משפחת אדמס 2: סרט חדש לחנוכה ודפי צביעה להורדה

משפחת אדמס 2
משפחת אדמס 2

משפחת אדמס 2 המשפחה הכי מפחידה בעולם חוזרת בסרט חדש לכל המשפחה לקראת חנוכה הקרוב, שמספר על מורטישיה וגומז מוטרדים מכמה מהר ילדיהם גדלים ומכך שהם מבריזים מארוחות משפחתיות ומכלים את כל זמנם בעיסוקים משלהם ולכם יש דפי צביעה להורדה ממש פה בהמשך הכתבה.

כדי להחיות את הקשר המשפחתי מחליטים ההורים לדחוס את וונסדיי, פאגסלי, הדוד פסטר ושאר החבורה אל תוך הקרוואן הרדוף שלהם ולצאת לחופשה משפחתית אומללה אחרונה. הרפתקתם ברחבי אמריקה מוציאה אותם מסביבתם הטבעית ומביאה למפגשים קורעים מצחוק עם דודנם האייקוני “זה” ועוד מגוון דמויות מטורללות. מה כבר יכול להשתבש?

משפחת אדמס 2 – איך הכל התחיל?

בשנת 1930 צ’ארלס אדמס החל לאייר משפחה מפחידה ומוזרה בין דפי  הקומיקס של מגזין הניו יורקר: משפחת אדמס. מאז ועד היום משפחת אדמס הגיחה לתקופה קצרה פעמיים כתכנית אנימציה בטלוויזיה, בסרטים  משפחת אדמס והחיים על פי משפחת אדמס ואפילו כמחזה בברודווי.

למשפחת אדמס מורשת ענפה יותר מהטיול המשפחתי אליו הם יוצאים בסרט. מעריצים מכל הגילאים אוהבים את המשפחה הזו מכיוון שהיא כיפית ומוזרה אבל גם מכיוון שהיא מהווה דוגמה אמתית למושג משפחה. 

סרטי המשך הם אף פעם לא קלים לביצוע, אבל במקרה של משפחת אדמס למצוא דרך חדשה להציג דמויות כה מוכרות קשה כפליים. כיצד נכניס את הדמויות הכה אהובות אל תוך מצבים חדשים ובמקביל נשאיר אותן נאמנות למי שהן על מנת שהקהל עדיין יתחבר אליהן?

 

משפחת אדמס 2 – דפי צביעה להורדה 

 

לכבוד יציאת הסרט קבלו בבלעדיות את דפי הצביעה בעברית של הסרט להורדה והדפסה ישירה:

דפי צביעה של משפחת אדמס 2 באדיבות פורום פילם
דפי צביעה של משפחת אדמס 2 באדיבות פורום פילם. להורדת הקובץ להדפסה לחצו כאן…
דפי צביעה של משפחת אדמס 2
דפי צביעה של משפחת אדמס 2 באדיבות פורום פילם להורדת הקובץ להדפסה לחצו כאן…

בעבור במאי הסרט קונרד ורנון אשר ביים גם את הסרט הראשון, יצירת סיפור שעובד בכמה רמות היה הדבר הכי חשוב. “תמיד ניסיתי לבדר את כלל הצופים, יש הורים שסיפרו לי כמה הם נהנו לצפות בסרט עם ילדיהם, ולי עצמי יש אחים עם ילדים משלהם שתמיד נהנים שהסרט גם מדבר אליהם.”

“הדבר שצריך להבין לגבי המשפחה הזו הוא, שעל אף כמה שהיא מוזרה אנו רואים כמה הם אוהבים אחד את השני, אנו רואים כמה הם אדיבים ולמרות שרוב הדברים שהם אוהבים לכאורה נראים אפלים, דוחים ומוזרים לשאר, עבורם זו הנאה צרופה. ואני חושב שההנאה שלהם מדבקת,” מספר אוסקר אייזק, המדבב את דמותו של גומז בסרט. “כל רגע מוזר בא מיד עם רגע שגורם לך להגיד ‘זה קורה גם אצלי במשפחה’, אפילו שלאף אחד אין נטיות רצחניות או מנסה לבסס את הקשר המשפחתי תוך כדי שחייה במורד מפלי הניאגרה בחביות תואמות.”

“במשפחה יש ריבים, דואגים אחד לשני, ההורים מגוננים מידי על הילדים, הילדים מתחצפים להורים אבל בסוף הם מוצאים את החוט המקשר בין כולם. במקרה של משפחת אדמס, זה אומנם לא קשר משפחתי רגיל אבל הוא תמיד מגניב,” אומר אייזק. 

שרליז תרון המדבבת את דמותה של מורטישה מסכימה ומוסיפה: “תמיד מעניין יותר לראות דמויות אשר חיות את חייהן בצורה אותנטית ואמיתית כלפי עצמן מבלי להתנצל על מי שהן. כמשפחה, הם דואגים אחד לשני ואני חושבת שהתחושה הזו של אהבה מהמשפחה, מחויבות כלפי חברי המשפחה, אמון במשפחה הם מושגים שבעולם המאוד מוזר, מקברי והזוי שלהם מאוד יפה לראות. בנוסף אני חושבת שזהו הגרעין ששמר על הייחוד של משפחת אדמס מראשית דרכה בשנות ה-30 וזה הישג אדיר.”

בזמן שמשפחת אדמס מלמדת אותנו על ליכוד משפחתי, וונסדיי מראה לנו שזה גם בסדר מידי פעם לא להרגיש חלק מהמשפחה – כפי שכולנו מרגישים מודאגים לעיתים עקב חוסר שייכות – והתקווה שלבסוף השייכות תורגש. וכיצד משפחות (בעלות קשר דם או משפחות שבוחרים לאורך החיים) גורמות לנו להרגיש נאהבות ולהרגיש חלק מהמשפחה.

ניק קרול המדבב את הדוד פסטר מוסיף: “אני חושב שהמסר העיקרי שהוא: ‘זה בסדר להיות שונה’ הוא מעולה. אני חושב שבלב ליבנו הרבה מאתנו מרגישים שאנו לא חלק מהמעגל באשר הוא. זו תכונה משותפת לכולנו אז אני חושב שמשפחת אדמס פשוט מקבלת את מי שהיא. וזהו מסר מעצים ביותר.”

בסופו של יום הסרט הוא הנאה על גלגלים. אנשים מכל הגילאים אהבו את הסרט הראשון (2019) והסרט השני מפוצץ ברפרנסים לדברים שהקהל מכיר ואוהב, זהו סרט חדשני וכיף לצחוק בכל רם יחד עם משפחת אדמס. “זו הרפתקה אמיתית,” אומרת קלואי גרייס מורץ, המדבבת את דמותה של וונסדיי בסרט, ומוסיפה: “אנחנו יוצאים לרוד טריפ איתם, עולים על קרוון והסיפור לא נגמר עד לשנייה האחרונה וסצנת הסיום היא מאסיבית. יש למה לחכות לסוף הסרט: סצנת האקשן הסוגרת אותו. הסרט מלא בכל מה שאנחנו צריכים לאחר שהיינו תקועים בבית לתקופה כה ארוכה, זו בריחה כיפית מהמציאות ולהצטרף למשפחה הזו לטיול זה רמה חדשה של הנאה.”

קונרד ורנון הבמאי, תסריטאי ומפיק והמדבב האמריקאי, שב לביים את ביים מספר סדרות, כשהמוכרת מביניהן היא ‘תומס הקטר וחברים’. בנוסף עבד כמאייר בסדרות ‘משפחת סימפסון’, ‘המופע של רן וסטימפי’ ועוד. בין סרטיו המוכרים: ‘שרק 2’,
‘מסיבת נקניקיות’, ‘מדגסקר 3: מקרקסים את אירופה’.

גרג טירנן הבמאי, האנימטור והמדבב האירי החל את דרכו בעולם האנימציה בתחילת שנות ה-90 כאנימטור ועיצב בעבור דיסני משחקי מחשב רבים כגון: ‘אלאדין’, ‘מלך האריות’, ‘הרקולס’, ‘טרזן’ ו’לשבור את הקרח’. כמו כן, ביים יחד עם קונרד ורנון את סרט האנימציה ‘מסיבת נקניקיות’. 

 

בימוי: גרג טירנן, קונרד ורנון

תסריט: דן הרננדז, בנג’י סאמיט, בן קווין, סוזנה פוגל (מבוסס על דמויות מאת צ’ארלס אדמס)

הפקה: קווין מיסרוצ’י, ג’ונתן גליקמן, קסידי לאנג, אנדרו מיטמן, אהרון ל. גילברט, ג’ייסון קלות

פסקול: ג’ף דאנה

אורך הסרט: 93 דקות

הסרט מופץ ע”י פורום פילם ומגיע לבתי הקולנוע החל מה-30.11.21

קולות גרסה אנגלית: גומז אדמס – אוסקר אייזק, מורטישה אדמס – שרליז תרון, וונסדיי אדמס – קלואי גרייס מורץ, הדוד פסטר – ניק קרול, זה – סנופ דוג, סבתא – בט מידלר

קולת גרסה עברית: גומז אדמס – מתי אטלס, מורטישה אדמס – זוהר מידן, וונסדיי אדמס – מיה אלון, הדוד פסטר – צביקה פורמן, סבתא – מונה מור, פגסלי – שיר כהן, סיירוס סטריינג’ – גדי כהן, מוסטלה – יובל בינדר, לרץ’, רוני – צחי כהן, אופליה, שונות – שירלי לילו,  דמויות שונות – יובל קלו, ראיה מנור.


תרגום גרסה עברית: רון ינאי
בימוי והקלטות: ראיה מנור
מיקס: שלום ויינשטיין
ביצוע שיר: יובל קלו
אולפן דיבוב: NDG Studios

 


משפחת אדמס 2
The Addams Family 2
ארה”ב, 2021

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום

מחירים

כרטיסי אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה