פעילות לילדים בחיפה: סדנת עששיות במוזיאון ועוד

תערוכת הפרח בחיפה, פעילות לילדים בחיפה
תערוכת הפרח בחיפה

מחפשים רעיון לבילוי עם הילדים? פעילות לילדים בחיפה שעוד לא הכרתם? קבלו 3 פעילויות מיוחדות ויצירתיות  במוזיאון חיפה לאמנות, במוזיאון העיר חיפה ובמוזיאון הימי הלאומי… והכניסה בחינם כבר אמרנו?

סדנת להכנת עששיות

אחרי ביקור קצר בתערוכת הפרח ניגשים לסדנת היצירה. שכבות שכבות נעטוף בלון בנייר משי עדין ופרחים צבעוניים פרי ידינו. אחרי ייבוש מלא, כל שנותר הוא להוסיף נר קטן ולהפסיק לפחד בחושך.

הפעילות מיועדת לילדים מגיל 5 ומעלה בליווי הורה | מחיר כרטיס: 35 ש”ח
משך הפעילות כשעה וחצי

עוד במוזיאון מרחב פעיל למשפחות להפוגה מרגיעה ויצירתית הכוללות פינת מרגוע, פינות יצירה לכל הגילאים, הכנת דגל משפחתי, לכתוב מכתבים ולצייר עבור חיילים או המשפחות שפונו מבתיהם. בנוסף: הדרכות לכל המשפחה בתערוכת הפרח המוצגת בימים אלה במוזיאון או לצאת למשחק בריחה בעקבות הטמפלרים במושבה הגרמנית.

איפה? מוזיאון העיר חיפה
מתי? שבת, 3 בפברואר בשעה 12:00

לפרטים בטלפון: 053-9382780

 

חדר משלי בגלריה לכל המשפחה

בגלריה לכל המשפחה במוזיאון חיפה לאמנות, המוקדשת לפעילות לילדים, מוצג חדר משלי, שיתוף פעולה בין האמנית הילה שפיצר והאדריכל אריאל ערמוני. ילדים ומבוגרים מוזמנים לצייר את החדר שלהם, או את חדר החלומות שלהם, על גבי גלויות אותם ימקמו בחלונות של בניינים מעוצבים, בתוך גלריה שכל קירותיה צוירו על ידי האמנית.

איפה? מוזיאון חיפה לאמנות
מתי? שבת, 3 בפברואר פעילות עצמאית בשעות הפעילות של המוזיאון

לפרטים בטלפון: 053-9382925

 

מרחבי פעילות במוזיאון הימי

ידעתם שבחיפה היו פעם שודדי ים? זאת ועוד תלמדו במוזיאון הימי בחיפה שבו מחכים לילדים ארבעה מרחבים פעילות:

תערוכת הצילו, המאפשרת להכיר את העולם המופלא של הים, את האלים וגיבורי העל הימיים, ואת חשיבות השמירה על הים, מתחם ימאים צעירים בתערוכת הימאות העברית הכולל מרחב משחק והתנסות בעולם הספנות ואת חצר הסיפון התחתון בה אפשר לשחק ולהתנסות באתגרים של עולם הספנות, בימים יפים. המרחב הרביעי הוא אולי הכייפי מכולם – תערוכת הפיראטים בה הילדים יוכלו להתחפש לפיראטים, לשמוע סיפורי פיראטים מחיפה ועד הקריביים.

כל התערוכות פתוחות בהתאם לשעות פעילות המוזיאון, כלול במחיר כרטיס הכניסה למוזיאון

פעילויות לילדים במוזיאוני חיפה

במהלך פברואר יתקיימו במוזיאונים הדרכות, חוגים וסדנאות יצירה בהשראת התערוכות. בין הפעילויות תוכלו להשתתף בסדנה להכנת כלי שחמט, סדנת קרמיקה קדומה, הכנת בובות וצביעת נייר יפנית ופעילויות נוספות לכל המשפחה.

הכניסה למוזיאונים בשישי ושבת ללא תשלום , במסגרת שבת ישראלית, הסדנאות בתשלום.

כל הפרטים באתר המוזיאונים: www.hms.org.il

לפרטים בטלפון: 053-9382925 | 053-9382780

פרטי המקום
נשמח לדעת!



04-9115944 כל המשפחה

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה