מיניונים 2: עלייתו של גרו מצטרף אל סרטי החופש הגדול של קיץ 2022

מיניונים 2 עלייתו של גרו
מתוך הסרט מיניונים 2 עלייתו של גרו בקרוב בקולנוע

אחרי עיכוב קל של שנתיים ובתזמון מושלם לקראת החופש הגדול, מגיע בסוף החודש לארץ הסרט מיניונים 2: עלייתו של גרו, סרט ההמשך של אחד מסרטי האנימציה האהובים בישראל. היצורים החמודים והצהובים חוזרים לאולמות הקולנוע בסוף יוני הקרוב.

אחרי שהפכו לסדרת דמויות האנימציה האהובות בעולם, היצורים הצהובים עם השפה הלא מובנת, חוזרים לקולנוע. אחרי שראינו אותם כמעט בכל מקום – מדגני בוקר, משחות שיניים, ארוחות ילדים ועד לפארקי השעשועים הגדולים בעולם, חבורת המיניונים חוזרת לקולנוע בסרט האנימציה נוסף לחופש הגדול של קיץ 2022.

מיניונים 2: עלייתו של גרו – עלילת הסרט

סרט המיניונים החדש מספר איך פגשו היצורים הצהובים את הבוס הרשע שמפעיל אותם: גרו, מסדרת סרטי גנוב על הירח.

גרו חולם כבר בתור ילד להפוך לנבל העל הגדול ביותר שידע העולם והמיניונים מנסים לעזור לו לממש את הפוטנציאל שלו. הבעיה היחידה היא שגרו הוא רק ילד בן 12 שחבורה מסוכנת של נבלי על מפורסמים מנסה לעצור אותו בכל מחיר.

יחד עם קווין, סטיוארט, בוב ואוטו, גרו והמיניונים יבנו את המאורה הראשונה שלהם, יתנסו בכלי מלחמה מטורפים ויתחילו הרפתקה משעשעת וסודית שמסתבכת בקצב מסחרר.

עלייתו של גרו הוא סרט ההמשך לסרטי גנוב על הירח שיצא ב-2010 ולסרט המיניונים מ- 2015. בסרט הקודם בסדרה, מיניונים שיצא ב-2015, צפו מעל 650 אלף צופים בבתי הקולנוע בישראל והוא היה הסרט המצליח ביותר בארץ באותה שנה.

הסרט מגיע לבתי הקולנוע בארץ בתזמון מושלם לתחילת החופש הגדול, מיניונים 2 עלייתו של גרו יצא לאולמות הקולנוע בשבוע הבא, ביום חמישי ה-30 ביוני 2022.

מעניין אם גם בעידן ערוצי הסטרימינג, הסרט החדש יצליח לשבור את השיא הקודם ויהיה אחד מהסרטים הפופולריים מבין סרטי קיץ 2022?

 

מיניונים 2: עלייתו של גרו

יעלה ביום חמישי, 30 ביוני, 2022  בכל בבתי הקולנוע בישראל
מבית אולפני יוניברסל ואילומיניישן ובהפצת Tulip Entertainment.

ז’אנר: אנימציה לכל המשפחה.

במאי: קייל בלדה, במאי המיניונים וגנוב על המיניונים.

דיבוב בגרסה האנגלית: סטיב קרל | טארג’י פ. הנסון | מישל יהו | RZA | ז’אן-קלוד ואן דאם | לוסי לולס |
ג’ולי אנדרוז | אלן ארקין

לכרטיסים באתר סינמה סיטי: לחצו כאן…

לכרטיסים באתר יס פלנט לחצו כאן…

 

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן / אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה