חופש גדול עם הילדים בקולנוע: סרטי קיץ 2022

הגיבורים של סנטופיה, מיה ואני, סרטי קיץ 2022, חופש גדול 2022

אז מה מחכה לנו הקיץ בקולנוע? סרטי קיץ 2022 מביאים לקראת החופש הגדול את סרט הספין אוף החדש לכל המשפחה של פיקסאר המספר על חייו הקודמים של באז שנות אור, את סרט הפנטזיה מיה ואני בממלכת סנטופיה ואת הקומדיה בדיחה של ממלכה. לבני הנוער שיוצאים ממש היום לחופש הגדול ייאלצו לחכות לסוף יולי כדי לראות את תור עם מלא אהבה ורעם:

סרטי קיץ 2022

לעומת מבול הסרטים שהגיעו לארץ בפסח, אחרי ה’פקק’ שנוצר באולפנים בעקבות שנתיים של קורונה, בחופש הגדול יגיעו לבתי הקולנוע מעט סרטי ילדים חדשים שתוכלו לראות או להשלים חסכים ולראות גם את הסרטים שאולי עוד לא ראיתם:

 

באאז שנות אור, חופש גדול 2022, קיץ 2022, סרטים לילדים, סרטי ילדים בחופש
באז שנות אור. באדיבות פורום פילם ואולפני דיסני-פיקסאר

שנות אור

שנות אור סרט הספין אוף החדש של אולפני דיסני פיקסאר, הוא הרפתקת מדע בדיוני המספרת את סיפורו של אסטורנאוט בשם באז, כמה שנים לפני שהוא נהפך לבאז שנות אור בסדרת סרטי צעצוע של סיפור.

הסרט החדש עוקב אחרי עלילות לוחם החלל האגדי במהלך הרפתקאותיו בחלל לצד קבוצה של מתגייסים צעירים ומלאי מוטיבציה וחברם הרובוט החתול שעונה לשם סוקס.  בימוי: אנגוס מקליין (‘מוצאים את דורי’).

מאזכר בכמה מקרים את צעצוע של סיפור, אבל רוב העלילה שלו עצמאית ואפשר גם למי שלא ראה את סדרת סרטי צעצוע של סיפור. (ואם לא… רוצו לראות!)

קולות: כריס אוונס,  ג’יימס ברולין, טאיקה וואיטיטי, קיקי פלמר

גילאים: הסרט מתאים לילדים ולהורים חובבי סרטי חלל ואקשן בגילאי 4-5 ומעלה

מתי? הסרט מוקרן באנגלית ובדיבוב לעברית והגיע כבר עכשיו לבתי הקולנוע

 

מיניונים 2 עלייתו של גרו
מתוך הסרט מיניונים 2 עלייתו של גרו בקרוב בקולנוע

מיניונים 2: עלייתו של גרו

בסוף החודש מגיע לארץ סרט ההמשך בסדרת המיניונים מיניונים 2: עלייתו של גרו, החוזר בזמן אל ילדותו של גרו מנהיג המיניונים הרבה לפני שהוא נגנב על הירח, שחלם כבר מגיל צעיר להפוך לאחד הרשעים הגדולים בהסטוריה. גרו מתמודד עם חבורת רשעים קשוחה בעזרתם של היצורים והצהובים שלא נחים לרגע, עושים הכל כדי לעזור למנהיגם החדש לזכות בתואר הנכסף.

אחרי שראינו אותם כמעט בכל מקום – משחות השיניים דרך ארוחות ילדים ועד לדמויות בלונה פארק, חבורת המיניונים חוזרת לקולנוע בסרט האנימציה נוסף לחופש הגדול של קיץ 2022. מבית אולפני יוניברסל ואילומיניישן ובהפצת Tulip Entertainment.

גילאים: הסרט מתאים לילדים ולהורים בגילאי 4-5 ומעלה

במאי: קייל בלדה, במאי המיניונים וגנוב על המיניונים.

דיבוב בגרסה האנגלית: סטיב קרל | ג’ולי אנדרוז | טארג’י פ. הנסון | מישל יהו | RZA | ז’אן-קלוד ואן דאם | לוסי לולס | אלן ארקין

מתי?בבתי הקולנוע החל מיום חמישי, 30 ביוני, 2022

 

הגיבורים של סנטופיה, סרטים לילדים בחופש הגדול, סינמה סיטי, יס פלנט
הגיבורים של סנטופיה, מיה ואני

הגיבורים של סנטופיה: מיה ואני

קומדיית אנימציה, פנטזיית הרפתקאות קסומה וסוחפת, המבוססת על סדרת הטלוויזיה המצליחה מיה ואני. ספר אגדות עתיק אודות ממלכת סנטופיה הקסומה, בה שדונים, גמדים, חדי קרן ודרקונים, הוא הספר אהוב על מיה, נערה צעירה, המתמודדת עם קשיי הסתגלות ובדידות.

חייה משתנים, כאשר היא מגלה, שבזכות פיתוח טכנולוגי של אביה, היא יכולה להיכנס אל תוך הספר, כאחת הדמויות הראשיות בו. שם בממלכת סנטופיה היא לא ילדה רגילה אלא פיה קסומה ואהודה בעלת יכולות יחודיות.

בזמן שמיה לומדת את מלוא יכולותיה בדמותה החדשה ונהנית מפלאי העולם הצבעוני, מתגלה מזימה מרושעת של נבל מקומי, המנסה לשעבד את היצורים הקסומים ולשלוט על המקום. הדרך היחידה לעצור אותו היא באמצעות חד קרן מחולל סופות, שנמצא אי שם באיים הרחוקים ביותר של הממלכה.

מיה יוצאת למסע אמיץ עם חבריה, הנסיך מו והלוחם הנחוש יוקו, כדי למצוא את חד הקרן, ולהציל את העולם הקסום ואת חבריה החדשים תוך כדי שהיא מגלה את הכוחות החבויים בה. סיפור אגדה על על כוחו של הדימיון, על חברות, אומץ לב ואהבה.

בימוי: אדם גאן, מטיאס טמרמנס
תסריט: ג’רארד האן (תכנית הטלוויזיה מיה ואני), פין אדקוויסט (הדבורה מאיה: הסרט, 100% זאב), טס מאייר (הדבורה מאיה: גביע האש)

סרטי חמישה כוכבים מציגים קומדיית אנימציה חדשה, פנטזיית הרפתקאות קסומה וסוחפת לכל המשפחה:

הגיבורים של סנטופיה – מיה ואני 
Mia and Me: The Hero of Centopia
גרמניה, 2022, 88 דקות
מופץ על ידי חמישה כוכבים

גילאים: הסרט מתאים לילדים בגילאי 4 עד 14

מתי בקולנוע? 21 ביולי 2022 בבתי הקולנוע

 

בדיחה של ממלכה
בדיחה של ממלכה. באדיבות בתי קולנוע לב

בדיחה של ממלכה

קומדיית אנימציה והרפתקאות חדשה מהיוצרים של שכחו אותי בגלקסיה, עם תפקיד אורח מיוחד של דילן דרור. הסרט בדיחה של ממלכה מספר את סיפורה של נערה אמיצה היוצאת להציל את נסיך הממלכה שכושף והפך לחתורנגול (שילוב נדיר של חתול ותרנגול).

בעזרת חברים טובים והרבה תושייה היא תצטרך להתגבר על כל המכשולים, למצוא את שיקוי הקסמים שיפיג את הכישוף, ולהשיב לממלכה את הכיף, השקט והשלווה ואת …הנסיך.

גילאים: הסרט מוגדר לצפייה לכל המשפחה ובמיוחד לגילאי 4 עד 10
מתי בקולנוע? בבתי הקולנוע החל מה-21 ביולי 2022

חופש גדול של אקשן לבני הנוער – תור: אהבה ורעם

בסרט הנוכחי כריס המסוורת’ (תור) יוצא למסע שונה מכל מה שחווה עד היום, מסע בעקבות השקט הפנימי שלו. אבל כצפוי, הפרישה שלו לא מחזיקה הרבה זמן רב מאחר וגור מחסל האלים (כריסטיאן בייל) שמתכנן לחסל כל האלים, נכנס לתמונה.

על מנת להילחם באיום תור חייב לגייס לטובתו את חבריו ואלקירי (טסה תומפסון), קורג (טאיקה וואיטיטי) וחברתו לשעבר ג’יין פוסטר אשר להפתעתו הרבה של תור מסוגלת להרים את פטישו הקסום, מיולניר, בדיוק כמו אל הרעם.

יחד הם יוצאים אל מסע קוסמי מפרך במטרה לפענח את המסתורין מאחורי הנקמנות של גור האלים ולעצור אותו בטרם יהיה מאוחר מידי. הסרט מופץ על ידי פורום פילם

בימוי: טאיקה וואיטיטי
שחקנים: כריס המסוורת’, נטלי פורטמן, כריסטיאן בייל, טסה תומפסון, ראסל קרואו וג’ף גולדבלום.

Thor: Love and Thunder
ארה”ב, 2022
גילאים: הסרט מתאים לבני נוער ומעלה
מתי בקולנוע?
 על המסכים החל מה-7 ביולי 2022

אין תגובות

השאר תגובה