סוד הקצב של מיכל-סדרה חדשה לילדים

מיכל צפיר חוזרת בסדרה חדשה שתזיז לכם את הגוף- סוד הקצב של מיכלבערוץ הופ!

 
שמירה על אורח חיים בריא הינו נושא בעל חשיבות עליונה ובמיוחד בגיל צעיר, הגיל בו ילדים מעצבים את עמדותיהם ומאמצים הרגלי התנהגות. קבוצת הופ!, בהיותה קבוצת המדיה המובילה לילדים צעירים, בטלוויזיה ובאינטרנט, מטפלת בו על גבי מסכיה לאורך כל השנה ובמסגרת לוח שידורי האביב מיכל צפיר, כוכבת הילדים האהובה, מגיעה למסך עם : סוד הקצב של מיכל. 
 
בסדרה החדשה מצטרפים גם מיק מיק (סיוון ברטלה)  ובנצי העכבר ( בדיבוב יואב צפיר) שעוסקים בכל פרק בהיבט אחר של שמירה על אורח חיים בריא, עם תוכן המותאם לילדים. כל פרק מחולק לשני חלקים- חלק הסברתי על הנושא המוצג וחלק שני של פעילות כיפית- ריקוד והפעלה אירובית לילדים עם שיר ומשחק והסלוגן שמלווה את הסדרהאלוף מי שמזיז את הגוף!.
 
באחד הפרקים, לדוגמה, מיכל מציעה לחברים סלט ירקות טרי ובריא המכיל מגוון רב של ירקות ונתקלת בהתנגדות ממיק מיק- שלא אוהבת גזר ומבנצי שלא אוכל דברים ירוקים. מיכל מציעה להם פתרונות ותוך כדי זה מנגישה לצופים מושגים הקשורים לשמירה על אורח חיים בריא, נותנת טיפים ומפעילה את הילדים באופן מהנה וחווייתי באמצעות ריקוד ותנועה.
הנושאים בהם עוסקת הסדרה: חשיבות אכילת פירות וירקות, צחצוח שיניים, שתיית מים, שמירה על היגיינה, כינים, חשיבות שעות השינה לגוף, אכילה משפחתית ביחד, חשיפה לשמש ועוד. 
 
סוד הקצב של מיכל
לוח שידורי האביב
בימים א’-ו’ בשעות06:49 | 16:30 
ערוץ הופ! ערוץ77 ב-HOT,וערוץ82 ב-YES 
 

אין תגובות

השאר תגובה