אנקאנטו סרט ילדים של דיסני

אנקאנטו-סרט-לילדים
אנקאנטו-סרט-לילדים

הסרט החדש של אולפני דיסני אנקאנטו מספר את סיפורה של מיראבל, בת למשפחת מדריגל, משפחה יוצאת דופן מדרום אמריקה, שמנסה להציל את הקסם של העיירה בה הם חיים.

המשפחה מתגוררת אי שם בהרי קולומביה, בבית קסום בעיירה צבעונית במקום מסתורי בשם אנקאנטו. הקסם של אנקאנטו בירך כל ילד במשפחת מדריגל במתנה יוצאת דופן, מכוח על אנושי ועד כוחות ריפוי, כל הילדים פרט לילדה אחת, מיראבל.

כאשר מיראבל מגלה שהקסם העוטף את אנקאנטו בסכנה, היא מחליטה שהיא, בת משפחת מדריגל היחידה ללא כוחות על, עשויה להיות התקווה האחרונה של המשפחה המופלאה.

פסקול הסרט המקורי הולחן ע”י זוכה האוסקר, האמי והטוני לין מנואל מירנדה.

אנקאנטו מאחד בשנית בין יוצרי הסרט זוכה האוסקר זוטרופוליס.

בימוי: ביירן הווארד, ג’ארד בוש, שריס קסטרו סמית
דיבוב: סטפני ביאטריס (ברוקלין 99)

טריילר של הסרט עם תרגום לעברית, באדיבות: פורום פילם

דיסני הוסיפו שחקן חיזוק רציני לצוות המדובבים של הסרט – הזמר מאלומה שמעניק את קולו לדמותו של מריאנו, הצפוי להתארס לאיזבל, אחותה המושלמת של מיראבל.

“‘אנקאנטו’ הוא כזה סרט קסום,” אמר מאלומה לקראת יציאת הסרט. “אני מקולומביה והסיפור הוא על משפחה קולומביאנית. אני גאה להיות חלק בסיפור היפהפה הזה. זה כל כך משמעותי בשבילי מכיוון שמאוד חשוב לי לחלוק עם העולם את התרבות והסיפור של המדינה שלי.”

מאלומה מביא לדיבוב כמו גם לבמה כריזמה וקול ייחודי שלאורך העשור האחרון הוביל אותו להתקדם בתעשיית המוזיקה האמריקאית והעולמית. עד היום שחרר הזמר 6 אלבומים וזכה בפרסים רבים כגון פרסי הבילבורד, הגראמי הלטיני, ה-VMA וה-MTV. בשנה הבאה ימשיך את קריירת המשחק שלו בסרט Marry Me לצד ג’ניפר לופז ואוון ווילסון.

על השירים המקוריים לסרט אנקאנטו אחראי כשרון נוסף מעולם המוזיקה, לין מנואל מירנדה, אשר כתב גם את השירים ללהיט אחר של דיסני: מואנה.

 

אנקאנטו

Encanto

ארה”ב 2021

אורך הסרט: 109 דקות

הסרט מופץ על ידי פורום פילם
בקולנוע: 25 בנובמבר 2021

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה