פעילויות לילדים במעלית הזמן בירושלים – פסח 2017

צילום: מעלית הזמן בירושלים ממילא

בפסח הזה אתם מוזמנים לעלות לירושלים ולצאת למסע במעלית הזמן שתיקח אתכם אל סודות ירושלים, אל החלל, אל תוך מעמקי גוף האדם ואל עברה המרגש של ירושלים הבירה.

פעילויות לילדים במעלית הזמן בירושלים – פסח 2017:

לאחרונה מעלית הזמן בירושלים עברה חידוש ונפתחה בממילא עם אולמות מעוצבים וחדשניים המצויידים במכשור ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר על מנת לספק למבקרים חוויה עוצמתית ובלתי נשכחת.
מעלית הזמן, אחת האטרקציות לילדים בירושלים שהיו בעבר תחנת חובה לכל מי שמבקר בעיר, עברה השבוע אל אולם מעוצב בקניון ממילא המקיף את הצופים עם מסכי לד היקפיים ב-180 מעלות, עם מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, מושבים זזים ושלל אפקטים.

במעלית הזמן תוכלו להנות מ-4 מיצגים בנושאים שונים: 
מעלית הזמן – מייצג חוויתי בהנחייתו של חיים טופול שעושה לנו קצת סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של ירושלים. מיצג דו מימדי, הלוקח את הצופה 3,000 שנה אחורה, למסע מרתק בזמן אל מעמקי האדמה של העיר ירושלים החל מימי בית ראשון דרך בית שני, חיי ישו ומוחמד, כובשי העיר, שחרור הכותל במלחמת ששת הימים ועד לימים אלו. בירושלים של פעם נפגש הצופה פנים אל פנים עם מלכי ישראל לאורך ההיסטוריה – שלמה המלך, ירמיהו המלך  צדקיהו המלך ואחרים, לומד על התקופות השונות, זאת בשילוב צלילים ומראות מרגשים באמצעות חיישנים הגורמים לצופה לחוש כאילו ירד אל מעמקי ההיסטוריה של ירושלים והפך להיות חלק ממנה.

צילום: מעלית הזמן בירושלים ממילא
צילום: מעלית הזמן בירושלים ממילא

 

מסע ביקום – מכדור הארץ אל קצות הגלקסיה בתלת מימד מזמין את המבקרים לראות מקרוב את הרגע בו נוצר היקום – המפץ הגדול וליהנות מסיור וירטואלי במערכת השמש, סביב כדור הארץ, הירח והפלנטות השכנות. במהלך המיצג, צופים המבקרים בכוכב שביט הטס ממש מול עיניהם, מרגישים את רוחות השמש הנושבות, וצופים באסטרואיד שינחת ממש לידם. המיצג מסתיים בהמחשה ייחודית מהו גודלו של כדור הארץ ביחס לשאר היקום ומהו גודלו של גוף האדם ביחס לחלקיקים המרכיבים אותו.

קפסולת העתיד – מסע בגוף האדם
בתלת מימד. מתי ראיתם מה קורה באוזן, במוח בשרירים או בריאות? המיצג חושף את סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר ביקום, גוף האדם. כיצד אנו נושמים? איך אנו קולטים מידע? איך אנו מעכלים? איך אנו נראים מבפנים? את התשובות על כל השאלות האלו ועוד תוכלו למצוא במיצג הדמיות תלת מימדיות מרהיבות ומדויקות בעזרת ‘אינפו’ קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת לאורך המיצג נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו.

צילום: מעלית הזמן בירושלים ממילא
צילום: מעלית הזמן בירושלים ממילא

המיצג החדש: אני ירושלים – מיצג דו מימדי המיועד בעיקר לתיירים ולקהל מבוגר, המזמין את הצופה לחוות את הצלילים והריחות של העיר ירושלים, לקפוץ לרכבת הקלה, ליהנות מסיור בשוק מחנה יהודה, לצפות בעיר מלמעלה, ללמוד על ההיסטוריה של ירושלים ופסיפס האנשים והתרבויות הפועלים בה ולהכיר עולם שלם של תרבות, מחול, מדיה, תפילה, קדושה ורגש באמצעים טכנולוגיים חדשניים. אני ירושלים הוא מופע מולטימדיה ללא סיפור מסגרת, שהמסר שלו הוא שלכל אחד יש את ירושלים הפרטית שלו במטרה להראות לכולם שירושלים היא של כולם. בהפקת המופע משתתפים יפתח קליין שמלווה את הצופים במסע, ולהקת המחול של עדו תדמור.

פעילויות לילדים במעלית הזמן בירושלים – פסח 2017:
בחוה”מ פסח שעות פתיחה בכל יום בין 10:00-20:00, שישי בין 10:00-14:00 (מומלץ להתעדכן באתר הבית)

למידע נוסף בטלפון: 02-6248381

לפרטים נוספים על מעלית הזמן בממילא…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



02-6248381 בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי 54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ₪ לרוכשים דרך האתר, הנחות לתושב ירושלמי/חיילים/סטודנטים.

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה