צלילי קסם – ד"ש מהעולם החדש

צלילי קסם - ד"ש מהעולם החדש

סדרת צלילי קסם לילדים עם ניצה שאול, הפותחת חלון למוסיקה, דרך סיפור ילדותם של גדולי המלחינים בכל הזמנים במופע ד”ש מהעולם החדש.

המופע ד”ש מהעולם החדש – סיפור ילדותו של המלחין אנטונין דבוז’ק. לניצה שאול מצטרפים במופע זה נגני הקאמרטה הישראלית עם רביעיית מיתרים ופסנתר וכן רקדנים בריקודי עם סלובניים סוחפים לכוריאוגרפיה של איציק כהן.

אנטונין דבוז’ק נולד בצ’כיה, בחבל בוהמיה, לאב שהיה בעל פונדק ורצה שבנו ימשיך את דרכו. אלא שטוניק דבוז’ק הקטן לא רצה להיות קצב או בעל פונדק כמו אביו וחלם להיות מוסיקאי. דודו, זנדק, היה זה שעזר לו לממן את לימודי המוסיקה שלו.

הסיפור משולב במוסיקה של דבוז’ק. בין השאר יבצעו הנגנים והרקדנים את  “המחולות הסלובניים”, הסרנדה למיתרים, הקווינטטים, ההומורסקה וכמובן קטעים מתוך “הסימפוניה מהעולם החדש”.

ניצה שאול היא הרוח החיה שמאחורי הסדרה. היא עורכת את התחקירים, כותבת את החומרים, מעורבת אישית בהפקה וכמובן מנחה את המופעים עצמם. גם היום, לאחר שהופיעה בעשרות סרטים, תכניות טלוויזיה ומופעים, ולמעלה מעשור מאז שסדרת “צלילי קסם” יצאה לדרך, היא רואה בסדרה זו שליחות אישית.

בהמשך הסדרה יתקיימו ארבעה מופעים נוספים שיוקדשו לסיפורו של דה פאייה עם מוסיקת פלמנקו, לסיפורו של צ’ייקובסקי עם המוסיקה לבלט שלו, לסיפורו של לאונרד ברנשטיין ומחזות הזמר שלו ומופע מיוחד שיוקדש לקרנבל המסכות של ונציה ומוסיקת הרנסנס שמלווה אותו.

המופעים מתקיימים בסטודיו של בית האופרה הישראלית ומיועדים לילדים בגילאי 4 עד 10.

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



03-6927777

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה