהליך הכולל, פריסה וניפוח של הכדורים. תהליך מרשים במיוחד ומרתק לילדים וגם למבוגרים, בסיומו שישה כדורים פורחים ינותקו מהקרקע וימריאו אל על וכולם יחזו יחד במטס מרשים של כדורים פורחים בשמי צפון הנגב.

דרום בעשר פעילויות לילדים בנגב
דרום בעשר פעילויות לילדים בנגב | צילום: איל בריברם

פעילויות לילדים ב-10 שקלים

אחרי או לפני פסטיבל הכדורים הפורחים תוכלו להנות מעשרות אטרקציות ופעילויות לילדים במחיר סימלי של עשרה שקלים.

במהלך אוגוסט יצאה עמותת התיירות שקמה-בשור, אשר מלווה עשרות עסקי תיירות קטנים בצפון הנגב, ביוזמה מבורכת –  דרום בעשר, הכוללת סבסוד פעילויות מוזלות וחוויות ברחבי האזור, ולהציע אותן במחיר סמלי של 10 שקלים בלבד! (בחלק מן האתרים תינתן הנחה של 50 ש”ח)

בין הפעילויות:

  • קטיף עצמי של ירקות ופירות
  • ירי בחץ וקשת
  • היכרות להורים עם עולם הבירה היין
  • סדנאות אמנות ויצירה
  • סיורים במוזיאונים ובאתרי מורשת

ועוד פעילויות נוספות שהמשותף לכולם שהם יסובסדו והכל יעלה רק עשרה שקלים. במבוך מרים לדוגמא יתקיים סיור לילה עם פנסי אצבע בין ערוגות התבלינים, במשק 77 יהיה קטיף עצמי של פטל, בגרובטק אשכול תוכלו לקבל חווית חלל במציאות מדומה, בפני שדות יקיימו פעילות בציר והכנת יין ועוד המון פעילויות לחופש הגדול.

הנחות באתרי הלינה והמסעדות בצפון הנגב

גם אתרי הלינה באזור ישתתפו בפעילות ויתנו 10% הנחה על הלילה הראשון ו-20% על השני. ואם כל זה לא מספיק, מי שישן באזור או ישתתף באחת הפעילויות, יזכה גם ל-20% הנחה במגוון מסעדות ברחבי צפון הנגב.

כרטיסים לפסטיבל הכדורים הפורחים

מחירי הכרטיסים לפסטיבל הכדורים הפורחים:

כרטיס רגיל: 149 ש”ח לאדם (מעל גיל שנתיים)
הנחה משפחתית ברכישת 4-6 כרטיסים המחיר לכרטיס – 130 ש”ח.
מספר המקומות מוגבל.

פסטיבל כדורים פורחים בנגב – פארק הבשור

חמישי-שישי, 10-11 באוגוסט, פארק הבשור – פארק אשכול

אירועי ופעילויות דרום בעשר יתקיימו בין התאריכים 17-26 באוגוסט. בהרשמה מראש.

לפרטים על כל האירועים ורכישת כרטיסים לפסטיבל באתר התיירות של הבשור וצפון הנגב: www.habsor.co.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה