חנוכה בחינם: כל האירועים בחינם לכל המשפחה חנוכה 2018

קניון שבעת הכוכבים- אליפות הלגו צילום שירן כרמל

מופעי חנוכה רוקנו לכם את הארנק? חוגגים חנוכה בחינם עם אירועים, פסטיבלים ברחבי הארץ ופעילויות לילדים ולכל המשפחה בלי להכניס את היד לכיס

 

 

חנוכה בחינם בקניון ויצמן סיטי
קניון ויצמן סיטי חוגג עם הילדים והמשפחות את חג החנוכה ומציע מגוון פעילויות לכל הגילאים במהלך כל ימי חופשת החג: סדנאות יצירה- סדנת עיצוב חנוכייה, סדנת מובייל סמלי חנוכה, סדנת עיצוב נר מקושט שעווה, סדנת עיצוב קיפודי יער מסופגנייה ועוד, הצגות ילדים- גברת קרש ומר מערוך, הסופגנייה שהתגלגלה,  הפיה אור ועוד, טקס הדלקת נרות חגיגי וחלוקת סופגניות לילדים לצד מיצגים ייחודיים ובהשתתפות להטוטנים.

איפה: קניון ויצמן סיטי- ויצמן 14 תל אביב
מתי: חופשת חנוכה 4-10.12
חגיגת חנוכה בויצמן סיטי…

גברת קרש ומר מערוך

פסטיבל חנוכליים- חנוכה בירושלים
העיר העתיקה בירושלים חוגגת חנוכה בפסטיבל חנוכליים- פסטיבל רחוב לכל המשפחה עם מיצגי אור אינטראקטיבים, מיצג וידיאו על חומות העיר העתיקה, מופע אש, תיאטרון רחוב באווירת החג, הצגת ילדים, הקרנה בשידור חי על החומה של טקסי הדלקת חנוכיות ממרכזי ערים בעולם, מוסיקה חיה ושלל פעילויות לכל המשפחה. כל האירועים ללא תשלום.

איפה: שער יפו, ירושלים
מתי:  4-6.12 בין השעות 17:00-21:00
פסטיבל חנוכליים 2018…

פסטיבל חנוכליים. צילום: יעל הרמן

 

אירוע מדע במדעטק
ביום חמישי 6.12 יתקיים אירוע מדע ללא תשלום בחסות משרד המדע עם מגוון פעילויות בינהן מופע מדעי- האקדמיה לזהירות, מופע רובוטים מתקדמים, סדנאות לכל המשפחה- ציור גרפיטי באמצעות פנסי לד, הרכבת “גחליליות חשמליות” מוארות על ידי לד, סדנת סביבוני רוח, קיר יצירה דיגיטלי ועוד. במהלך כל הערב יהיו תערוכות המוזיאון פתוחות לקהל הרחב: תערוכת דיגיטלי, פארק המדע, המרכז לגיל הרך והנטריקס – חלל דיגיטלי אינטראקטיבי (על בסיס מקום פנוי).

איפה: מדעטק חיפה
מתי: חופשת חנוכה 2018 בשעה 10:00
טלפון: 053-7106949
אטרקציה לילדים בחנוכה במדעטק חיפה…

חנוכה במדעטק- זוהר וסודות האור. צילום: איל אמיר ומושון תמיר.

אליפות הלגו בקניון שבעת הכוכבים
קניון שבעת הכוכבים ממשיך במסורת של אליפות הלגו הארצית בחופשת חנוכה 2018. בואו להנות ממתחמי משחק ובניה בלגו, להשתתף בתחרות בניה נושאת פרסים- המקום הראשון יזכה בטיסה זוגית להמבורג עם “גרמניה איירליינס” לביקור ב”לגולנד” , כולל אירוח זוגי  ורכב שכור ל-3 ימים, הזוכים במקומות השני עד החמישי יזכו בערכות לגו יוקרתיות מתנת אילנית שיווק צעצועים היבואנית הרשמית של לגו בישראל. בנוסף בימי האליפות תינתן 30% הנחה על כל מוצרי הלגו בחנות הפנינג טויס בקניון שבעת הכוכבים.

איפה: קניון שבעת הכוכבים, הרצליה
מתי: 4-6 בדצמבר
אליפות הלגו בשבעת הכוכבים…

אליפות הלגו בקניון שבעת הכוכבים חנוכה 2018. צילום: נתי גולד

פסטיבל החג של החגים בחיפה
פסטיבל החג של החגים מתקיים זו השנה ה-25 בעיר חיפה, עיר של דתות, תרבויות, מאכלים ונופים על פני שני סופי שבוע עשירים בפעילויות תרבות וחינוך מגוונות. בין הפעילויות- אירוע פתיחה חגיגי באודיטוריום חיפה, מופעי רחוב ומוסיקה, טעמים, ריחות, תערוכות, סיורים חדשים ומרתקים, אירועי תרבות מיוחדים, יריד וינטג’ ועוד.

איפה: חיפה
מתי: החל מה-6 בדצמבר
פסטיבל החג של החגים- חנוכה בחיפה…

פסטיבל החג של החגים. צילום: בית הגפן

 

מחפשים עוד אטרקציות ופעילויות לחנוכה? כל אירועי חנוכה 2018…

 

למדריך מופעי חנוכה 2018- פסטיגל, מחזות זמר והצגות ילדים בחנוכה הקרוב…

רוצים לבלות וגם לחסוך? לכל המבצעים וההנחות למופעי חנוכה הגדולים…

אין תגובות

השאר תגובה